[ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie mam
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Wiem bo czytałem wątek tylko sprzedawca twierdzi ,że to bez różnicy i będzie pasować . I obawiam się ,że chce mnie naciągnąć.
[ Dodano: 2020-02-01, 20:13 ]
Na allegro są zestawy z pompami 31 zębów z 1.8T i z 23 zębami chyba z 2.0 tdi. Czy można zastosować obie pompy zamiennie jedyni pamiętać o odpowiedniej długości łańcuchu i napinaczu
Czy w grę wchodzi tylko pompa z benzyny
W jednym poście jest napisane ,że jesli pompa z 1.8T nadal nie wyrabia z ciśnieniem wtedy trzeba mienić w niej koło na to mniejsze 23 zęby i inny napinacz i łańcuch. To może lepiej od razu dać tą z 2.0 co ma 23 zęby
[ Dodano: 2020-02-01, 23:47 ]
Pytanie do tych co robili takiego swapa podchodzi ta pompa z 1.8 p&p czy trzeba coś rzeźbić coś wiercić przerabiać
Jeśli tak to macie może jakąś instrukcję schemat bo chcę części skompletować osobno bo tak taniej wychodzi . Pomoże ktoś
[ Dodano: 2020-02-02, 18:57 ]
Nikt nic
[ Dodano: 2020-02-01, 20:13 ]
Na allegro są zestawy z pompami 31 zębów z 1.8T i z 23 zębami chyba z 2.0 tdi. Czy można zastosować obie pompy zamiennie jedyni pamiętać o odpowiedniej długości łańcuchu i napinaczu



[ Dodano: 2020-02-01, 23:47 ]
Pytanie do tych co robili takiego swapa podchodzi ta pompa z 1.8 p&p czy trzeba coś rzeźbić coś wiercić przerabiać


[ Dodano: 2020-02-02, 18:57 ]
Nikt nic

2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
Ja mam zamontowaną pompę z 1.8T w swojej. Robiłem to ostatnio w warsztacie. Różnica między nami jest taka, że już miałem taką pompę zaadoptowaną więc ją tylko wymieniłem. U siebie zdecydowałem się na rozwiązanie z pompą od 1,8T i w nowej pompie wymieniłem koło zębate łańcuch i napinacz od 2,0 TDI na jednym z wątków na forum znajdziesz taki wykaz części. Czy pasuje p&p - wydaje mi się że nie ponieważ nawet w gotowych zestawach masz nakładki do rozwiercenia istniejących miejsc na śruby. Z tego co czytałem, to coś mi się kojarzy, że miejsce pod jedną ze śrub od napinacz trzeba wywiercić i jeszcze jakieś gniazdo rozwiercić bo jest większa śruba. Powodzenia. U mnie działa ciśnienie wróciło do normy ale mojego problemu z ciśnieniem nie rozwiązało.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
A co konkretnie się u Ciebie dzieje
Moje auto właśnie stoi na warsztacie chyba jutro będzie robiony swap pompy.
[ Dodano: 2020-02-15, 20:11 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to
Pompa ori ale używana sprzedawca gwarantował,że sprawna . Co Wy na to
[ Dodano: 2020-03-23, 19:21 ]
Winna była pompa. Została kupiona nowa , dobrej jakości zamiennik i wszystko działa idealnie.

Moje auto właśnie stoi na warsztacie chyba jutro będzie robiony swap pompy.
[ Dodano: 2020-02-15, 20:11 ]
Panowie właśnie rozmawiałem z mechanikiem. Wymienił u mnie pompę na taka z 2.0 tdi 23 zęby i jest problem . Na wolnych daje ok 1.4 bara a przy 2000 obr daje 10 bar. Mechanik mówił ,że to zawór bocznikowy w pompie możliwe to


[ Dodano: 2020-03-23, 19:21 ]
Winna była pompa. Została kupiona nowa , dobrej jakości zamiennik i wszystko działa idealnie.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 paź 2020, 20:37
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Luboń
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Witam
A powiedz jakiej firmy pompa i ile zębów. Ja ma przy 2000 obrotów ok 8 barów. Silnik BGB 2.0 tfsi
A powiedz jakiej firmy pompa i ile zębów. Ja ma przy 2000 obrotów ok 8 barów. Silnik BGB 2.0 tfsi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Jak dobrze pamiętam to pompa jest Pierburg z tą mniejsza ilością zębów czyli 23. Dokładnie już nie pamiętam ale u mnie 8 barów było w piku przy ok 6000 obrotów.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lut 2021, 11:00
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Cześć koledzy, mam pytanie. Przerobiłem pompę na tę z 1.8t ale mam problem założyłem zębatkę 23zeby u wydaje mi się że jest za duże ciśnienie oleju. Na biegu jałowym jest 1.2 bar, przy 2tys jest 4bar a przy 6tys obr jest 8.5 bar. Jak u was wyglądają ciśnienia?
Dodano po 2 minutach 5 sekundach:
Wcześniej miałem zębatkę. 31 ale zaświecało mi kontrolkę ciśnienia oleju. Na 31 miałem na jałowym 0.8bar, przy 2,tys 2.6bar a wyżej nie pamiętam niestety
Dodano po 2 minutach 5 sekundach:
Wcześniej miałem zębatkę. 31 ale zaświecało mi kontrolkę ciśnienia oleju. Na 31 miałem na jałowym 0.8bar, przy 2,tys 2.6bar a wyżej nie pamiętam niestety
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 lis 2009, 18:25
- Imię: Michał
- Rocznik: 2012
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Skarszewy
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Pytanie, kupiłem auto (C6 2.0 TFSI BPJ) po zmianie pompy na 1.8, siedzi kółko 31 zębów (038115121C) i zapala się ciśnienie na niskich obrotach, chcę zmienić kółko na 23 zęby (038115121A) plus krótszy łańcuch. Może ktoś podać nr seryjny tego łańcucha? Czy do zmiany tego łańcucha trzeba rozpinać rozrząd?
A może ma ktoś na sprzedaż kółko 038115121A + łańcuszek pod to kółko?
Dodano po 2 godzinach 47 minutach 47 sekundach:
Właśnie się okazało, że jest to pompa oleju nie z 1.8 TFSI lecz z 1.9 TDI. Nr pompy: 038 115 105 B.
A może ma ktoś na sprzedaż kółko 038115121A + łańcuszek pod to kółko?
Dodano po 2 godzinach 47 minutach 47 sekundach:
Właśnie się okazało, że jest to pompa oleju nie z 1.8 TFSI lecz z 1.9 TDI. Nr pompy: 038 115 105 B.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Numery części są na pierwszej stronie tego tematu. Co do pompy czy jest z benzyny czy diesla to bez różnicy. Ja tez mam u siebie z diesla. Tylko trzeba patrzeć na ilość zębów na pompie.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 lis 2009, 18:25
- Imię: Michał
- Rocznik: 2012
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Skarszewy
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Dzięki za odpowiedź. No właśnie w tej ilości zębów jest problem. Nabyłem auto już z pompą od 1.9 TDI (nr 038115105B) + kółko 31 zębów (nr 038115121), co powoduje zbyt niskie ciśnienie oleju na niskich obr. Na pierwszej stronie widnieją części i nr, z tym, że nr koła jest chyba wadliwy, ponieważ: 038115121C - ma 31 zębów, a z tego co znalazłem w necie to 038115121A - ma 23 zęby, i teraz nie wiem czy pozostałe elementy, czyli "łańcuch napędu pompy (z 2.0 TDI) - 038115230A" oraz "napinacz łańcucha (z 2.0 TDI) - 038115130" są właśnie pod kółko z 23z.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Na moim paragonie widnieją takie części
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
Może to Ci coś pomoże.
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html
Może to Ci coś pomoże.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 15 lis 2009, 18:25
- Imię: Michał
- Rocznik: 2012
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Skarszewy
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Kurcze, wszystko zmienione wg spisu, łańcuch i napinacz nowy, pompa używka z małym kółkiem 038115121A. I nadal na niskich obrotach pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju
Pompa wstawiona bez przeróbek. Czy w niej nie trzeba było czegoś zaślepiać? Czy źle coś kojarzę? U mnie już ktoś wcześniej zamontował taką pompę, lecz z dużym kółkiem, mechanik miał tylko zmienić kółko na mniejsze, a on przełożył całą pompę... Silnik chodzi prawidłowo, odpala z półobrotu, nie kopci itp itd. Proszę o rady.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: [ BPJ 2.0 170 KM] Przeróbka pompy oleju na bezawaryjną z 1.8
Pompa używana to loteria. Nie ma pewności,że jest sprawna . Trzeba było założyć nową pompę numery masz post wyżej.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line