Ogólnie, z tego zo wywnioskowałem z przeglądania stron w Internecie, głównie na portalach naszych wschodnich sąsiadów

, temat wygląda następująco:
pompa oleju (z 1.8T) - 06A115105B (koło pompy ma 31 zębów)
rura ssąca - 06A115251 (długa) lub 06B115251 (krótka) w zależności od miski olejowej (u mnie jest krótka - silnik BPJ)
koło na wał - 06A105209 lub 06A105209B (to jest to samo koło)
łańcuch napędu pompy (z 1.8T) - 06A115125
napinacz łańcucha (z 1.8T) - 06A115130
uspokajacz fali olejowej - 06B103623P
śruby pompy 2 szt - N90704007 (tylko 2 szt. po w miejsce 3 sztuki wkręca się szpilkę M10/M8)
Pompa z 1.8T w niektórych przypadkach podobno daje odrobinkę za niskie ciśnienie, więc może się zdarzyć, że po mocnym pałowaniu silnika pojawi się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Nie w przypadku każdego 2.0 TFSI się tak dzieje, ale czasem niestety tak.
Wtedy można wymienić samo koło pompy na takie z mniejszą ilością zębów (pompa obraca się szybciej) i niestety trzeba zamontować krótszy łańcuch napędu i inny napinacz.
koło pompy oleju (23 zęby z 2.0 TDI) - 038115121C
łańcuch napędu pompy (z 2.0 TDI) - 038115230A
napinacz łańcucha (z 2.0 TDI) - 038115130
Reszta komponentów bez zmian i w taki zestaw osobiście celuję, już kompletuję

Zamknę się w kwocie 650 PLN za wszystkie nowe części.