Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Blad czujnika temp spalin CDYA

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 gru 2018, 21:05

Odpal kilkukrotnie silnik, to sam się zaadaptuje :).

Awatar użytkownika
slaw2908
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 15 paź 2018, 11:10
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: slaw2908 » 02 sty 2019, 18:17

Temat opanowany <radocha>
Ale pokolei:
Odpal kilkukrotnie silnik, to sam się zaadaptuje
mat1324 tak jak mowiles, po 3 lub 4 uruchomieniu czujnik G450 zaczal pokazywac poprawne wartosci.
Czujnik z numerem 03G 906 088 w moim przypadku z VW Caddy zadzialal bez problemu.
Po wymianie tych czujnikow wkoncu moglem uruchomic procedure wypalania serwisowego.
Kontrolki pogasly, bledy zniknely - auto odżyło.
Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi!!

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 sty 2019, 19:30

A nie mówiłem :p.

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 23 sty 2019, 11:58

witam.mam taki problem że nie osiąga temperatury spalin powyżej 240 stopni. jak po jeździe 15min 3tys obrotów i 3 bieg mam full temp. 90stopni i chce wypalić serwisowo dpf to mam ok 240stopni a jak zaczyna sie procedura to temperatura nie wzrasta a jak jest wypalanie to maleje i jest przerwana procedura...wrzucam foto jak jest po przerwanej procedurze.czujnik ciśnień pokazuje ogólnie 7mb i 0mb brak błędów w sterowniku ale po jakimś czasie wywala na desce dpf ale dopiero po jakimś czasie jest byk w sterowniku silnika.mam nowy dpf https://zapodaj.net/364de2f830ff6.jpg.html

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 sty 2019, 17:27

Wrzuć pomiary z grup 102 i 104 na rozgrzanym silniku.

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 23 sty 2019, 19:52

mat1324 pisze:Wrzuć pomiary z grup 102 i 104 na rozgrzanym silniku.
https://zapodaj.net/5e7d8cb241fa7.jpg.html

https://zapodaj.net/fe8b5d9efc647.jpg.html

i wywaliło mi dziś:


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011322
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 2057FE83173766036D50B65-8074
2 Faults Found:

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316318 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.20
Time: 22:51:33

Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Torque: 31.2 Nm
Speed: 0.0 km/h
(no units): 1249.5
Voltage: 13.76 V
Temperature: -5.4°C
(no units): 4.0

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 316516 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 16:07:58

Freeze Frame:
RPM: 1386 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 199.2 %
(no units): 1.0
(no units): 16.0


Readiness: 0 0 0 0 0

[ Dodano: 2019-01-23, 19:52 ]
byłem dziś w trasie i temperatura za turbo i przed dpf wzrosła do 340 ale jak tylko w czasie jazdy wł mi się wypalanie dpf temperatura spalin 176 stopni i temp. wody spadała

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 sty 2019, 21:23

Jak w ogóle wypalasz filtr?

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 23 sty 2019, 21:39

mat1324 pisze:Jak w ogóle wypalasz filtr?
Najperw jadę 60km/h 2300 obrotów przez 15-20min później odpalam vcds i w silniku odpalam 10016 i podglądam parametry 100,101,102 rozgrzewa się i pozniej włączają się wentylatory na kilka min i po tym kobiec przerwane

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 sty 2019, 21:54

I tu właśnie jest problem :). Wypalanie w 2.7/3.0 TDI robi się na postoju. Wystarczy rozgrzać auto, wpisać kod i czekać aż zakończy się wypalanie :p.

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 23 sty 2019, 22:34

mat1324 pisze:I tu właśnie jest problem :). Wypalanie w 2.7/3.0 TDI robi się na postoju. Wystarczy rozgrzać auto, wpisać kod i czekać aż zakończy się wypalanie :p.
Do jakiej temperatury rozgrzać?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 sty 2019, 23:42

Latem wystarczy zrobić kilka kilometrów, a teraz rozgrzej auto, aby na zegarach było 90*C. Potem stań i wypal ;).

Awatar użytkownika
tomnik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: tomnik » 24 sty 2019, 20:54

glowka123 pisze:mam nowy dpf
glowka123 pisze:chce wypalić serwisowo dpf
Jeśli masz nowy filtr DPF, to po co chcesz przeprowadzić serwisową procedurę jego regeneracji ?

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 27 sty 2019, 20:31

Bo wyświetla mi się komunikat dpf i zaraz bedzie tryb awaryjny...mam tak ciągle...tak jakby nie udawało się go wypalać w czasie jazdy

[ Dodano: 2019-01-27, 20:31 ]
mat1324 pisze:Latem wystarczy zrobić kilka kilometrów, a teraz rozgrzej auto, aby na zegarach było 90*C. Potem stań i wypal ;).
dziś próbowałem tak jak pisałeś i nici.kontrolka świec i brak mocy. zapełnienie filtra 45gr

tu ma film https://youtu.be/musS_G58BsI

dodam jeszcze że śmierdzą bardzo spaliny z wydechów


Address 01: Engine Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 4F5 910 401 B HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Software Coding: 0011322
Work Shop Code: WSC 00000 000 00000
VCID: 2057FE83173766036D50B65-8074
3 Faults Found:

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316574 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 19:06:20

Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 105.3 Nm
Speed: 5.6 km/h
(no units): 1326.0
Voltage: 13.68 V
Temperature: -4.5°C
(no units): 4.0

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 002 - Signal too High (Rich) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 316778 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:03:59

Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 40.3 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Duty Cycle: 198.2 %
(no units): 1.0
(no units): 16.0

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)
P242F - 001 - Restricted/Clogged - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 316791 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.27
Time: 10:54:49

Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
(no units): 239.7
(no units): 44.5
(no units): 0.0
Temperature: 241.9°C
Absolute Pres.: 20.4 mbar
Pressure: 0 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 sty 2019, 20:52

Przed wypaleniem usuń wszystkie błędy :).

glowka123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 05 cze 2018, 10:30
Lokalizacja: żnin

Post autor: glowka123 » 27 sty 2019, 20:56

mat1324 pisze:Przed wypaleniem usuń wszystkie błędy :).
No teraz mam ze filtr zapelniony i nie da sie go usunąć

Jutro będę czyścił dolot i klapy i egr. Paranoja z tym filtrem..dodam ze na zimnym ma większą moc ale jak tylko sie rozgrzeje to mniej.gdzies czytałem że może to być nie do końca zamknięty egr.

A moze ten czujnik Ciśnień przeklamuje ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga