Blad czujnika temp spalin CDYA
Temat opanowany
Ale pokolei:
Czujnik z numerem 03G 906 088 w moim przypadku z VW Caddy zadzialal bez problemu.
Po wymianie tych czujnikow wkoncu moglem uruchomic procedure wypalania serwisowego.
Kontrolki pogasly, bledy zniknely - auto odżyło.
Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi!!
Ale pokolei:
mat1324 tak jak mowiles, po 3 lub 4 uruchomieniu czujnik G450 zaczal pokazywac poprawne wartosci.Odpal kilkukrotnie silnik, to sam się zaadaptuje
Czujnik z numerem 03G 906 088 w moim przypadku z VW Caddy zadzialal bez problemu.
Po wymianie tych czujnikow wkoncu moglem uruchomic procedure wypalania serwisowego.
Kontrolki pogasly, bledy zniknely - auto odżyło.
Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi!!
witam.mam taki problem że nie osiąga temperatury spalin powyżej 240 stopni. jak po jeździe 15min 3tys obrotów i 3 bieg mam full temp. 90stopni i chce wypalić serwisowo dpf to mam ok 240stopni a jak zaczyna sie procedura to temperatura nie wzrasta a jak jest wypalanie to maleje i jest przerwana procedura...wrzucam foto jak jest po przerwanej procedurze.czujnik ciśnień pokazuje ogólnie 7mb i 0mb brak błędów w sterowniku ale po jakimś czasie wywala na desce dpf ale dopiero po jakimś czasie jest byk w sterowniku silnika.mam nowy dpf https://zapodaj.net/364de2f830ff6.jpg.html
https://zapodaj.net/5e7d8cb241fa7.jpg.htmlmat1324 pisze:Wrzuć pomiary z grup 102 i 104 na rozgrzanym silniku.
https://zapodaj.net/fe8b5d9efc647.jpg.html
i wywaliło mi dziś:
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011322
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 2057FE83173766036D50B65-8074
2 Faults Found:
053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316318 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.20
Time: 22:51:33
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
(no units): 1249.5
Voltage: 13.76 V
Temperature: -5.4°C
(no units): 4.0
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 316516 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 16:07:58
Freeze Frame:
RPM: 1386 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 199.2 %
(no units): 1.0
(no units): 16.0
Readiness: 0 0 0 0 0
[ Dodano: 2019-01-23, 19:52 ]
byłem dziś w trasie i temperatura za turbo i przed dpf wzrosła do 340 ale jak tylko w czasie jazdy wł mi się wypalanie dpf temperatura spalin 176 stopni i temp. wody spadała
Bo wyświetla mi się komunikat dpf i zaraz bedzie tryb awaryjny...mam tak ciągle...tak jakby nie udawało się go wypalać w czasie jazdy
[ Dodano: 2019-01-27, 20:31 ]
tu ma film https://youtu.be/musS_G58BsI
dodam jeszcze że śmierdzą bardzo spaliny z wydechów
Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011322
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 2057FE83173766036D50B65-8074
3 Faults Found:
053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316574 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 19:06:20
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 5.6 km/h
(no units): 1326.0
Voltage: 13.68 V
Temperature: -4.5°C
(no units): 4.0
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 316778 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:03:59
Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 40.3 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 198.2 %
(no units): 1.0
(no units): 16.0
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316791 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:54:49
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
(no units): 239.7
(no units): 44.5
(no units): 0.0
Temperature: 241.9°C
Absolute Pres.: 20.4 mbar
Pressure: 0 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
[ Dodano: 2019-01-27, 20:31 ]
dziś próbowałem tak jak pisałeś i nici.kontrolka świec i brak mocy. zapełnienie filtra 45grmat1324 pisze:Latem wystarczy zrobić kilka kilometrów, a teraz rozgrzej auto, aby na zegarach było 90*C. Potem stań i wypal .
tu ma film https://youtu.be/musS_G58BsI
dodam jeszcze że śmierdzą bardzo spaliny z wydechów
Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011322
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 2057FE83173766036D50B65-8074
3 Faults Found:
053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316574 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 19:06:20
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 5.6 km/h
(no units): 1326.0
Voltage: 13.68 V
Temperature: -4.5°C
(no units): 4.0
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 316778 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:03:59
Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 40.3 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 198.2 %
(no units): 1.0
(no units): 16.0
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316791 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:54:49
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
(no units): 239.7
(no units): 44.5
(no units): 0.0
Temperature: 241.9°C
Absolute Pres.: 20.4 mbar
Pressure: 0 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
No teraz mam ze filtr zapelniony i nie da sie go usunąćmat1324 pisze:Przed wypaleniem usuń wszystkie błędy .
Jutro będę czyścił dolot i klapy i egr. Paranoja z tym filtrem..dodam ze na zimnym ma większą moc ale jak tylko sie rozgrzeje to mniej.gdzies czytałem że może to być nie do końca zamknięty egr.
A moze ten czujnik Ciśnień przeklamuje ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga