Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 20 sty 2019, 16:42

Dodatek do paliwa, i sprawdź ciśnienie na railu.
Filtr paliwa wymieniony ??

bandzor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2018, 19:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bandzor » 20 sty 2019, 23:05

konradkry77 pisze:Dodatek do paliwa, i sprawdź ciśnienie na railu.
Filtr paliwa wymieniony ??
Tak wymieniony... zamowilem 2 pojemniki tec 2000 puszcze to bezposrednio przed pompe i sprawdze vcds co pokaze ale to za tydzien...

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 21 sty 2019, 07:36

Pamiętaj że w baku masz pompę i będzie tłoczy paliwo, po drugie pompa cr nie pociagnie z puszki.
Zostaje na głębokiej rezerwie nalać do baku te dwie puszki i chwilę polatać.

ollyon86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 350
Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
Imię: olyon86
Rocznik: 2016
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ollyon86 » 21 sty 2019, 12:09

Pompa CR spokojnie pociągnie, tylko wyciągasz bezpiecznik od pompy paliwa w baku aby nie lało paliwo. Ściągasz przewody z filtra paliwa i przedłużasz je do puszki z preparatem.
Ja tak robiłem i silnik spokojnie bez problemu odpalił.

bandzor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 11 lut 2018, 19:31
Lokalizacja: Sanok

Post autor: bandzor » 26 sty 2019, 22:33

ollyon86 pisze:Pompa CR spokojnie pociągnie, tylko wyciągasz bezpiecznik od pompy paliwa w baku aby nie lało paliwo. Ściągasz przewody z filtra paliwa i przedłużasz je do puszki z preparatem.
Ja tak robiłem i silnik spokojnie bez problemu odpalił.
Powiesz kolego ktory to bezpiecznik od pompy? Bo nie chce mi sie demontowac siedzenia z tylu aby dostac sie do kostki od pompki aby odlaczyc. W poniedzialek zrobie to czyszczenie i wstawie zdjecia z vcdsa i ocenicie czy pojezdzi czy wymiana wtryskow

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 27 sty 2019, 09:27

Po prawej stronie deski, drugi rząd bezpieczników, pierwszy z brzegu jak dobrze pamiętam

mietek69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
Imię: Mieczysław
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mietek69 » 27 sty 2019, 12:47

Korekty w 072-077 tylko po kodowaniu wtrysków szybko się zmieniają. Wraz z kolejnymi setkami kilometrów proces uczenia zwalnia więc nie licz, że coś od razu się zmieni. Myślę, ze musisz zrobić okolo 2tys km żeby obiektywnie stwierdzić czy to coś dało.

Gersio1992
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lis 2016, 09:12
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Gersio1992 » 03 lut 2019, 20:41

U mnie sprawa wygląda tak, ktoś przeanalizuje?


013# 0.05. 0.61. -0.71
014# -0.24. 0.94. -0.66
072# 0.0. 8.0. 12.0
073# 2.0. 14.0. 10.0
074# -22.0. -8.0. 4.0
075# -22.0. 0.0. 2.0
076# 20.0. 28.0. 24.0
077# -36.0. -12.0. 0.0

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 03 lut 2019, 22:08

Trzy wtryski mocno leją, a jeden jest trochę zapieczony. Jedynie dwa pierwsze są idealne :). Na Twoim miejscu powoli szykowałbym $$ na nowe wtryski. Za niedługo zacznie auto dymić, przycinać podczas odpalania oraz będzie przybywać oleju. No chyba, że juz zaobserwowałeś te objawy :p.

Gersio1992
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 lis 2016, 09:12
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Gersio1992 » 03 lut 2019, 22:34

mat1324 pisze:Za niedługo zacznie auto dymić, przycinać podczas odpalania oraz będzie przybywać oleju. No chyba, że juz zaobserwowałeś te objawy :p.
Dokładnie tak się dzieje....
Gdzie szukać wtrysków? Nowe, regeneracja?
Może ktoś kupił tutaj?

https://www.ebay.de/itm/6-x-Einspritzdu ... 20225%20PS

xavier1996
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 27 lis 2018, 21:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: xavier1996 » 07 lut 2019, 17:38

Gersio1992 pisze:
mat1324 pisze:Za niedługo zacznie auto dymić, przycinać podczas odpalania oraz będzie przybywać oleju. No chyba, że juz zaobserwowałeś te objawy :p.
Dokładnie tak się dzieje....
Gdzie szukać wtrysków? Nowe, regeneracja?
Może ktoś kupił tutaj?

https://www.ebay.de/itm/6-x-Einspritzdu ... 20225%20PS
U znajomego w a4 3.0 tdi mocno podkapcal szczególnie na postoju i po wyciągnięciu okazało się że każdy już nie mieścił się w normach w sumie to już bardzo źle z nimi było. Zdecydował się na regenerację w serwisie bosch zapłacił około 3300zl. Problem zniknął, nie kopci, równiej silnik pracuje, roczna gwarancja bez limitu km. Oczywiście zawsze lepiej kupić nowe ale lepiej najpierw dobrze te wtryski sprawdzić bo niekoniecznie nadają się od razu na wyrzucenie.

Pawu0206
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 maja 2018, 20:58
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pawu0206 » 11 lut 2019, 17:34

Witam wszystkich. Mam Pytanie czy te parametry mogą powodować wibracje silnika na biegu jałowym ?

013# 0.24 mg/H; 0.00 mg/H; -0.38mg/H
014# -0.14 mg/H; 0.00mg/H; 0.19 mg/H
072# 4.00 ms; 8.00 ms; 6.00 ms
073# 10.00ms; 12.00ms; 16.00 ms
074# 4.00 ms; 10.00ms; 16.00ms
075# 14.00ms; 14.00ms; 18.00ms
076# 6.00 ms; 10.00ms; 10.00 ms
077# 4.00 ms; 14.00ms: 20.00ms

Z góry dziękuję za pomoc :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lut 2019, 17:52

<nie>

Pawu0206
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 maja 2018, 20:58
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pawu0206 » 11 lut 2019, 18:22

A czy przypadkiem 3 i 4 cylinder nie leje ? :P

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lut 2019, 18:26

Masz delikatnie zapieczone wtryski, ale na pewno nie leją :). W grupach 13 i 14 są bieżące dawki paliwa, ale są one uzależnione od temperatury silnika, obrotów itd. Jak wdusisz gaz i odpuścisz, to odczyty będą zupełnie inne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja