Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A7 z USA - kamery, licznik i inne pytania.

Elektryka
pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 28 sty 2019, 17:55

Wiadomo, że lepiej, ale i drożej. Tak czy inaczej rozważam obie opcje.

Mam jeszcze pytanie odnośnie stage2 u gregor10. Pewnie prędzej czy później mnie to czeka, a z tego co do tej pory wyczytałem podniesienie mocy wiąże się z wymianą kółka kompresora na mniejsze. Czy mogę teraz od razu zamienić je na mniejsze i jeździć przez jakiś czas ze starym programem. Czy wrzucenie mniejszego kółka wiąże się z koniecznością wymiany paska na krótszy?
Pytam, bo może teraz skoro i tak muszę kupić pasek, a wszystko mam na wierzchu, to może warto od razu założyć docelowe kółko i pasek? Jeśli tak to czy możecie polecić co i gdzie najlepiej kupić?

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 28 sty 2019, 19:52

Pasek jest ten sam, koła na kompresor masz u SIDA ( Sidmotorsport ) lub Gregor Ci wrzuci przy programowaniu - nie trzeba zrzucać pasa przedniego.... Można jeździć ale bez programu nic Ci to nie da....

Ja na Twoim miejscu wymieniałbym też dolne koło - czyli miałbyś Dual pulley i ok 480hp i pewnie ok 4s do setki ( coraz bliżej RS7 )

W przedliftowych jest stary typ sprzęgła kompresora i nie ślizga się.... dlatego można montować koło kompresora + dolne koło ( ok 1700zł )


Jeżeli zastanawiasz się czy nie obciąża to silnika lub skrzyni to w stanach wyciągają standardowo z 3.0 TFSI 500-570hp ( podobno konstrukcja silnika jest zrobiona na 550hp ) . Skrzynia w egz. z USA to Tip 8 - biegowy czyli też mocna skrzynia - nie to co kiblowaty S-tronik z EU.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 sty 2019, 20:41

Przy tiptronicu można też trochę bardziej poszaleć z momentem, bo da radę przenieść go na koła.

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 29 sty 2019, 15:09

Mam kolejne pytanko. Tym razem o strefy zgniotu. Jak to czytać:
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 1u/807000/

Jakiego nr części mam szukać? Czy do A6C7 są takie same strefy, bo słyszałem już różne informacje?

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 31 sty 2019, 22:35

1 do 1
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 01 lut 2019, 23:53

Czy to jest błąd bezpiecznika piro?

Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10

Dla zainteresowanych. U mnie poszły dwa pasy z przodu, chociaż w momencie zdarzenia w aucie był tylko kierowca. Z tyłu zablokowany jest tylko lewy. Prawy tył działa, rozwija się i zwija, jak szarpnę to się blokuje. Jednak VCDS i tak chyba widzi jego błąd, więc zakładam, że też będę musiał wymienić?

9442075 - Zapalnik ogranicznika naprężenia pasa bezp.po stronie kierowcy
B1013 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10

9438747 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy
B1006 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09

9439003 - Zapalnik napinacza pasa bezp.po stronie przedniego pasażera
B1007 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09

9439515 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa z tyłu po str.kierowcy
B1009 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10

9439259 - Zapalnik napinacza pasa bezp.z tyłu po str.przedniego pasażera
B1008 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 02 lut 2019, 12:28

Wymienisz te gdzie jest błąd . To że nie jest zablokowany oznacza że kulka przeskoczyła i rozblokowal się... a pas tylny środkowy? Ile masz z tylu miejsc ?
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 03 lut 2019, 01:18

Z tyłu mam dwa miejsca, OK, wymieniam pasy 2x przód i dwa razy tył.

Może ktoś potwierdzić czy to błąd bezpiecznika piro?
Czy to jest błąd bezpiecznika piro?

Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10

Dingo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 27 kwie 2011, 19:29
Imię: Krzysiek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cork, Ireland

Post autor: Dingo » 03 lut 2019, 07:24

pacholekck pisze:Z tyłu mam dwa miejsca, OK, wymieniam pasy 2x przód i dwa razy tył.

Może ktoś potwierdzić czy to błąd bezpiecznika piro?
Czy to jest błąd bezpiecznika piro?

Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
Wyglada na blad piro na aku. Gdybys mial sprawna pape paliwa to moglbys obejsc go na krotko kablem i sprobowac odpalic silnik - bedziesz mial pewnosc. Inaczej pozostaje zamowienie nowego bezpiecznika (koszt powinien byc ponizej 100 zl) i diagnoza VCDSem.
'95 Audi A4 B5 => '03 Nissan 350Z => '05 Audi A6 C6 Sedan => '10 Audi A6 C6 Avant => '15 Audi A7

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 07 lut 2019, 21:58

Dzięki za informacje. Przy aucie robię niestety tylko w weekendy bo w tygodniu jestem w innym miejscu, ale mam nadzieję że w kolejny weekend już go odpalę.
Mam jeszcze pytanie co do tylnych pasów. Wymontowałem swoje i normalnie zwijają się i rozwijają. Teraz pytanie, jak kupię używki to czy jest jakaś możliwość żeby na wymontowanym pasie sprawdzić czy jest on sprawny? Chcę uniknąć sytuacji że podłączę używki a vcds znowu wywali błąd.

[ Dodano: 2019-02-07, 21:58 ]
Poszukuję aktualnie prawej przedniej lampy full led. Moja miałą numer 4G8941034E.

Czy ktoś wie czy lampa o numerze 4G8941033 beż żadnej końcówki będzie taka sama? Jakie ewentualnie inne numery będą dla mnie ok?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lut 2019, 22:06

034 to prawa, a 033 to lewa, więc raczej nie będzie pasować :). Jeśli chodzi jednak o prawą, to możesz też szukać 4G8941774B.

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 07 lut 2019, 22:27

Chodziło mi oczywiście o 4G8941034 bez żadnej literki na końcu. Wkleiłem zły numer :P Widziałem jeszcze np. 4G8941034F, 4G8941034C. Czym one wszystkie się różnią? Są takie same jak moja 4G8941034E?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lut 2019, 22:46

Z końcówką F jest od RS7, a z końcówką C to EU. U siebie masz nadal lampy US.

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 07 lut 2019, 22:59

Dzięki. W takim razie co z tym bez końcówki? Lampe lewą chcę zostawić tą co mam, bo jest cała. Ma ona końcówkę 033E. Rozumiem, że najlepiej jeśli dokupię prawą 034E. Znalazłem jednak 034 bez końcówki w dobrym stanie i dobrej cenie. Nie wiem tylko czy będzie pasować do lewej?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2019, 09:07 przez pacholekck, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lut 2019, 23:01

Bez żadnej końcówki jest od europejczyka. Nie wiem czy mają taką samą linię światło-cień.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga