[A6 C6] Błędy ABS ESP po wymianie łożyska
[A6 C6] Błędy ABS ESP po wymianie łożyska
Witam wszystkich,
piszę tu pierwszy raz więc chciałem się przedstawić. Nazywam się Paweł i jestem posiadaczem C6 jak w moim opisie.
Mam problem po wymianie łożyska (prawy przód na SKF). Wywala błędy 01826-czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30, oraz 00285 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni prawy (G45) 003 - Usterka mechaniczna.
Wymieniłem czujnik abs w tym kole na nowy, ale problem nie ustąpił. Dodam, że po podpięciu VCDS-em wizualnie prędkości wszystkich kół się zgadzały. Natomiast gdy zrobiłem logi dynamiczne widzę tam rozbieżności właśnie w przednim prawym kole i czujnik G85 nic nie wykazuje. Oczywiście próbowałem go adoptować ale w grupie 060 jest błąd (jak poniżej) i nic się nie da zrobić. Pewnie jest to spowodowane tym błędem w prawym kole.
Pytanie brzmi czy uszkodzona jest ta obręcz magnetyczna na łożysku (piasta do łożyska była wprasowywana prasą, demontaż/montaż łożyska bez odkręcania jakichkolwiek drążków czy wahaczy)-na co ja stawiam, jakaś wiązka elektryczna (wizualnie wygląda ok, przy samym gnieździe do czujnika pod tą gumą przewody są całe), a może coś jeszcze innego? Poniżej zamieszczam obrazki logów dynamicznych:
Ps. Zauważyłem, że po próbie adaptacji G45 załączył mi się też: test funkcjonowania systemu 01486. (Po wielu próbach nie do zrobienia)
(Dodam, że testy robiłem na zaśnieżonej drodze)
Pozdrawiam!
piszę tu pierwszy raz więc chciałem się przedstawić. Nazywam się Paweł i jestem posiadaczem C6 jak w moim opisie.
Mam problem po wymianie łożyska (prawy przód na SKF). Wywala błędy 01826-czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30, oraz 00285 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; przedni prawy (G45) 003 - Usterka mechaniczna.
Wymieniłem czujnik abs w tym kole na nowy, ale problem nie ustąpił. Dodam, że po podpięciu VCDS-em wizualnie prędkości wszystkich kół się zgadzały. Natomiast gdy zrobiłem logi dynamiczne widzę tam rozbieżności właśnie w przednim prawym kole i czujnik G85 nic nie wykazuje. Oczywiście próbowałem go adoptować ale w grupie 060 jest błąd (jak poniżej) i nic się nie da zrobić. Pewnie jest to spowodowane tym błędem w prawym kole.
Pytanie brzmi czy uszkodzona jest ta obręcz magnetyczna na łożysku (piasta do łożyska była wprasowywana prasą, demontaż/montaż łożyska bez odkręcania jakichkolwiek drążków czy wahaczy)-na co ja stawiam, jakaś wiązka elektryczna (wizualnie wygląda ok, przy samym gnieździe do czujnika pod tą gumą przewody są całe), a może coś jeszcze innego? Poniżej zamieszczam obrazki logów dynamicznych:
Ps. Zauważyłem, że po próbie adaptacji G45 załączył mi się też: test funkcjonowania systemu 01486. (Po wielu próbach nie do zrobienia)
(Dodam, że testy robiłem na zaśnieżonej drodze)
Pozdrawiam!
Dzięki za wszystkie odpowiedzi! :D
Też stawiam na ten pierścień magnetyczny, carlos777 dlaczego twierdzisz, że to totalna podróba? łożysko kupiłem normalnie w sklepie. Czy są jakieś szanse na reklamacje tego?
Zawsze sądziłem, że SKF gwarantuje wysoki poziom, w zasadzie też takie opinie posiada, wychodzi na to że chyba źle się sugerowałem..
Pozdrawiam!
Też stawiam na ten pierścień magnetyczny, carlos777 dlaczego twierdzisz, że to totalna podróba? łożysko kupiłem normalnie w sklepie. Czy są jakieś szanse na reklamacje tego?
Zawsze sądziłem, że SKF gwarantuje wysoki poziom, w zasadzie też takie opinie posiada, wychodzi na to że chyba źle się sugerowałem..
Pozdrawiam!
pelonek1 no jestem bardzo zaskoczony, u Ciebie może gdzieś z przodu? U siebie stare też miałem SKF i na takowe zmieniłem. W sklepie też to mi najbardziej polecali. Tutaj mam jeszcze pytanie czy jakieś magnesy, które znalazły się przy łożysku mogły narobić takiego bałaganu? Nie wykluczam, że łożysko gdzieś na warsztacie mogło mieć kontakt z jakimś magnesem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DKNA 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Kiedyś remontowałem silnik po zerwanym rozrządzie.
Winna była rolka napinająca INA.
Dopiero dokładne oględziny tej rolki wykazały że ta INA byla tanią podróbą za którą klient zapłacił jak za oryginalną część.
Parę lat temu przypadkiem znalazłem się w magazynie firmy CEMPOL.
Duży sklep motoryzacyjny. Jakież było moje zdziwienie kiedy to pracownicy sortowali i pakowali do pudelek przepływomierze prosto z kontenera. Na moje pytanie ile z tego będzie sprawne odpowiedzieli krótko? Nie ważne, ważne aby była sprzedaż...
Winna była rolka napinająca INA.
Dopiero dokładne oględziny tej rolki wykazały że ta INA byla tanią podróbą za którą klient zapłacił jak za oryginalną część.
Parę lat temu przypadkiem znalazłem się w magazynie firmy CEMPOL.
Duży sklep motoryzacyjny. Jakież było moje zdziwienie kiedy to pracownicy sortowali i pakowali do pudelek przepływomierze prosto z kontenera. Na moje pytanie ile z tego będzie sprawne odpowiedzieli krótko? Nie ważne, ważne aby była sprzedaż...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga