Audi A7 z USA - kamery, licznik i inne pytania.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Wiadomo, że lepiej, ale i drożej. Tak czy inaczej rozważam obie opcje.
Mam jeszcze pytanie odnośnie stage2 u gregor10. Pewnie prędzej czy później mnie to czeka, a z tego co do tej pory wyczytałem podniesienie mocy wiąże się z wymianą kółka kompresora na mniejsze. Czy mogę teraz od razu zamienić je na mniejsze i jeździć przez jakiś czas ze starym programem. Czy wrzucenie mniejszego kółka wiąże się z koniecznością wymiany paska na krótszy?
Pytam, bo może teraz skoro i tak muszę kupić pasek, a wszystko mam na wierzchu, to może warto od razu założyć docelowe kółko i pasek? Jeśli tak to czy możecie polecić co i gdzie najlepiej kupić?
Mam jeszcze pytanie odnośnie stage2 u gregor10. Pewnie prędzej czy później mnie to czeka, a z tego co do tej pory wyczytałem podniesienie mocy wiąże się z wymianą kółka kompresora na mniejsze. Czy mogę teraz od razu zamienić je na mniejsze i jeździć przez jakiś czas ze starym programem. Czy wrzucenie mniejszego kółka wiąże się z koniecznością wymiany paska na krótszy?
Pytam, bo może teraz skoro i tak muszę kupić pasek, a wszystko mam na wierzchu, to może warto od razu założyć docelowe kółko i pasek? Jeśli tak to czy możecie polecić co i gdzie najlepiej kupić?
Pasek jest ten sam, koła na kompresor masz u SIDA ( Sidmotorsport ) lub Gregor Ci wrzuci przy programowaniu - nie trzeba zrzucać pasa przedniego.... Można jeździć ale bez programu nic Ci to nie da....
Ja na Twoim miejscu wymieniałbym też dolne koło - czyli miałbyś Dual pulley i ok 480hp i pewnie ok 4s do setki ( coraz bliżej RS7 )
W przedliftowych jest stary typ sprzęgła kompresora i nie ślizga się.... dlatego można montować koło kompresora + dolne koło ( ok 1700zł )
Jeżeli zastanawiasz się czy nie obciąża to silnika lub skrzyni to w stanach wyciągają standardowo z 3.0 TFSI 500-570hp ( podobno konstrukcja silnika jest zrobiona na 550hp ) . Skrzynia w egz. z USA to Tip 8 - biegowy czyli też mocna skrzynia - nie to co kiblowaty S-tronik z EU.
Ja na Twoim miejscu wymieniałbym też dolne koło - czyli miałbyś Dual pulley i ok 480hp i pewnie ok 4s do setki ( coraz bliżej RS7 )
W przedliftowych jest stary typ sprzęgła kompresora i nie ślizga się.... dlatego można montować koło kompresora + dolne koło ( ok 1700zł )
Jeżeli zastanawiasz się czy nie obciąża to silnika lub skrzyni to w stanach wyciągają standardowo z 3.0 TFSI 500-570hp ( podobno konstrukcja silnika jest zrobiona na 550hp ) . Skrzynia w egz. z USA to Tip 8 - biegowy czyli też mocna skrzynia - nie to co kiblowaty S-tronik z EU.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Mam kolejne pytanko. Tym razem o strefy zgniotu. Jak to czytać:
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 1u/807000/
Jakiego nr części mam szukać? Czy do A6C7 są takie same strefy, bo słyszałem już różne informacje?
https://nemigaparts.com/cat_spares/etka ... 1u/807000/
Jakiego nr części mam szukać? Czy do A6C7 są takie same strefy, bo słyszałem już różne informacje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Czy to jest błąd bezpiecznika piro?
Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
Dla zainteresowanych. U mnie poszły dwa pasy z przodu, chociaż w momencie zdarzenia w aucie był tylko kierowca. Z tyłu zablokowany jest tylko lewy. Prawy tył działa, rozwija się i zwija, jak szarpnę to się blokuje. Jednak VCDS i tak chyba widzi jego błąd, więc zakładam, że też będę musiał wymienić?
9442075 - Zapalnik ogranicznika naprężenia pasa bezp.po stronie kierowcy
B1013 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
9438747 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy
B1006 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09
9439003 - Zapalnik napinacza pasa bezp.po stronie przedniego pasażera
B1007 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09
9439515 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa z tyłu po str.kierowcy
B1009 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
9439259 - Zapalnik napinacza pasa bezp.z tyłu po str.przedniego pasażera
B1008 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
Dla zainteresowanych. U mnie poszły dwa pasy z przodu, chociaż w momencie zdarzenia w aucie był tylko kierowca. Z tyłu zablokowany jest tylko lewy. Prawy tył działa, rozwija się i zwija, jak szarpnę to się blokuje. Jednak VCDS i tak chyba widzi jego błąd, więc zakładam, że też będę musiał wymienić?
9442075 - Zapalnik ogranicznika naprężenia pasa bezp.po stronie kierowcy
B1013 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
9438747 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa po stronie kierowcy
B1006 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09
9439003 - Zapalnik napinacza pasa bezp.po stronie przedniego pasażera
B1007 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:09
9439515 - Zapalnik napinacza pasa bezpieczeństwa z tyłu po str.kierowcy
B1009 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
9439259 - Zapalnik napinacza pasa bezp.z tyłu po str.przedniego pasażera
B1008 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Z tyłu mam dwa miejsca, OK, wymieniam pasy 2x przód i dwa razy tył.
Może ktoś potwierdzić czy to błąd bezpiecznika piro?
Może ktoś potwierdzić czy to błąd bezpiecznika piro?
Czy to jest błąd bezpiecznika piro?
Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 19:29
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Cork, Ireland
Wyglada na blad piro na aku. Gdybys mial sprawna pape paliwa to moglbys obejsc go na krotko kablem i sprobowac odpalic silnik - bedziesz mial pewnosc. Inaczej pozostaje zamowienie nowego bezpiecznika (koszt powinien byc ponizej 100 zl) i diagnoza VCDSem.pacholekck pisze:Z tyłu mam dwa miejsca, OK, wymieniam pasy 2x przód i dwa razy tył.
Może ktoś potwierdzić czy to błąd bezpiecznika piro?
Czy to jest błąd bezpiecznika piro?
Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 4H0-959-655.clb
9442587 - Zapalnik odłączania akumulatora
B1015 1B [137] - Rezystancja za wysoka
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 107470 km
Data: 2019.02.01
Czas: 22:31:10
'95 Audi A4 B5 => '03 Nissan 350Z => '05 Audi A6 C6 Sedan => '10 Audi A6 C6 Avant => '15 Audi A7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Dzięki za informacje. Przy aucie robię niestety tylko w weekendy bo w tygodniu jestem w innym miejscu, ale mam nadzieję że w kolejny weekend już go odpalę.
Mam jeszcze pytanie co do tylnych pasów. Wymontowałem swoje i normalnie zwijają się i rozwijają. Teraz pytanie, jak kupię używki to czy jest jakaś możliwość żeby na wymontowanym pasie sprawdzić czy jest on sprawny? Chcę uniknąć sytuacji że podłączę używki a vcds znowu wywali błąd.
[ Dodano: 2019-02-07, 21:58 ]
Poszukuję aktualnie prawej przedniej lampy full led. Moja miałą numer 4G8941034E.
Czy ktoś wie czy lampa o numerze 4G8941033 beż żadnej końcówki będzie taka sama? Jakie ewentualnie inne numery będą dla mnie ok?
Mam jeszcze pytanie co do tylnych pasów. Wymontowałem swoje i normalnie zwijają się i rozwijają. Teraz pytanie, jak kupię używki to czy jest jakaś możliwość żeby na wymontowanym pasie sprawdzić czy jest on sprawny? Chcę uniknąć sytuacji że podłączę używki a vcds znowu wywali błąd.
[ Dodano: 2019-02-07, 21:58 ]
Poszukuję aktualnie prawej przedniej lampy full led. Moja miałą numer 4G8941034E.
Czy ktoś wie czy lampa o numerze 4G8941033 beż żadnej końcówki będzie taka sama? Jakie ewentualnie inne numery będą dla mnie ok?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 73
- Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków/Kielce
Dzięki. W takim razie co z tym bez końcówki? Lampe lewą chcę zostawić tą co mam, bo jest cała. Ma ona końcówkę 033E. Rozumiem, że najlepiej jeśli dokupię prawą 034E. Znalazłem jednak 034 bez końcówki w dobrym stanie i dobrej cenie. Nie wiem tylko czy będzie pasować do lewej?
Ostatnio zmieniony 08 lut 2019, 09:07 przez pacholekck, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga