Opony samochodowe Audi
części samochodowe
Kalkulator OC mfind
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

Audi A7 z USA - kamery, licznik i inne pytania.

Elektryka
Awatar użytkownika
Xray T2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 644
Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Xray T2 » 11 gru 2018, 20:11

Jak wygląda procedura i jakie opłaty trzeba wykonać żeby sprowadzić auto z USA do PL.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 11 gru 2018, 22:15

Poduchy lepiej kupić używki. Pasy przednie są czasem nowe na allegro po 500zł. Tylne w serwisie po ok. 450zł. Sterownik napinacza kierowcy jest ok. Jak chcesz to pasy możesz regenerować lecz tylne patrząc po zdjęciach będą może lekko porwane. Pytanie jak pasy są regenerowane... Niedawno miałem regenerowany pas kierowcy u siebie i testowałem go - wystrzelił..... pytanie z jaką siłą?... tego już nie wiem....

Z rocznikiem jest to kwestia sporna.... Dekra na bank wpisze Ci 2012... serwis ASO wpisze już 2013 ( kiedyś wpisaliby 2012 ) Dla mnie jest to 2013 lecz dla 80% polaków będzie to 2012 ( jesteśmy chyba jedynym krajem na świecie który patrzy na tabliczkę a nie na pierwszą rejestrację )...

Obrysowe światła wykodowujesz. Tylne obrysówki bym zaspawał i polakierował zderzak - będziesz mieć już europę....


Co do kosztów sprowadzenia.... są kalkulatory w necie..... + to o czym nie mówią a może dojść :

- ekspertyza w celnym USA 5000zł
- ekspertyza w celnym DE 5000zł
- Uszkodzenie samochodu w porcie ( nikt nie przyzna się że np. przebili podłogę widlakiem )
- Zagubienie title przy transporcie
- Kolizja lawety ( lory ) i skasowanie całego samochodu ( znam takie przypadki )
- Ukryte uszkodzenie ( np. pęknięty blok silnika- znam takie przypadki )

Sprowadzenie samochodu jest dla osoby która ma ok 100 000-140 000zł na luzie i musi liczyć się ze stratą części lub całości kasy za auto.... oczywiście trzeba być optymistą bo w większości przypadków nie ma niespodzianek. Jak wszystko uda się to możemy kupić auto kilkanaście tysięcy taniej niż na rynku PL no i podstawa : Z MAŁYM PRZEBIEGIEM a nie od niemca który płakał ze śmiechu jak cofał licznik z 300tysi na 89 tysi :) bo polak już jechał po odbiór " igły"


ps. lampy tył założył bym poliftowe - matrixy ( kodowanie + wiązka do komfortu )
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 12 gru 2018, 08:31

data produkcji do dowodu brana jest z pierwszego przegladu w kraju.
na 90% wpisza Ci 01.01.2013, jak nie beda chcieli wpisac to jedz tam gdzie ci wpisza. ZAwsze to daje jakis zysk jakby buchneli auto z autocasco

a odnosnie przedmowcy. Tak sprowadzenie auta niesie ze soba ryzyko. Dla mnie auta z USA sa swietne, bo nie musze jezdzic po Polsce za samochodem, ktory wczescniej tlukl kilometry w niemczech i mial bog wie jaka historie wypadkową. W USA wszystko jest proste, zatrzymanie do kontroli policyjnej, czy wymiana klockow, najmniejsza kolizja jest wpisana w carfax i kazdy moze go sprawdzic.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 12 gru 2018, 15:20

Zależy od diagnosty. Jeżeli diagnosta nie będzie mieć doświadczenia w pierwszych przeglądach aut z usa to wbije 2012 bo wlepkę z słupka potraktuje jako tabliczkę znamionową i tam jest 12 a nie 13. Tego trzeba dopilnować - znam przypadek że diagnosta wbił z rozpędu rocznik z tabliczki a nie z FV, title, odprawy itp.... poszło to do wydziału komunikacji i wpisali w dokumenty starszy rocznik - tego już nie odkręcili i gość był rok w plecy....




W stanach masz historię ale polacy nadal mają w głowach to że najlepsze samochody są w niemczech.... a z usa są porozbijane itp... a wszystko przez to że w USA masz pełną historię a w niemczech nic nie ma.... Gwarantuje Ci że gdyby Twoja A7 którą kupiłeś była w niemczech a nie usa to naprawiliby ją pod miernik i byłaby bezwypadkowa....

Niemiec robi samochodem 300 tysi przez 4 lata i wywala auto to polski.... nie ma do sprzedaży samochodów w niemczech z przebiegiem 50 000km w dobrej cenie....
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 12 gru 2018, 17:37

Dlatego właśnie zdecydowałem się na zakup w USA :) Mam nadzieję, że nie będzie żadnych nieprzewidzianych przygód po drodze :)

Co do lamp z tyłu od polifta, niestety chyba odpuszczę, bo patrzyłem ceny i raczej za drogo mnie to by kosztowało. Na dzień dzisiejszy myślę, że będę przerabiał lampy z którymi przyjedzie.

Dzięki za wszystkie rady i komentarze. Teraz spróbuję sobie to poukładać krok po kroku, jak działać kiedy auto już do mnie dotrze, żeby wszystko ogarnąć jak najszybciej :)

Awatar użytkownika
Xray T2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 644
Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Xray T2 » 13 gru 2018, 21:23

Filipppc6 pisze:ekspertyza w celnym USA 5000zł

- ekspertyza w celnym DE 5000zł
Właśnie w tych kalkulatorach nigdzie nie pisze o jakiś dodatkowych kosztach.
Może taki zakup zrobić np. po przez firmę która się w tym specjalizuje.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 13 gru 2018, 21:40

Żadna firma nie zagwarantuje Ci tego że nie pojawią się dodatkowe koszta.
To jest loteria czyli... Wjeżdża kontener do portu i nagle celnicy sobie go typują do inspekcji a za taką inspekcję jeżeli nie czepną się do czegoś, życzą sobie ryczałt za cały kontener lecz średnio wychodzi to ok. 5000zł za jedno auto..... A taka inspekcja może być w US lub EU lub tu i tu :) ale to już mało prawdopodobne jest.... Gorzej jest z uszkodzeniami powstałymi przy transporcie czyli np. widły w podłogę, dach przygięty itp - bo samochód kupujemy ze zdjęć i takich uszkodzeń nikomu nie udowodnimy.... Dlatego są osoby co same ryzykują lub kupują już sprowadzone auto które można "pomacać".Podsumowując sprowadzenie z US : Jest ryzyko - jest zabawa
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 13 gru 2018, 22:33

kolega juz sprowadzil 20 samochodów i nigdy nie natrafil na takie problemy, ale oczywiscie zawsze moze sie cos zdarzyc. Przede wszystko trzeba kupowac przez posrednika ktory jest bezposrednim doswiadczonym brookerem. Wtedy nigdzie nie bedzie problemu i auto nie bedize mialo wad transportowych

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 24 sty 2019, 08:42

Najprawdopodobniej w weekend obieram auto i w związku z tym chciałem jeszcze dopytać o kilka rzeczy.

1. Czy moduł poduszek naprawiać czy szukać używki? Jak znajdę używkę, to czy mogę go po prostu podmienić czy istnieje tu jakaś ochrona komponentu, lub trzeba robić jakieś inne dziwne rzeczy? Na czym polega naprawa tego moduły, który mam i czy trzeba go do tego wymontować? Jak się do niego najlepiej dostać?

2.
Filipppc6 pisze:Lampę możesz w przedlifcie dokupić Europę bo nie różni się niczym poza nr. części
roman_tyk pisze:Jesli chodzi o lampy to mozesz kupic jedna usa albo obie eu i przelozyc elektronike
Czy przednie lampy USA i EU są na 100% takie same? Ktoś mi mówił, że różnią się kolorem czegoś wewnątrz lampy? Lewa jest podobno 100% OK, więc mam plan szukac tylko prawej EU, bez modułów i przełożyć z mojej uszkodzonej. Czy to jest OK?

3.
roman_tyk pisze:tylne lampy mozna przerobic, ale ja kupowalem ori
Jeżeli tylne lampy wymienię na wersję EU to czy jest to wymiana p&p? W instalacji będzie kabel do przeciwmgłowego czy muszę go dołożyć? Jeśli dołożyć to jak i skąd?

4.
roman_tyk pisze:zegary licznika polecam od Moman (mam swietne)
Oni robią same tarcze? Sam rozklejałeś licznik i podmieniałeś tarcze? Da się to łatwo ogarnąć?

5.
roman_tyk pisze:Pasy to juz zalezy od dostepnowsci, pasy tylnme bedziesz musial odeslac na odblokowanie i zregenerowanie gdyz ten bajer jest tylko na samochody USA/Kanada. W Polsce to jest ogromny biznes, jest firma na slasku ktora naprawia 400 pasów tygodniowo
Znasz nazwe tej firmy, albo znasz jakąś inną godną polecenia?

6.
roman_tyk pisze:Oby tylko nie pogubili radarów ktore zwisają.
Mam zdjęcia z placu z Polski, póki co nic nie zginęło :)

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 24 sty 2019, 17:44

-Modułu Airbag nie wymieniasz - kasujesz błędy i tyle...
-Lampy przednie są takie same - różnią się tylko nr. części i tyle.... nie ma różnicy w kolorze wiem bo miałem kiedyś z 2 sztuki A7 przed liftem i dokładałem po jednej lampie EU
-Do tyłu robisz kable i kodujesz tylny komfort ( opis kanałów może być od A6 - musisz pokodować aby nie migał Ci kierunkowskaz ze stopem a stop nie działał razem z kierunkowskazem )
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Dingo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2011, 19:29
Imię: Krzysiek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronik
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Cork, Ireland

Post autor: Dingo » 24 sty 2019, 21:20

Filipppc6 pisze:-Modułu Airbag nie wymieniasz - kasujesz błędy i tyle...
Jesteś tego pewien? Na necie można niestety znaleźć sprzeczne informacje, ale nigdzie nie widziałem zdecydowanego potwierdzenia że wykasowanie błędów poduszek VCDSem usunęło problem na stałe.

Ja sam jestem właśnie na etapie naprawy po wystrzale poduszek w A7 i w kilku miejscach powiedziano mi że crash data są na stałe zapisane w Epromie sterownika i jedynie czyszczenie pamięci specjalistycznym sprzętem (wgranie zawartości zdrowego sterownika) usuwa błędy poduszek.

Ja zdemontowałem sterownik i oddałem w ręce firmy zajmującej się takimi naprawami.

Z ciekawością będę obserwował ten wątek aby zobaczyć jak będzie w przypadku pacholekck
'95 Audi A4 B5 => '03 Nissan 350Z => '05 Audi A6 C6 Sedan => '10 Audi A6 C6 Avant => '15 Audi A7

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 24 sty 2019, 22:09

w c7/a7 do ilus wystrzalow airbagow normalnie kasujesz bbledy, wymieniasz airbagi, pasy i bezpiecznik piro i nie masz bledow.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 25 sty 2019, 23:00

NA 100000000% kasujesz błąd np. VCDSem.... wystrzał w A6,A7,A8 (C7 ) jest zwykłym błędem.... Wrzucasz nowe/zrobione poduchy - kasujesz i po problemie.... Sterownika nie tykasz - większość gości od Airbagów nawet tego nie wie i każdemu mówią że jest Crash data...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

pacholekck
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 12 mar 2018, 12:25
Lokalizacja: Kraków/Kielce

Post autor: pacholekck » 28 sty 2019, 09:24

Panowie, auto odebrane i już trochę rozebrałem. Oprócz tego co widać na zdjęciach ucierpiało jeszcze kilka rzeczy, m.in. czujniki na pompie paliwa. Nie umiem w ETKA wyszukiwać po numerze części i nigdzie nie mogę odszukać tych czujników, a chciałbym upewnić się do do numeru części. To co wiem, to:

Na obudowie pompy paliwa mam numer - 06E103535A
Na jednym z czujników mam numer - 07L1270260
Na drugim nie widzę numeru, bo jest rozwalony, ale na jednej z aukcji na allegro znalazłem taki - 06E906051K

Czy jest ktoś w stanie powiedzieć mi w jaki sposób szukać po numerze części w ETKA, lub gdzie znaleźć w ETKA te części. Chcę się upewnić co do numerów części czujników. Dzięki :)

I jeszcze pytanko odnoście pasków klinowych. Są dwa, jeden 6-cio, a drugi 7-mio rowkowy. Niestety napisy na nich mam zdarte i nie wiem jakie długości. Pomożecie? Jaką firmę wybrać?

mat1324
Administrator
Administrator
Posty: 12553
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 sty 2019, 12:54

A nie lepiej kupić całą nową pompę paliwa?

pasek klimatyzacji -> 06E903137T » CONTITECH 6PK2330
pasek kompresora -> 06E903137AB » CONTITECH 7PK1272

Paski kup Contitecha <okok>.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


Akumulatory samochodowe Audi A6
Kalkulator OC hamulce