Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 1.8t] Walki rozrządu - znaki?

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zokolic » 11 gru 2016, 09:19

Chodzi o totalną niedokładność wykonania cechu.
Może to przez rozleniwienie ludzi naprawiających auta?
Starsze auta, np Żuk - którego posiadam, przeszedł generalny remont łącznie z malowaniem.
Dysponuje silnikiem Diesla, ale tam cechy były idealne.

To takie porównanie. Nie wykluczam faktu, że koło pasowe zostało wymienione z innego niemieckiego auta. Być może stąd te różnice w ustawieniu.
Jeśli jestem jednym na milion, trudno. Trzeba żyć dalej.

Jak to jest z wymianą łańcucha? U mnie był zdrowiuteńki i dobrze napięty. Dodam, że koloru złotego bez objawów zużycia. Rozrząd był wymieniany 4 lata temu.


Chciałem wspawać łącznik elastyczny z dwoma łączeniami, na śruby. Jest takowy gotowiec na rynku?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

V12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2016, 22:34
Lokalizacja: wlkp

[INNY] !.8 T wymiana łańcuszka bez rozpinania przodu

Post autor: V12 » 29 gru 2016, 22:41

Witam
Czytałem ten temat
18-t-wymiana-napinacza-i-lancucha-faz-r ... t60998.htm
Czy ktoś w domowych warunkach praktykował z tym luzowaniem panewek wałka wydechowego ??
W poradzie jest pokazany silnik bez kombi valve czy nie bedzie on przeszkadzał przy wyjęciu napinacza ?? Bo ja takowy zawór mam
I czy używanie klucza dynamometrycznego ??
Pozdrawiam

volvo132
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
Imię: Wojtek
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: volvo132 » 02 sty 2017, 13:59

Tak ja luzowalem panewki. Nie ma z tym problemu. Te od strony napinacza, trzeba bardzo mocno poluzować. Pamietaj o rownomiernym luzowaniu, zeby ci wałek nie pękł/wygiął. Dodatkowo opaska elektryczna spialem jeszcze pasek rozrzadu z zebatka, zeby czasem nie zsunal sie...

wegrzyn6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 20 lip 2016, 12:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wegrzyn6 » 02 sty 2017, 22:01

Witam! W kwestii pytania wypowiem się tak... czy warto się męczyć? Nie lepiej ci będzie go ściągnąć? Pozaznaczaj sobie dokładanie jego położenie i weź w cholerę go zwal z głowicy. Co do kwestii później skręcenia tego to klucz dynamometryczny obowiązkowo w silniku wszystko skręcamy z odpowiednia siłą a na pewno już takie części.

Dżejkob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 lip 2010, 09:30
Lokalizacja: Opolskie

Rozrząd 1.8t AEB jaki?

Post autor: Dżejkob » 02 lis 2018, 00:26

Witam.

Musze wymienić rozrząd w mojej A6 1.8t AEB.
Jakie graty mam kupić?
To znaczy wiem, że pasek 153 zęby i pompa nie jest na rozrządzie.

Znalazłem dwa zestawy: INA 530 006910 i Conti. CT919K2 lecz pisze, że są od numeru podwozia 4B - x - 140 001 a mój jest 4B - x - 136 czyli nie pasuje.

Zestaw CT919k4 - by podszedł? no ale 200zł droższy. Bo z tym tłumikiem drgań.

Chciałbym przerobić na ten z mechanicznym napinaczem.

Proszę o radę. I najlepiej numer zestawu.
Pozdrawiam.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 02 lis 2018, 19:27

Dlaczego chcesz przerabiać? Nie jestem pewien ale wszystko pasuje P&P. Nie wiem jak teraz ale ja jak zmieniałem dwa lata temu rozrząd to różnica w cenie między mechanikiem a pneumatycznym napinaczem było różnicy w cenie 80zł a za całość Ina i pasek conti zapłaciłem ok 400zł razem z paskiem i napinaczem do sprężarki klimy.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 02 lis 2018, 19:35

a co ci przeszkadza ten tłumik drgań? ja bym zastosował tak jak ma byc w oryginale
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Dżejkob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 lip 2010, 09:30
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: Dżejkob » 02 lis 2018, 23:34

W sumie to mi nie przeszkadza, tylko mechanik mi mówił, że dużo taniej jak mi robił passata AWT.

W Audi chcę sam zrobić i dlatego się zastanawiam. Już się doszukałem, że wszystkie numery części co pisałem to są te same tylko zawierają mniej lub więcej komponentów.

Skoro pasuje P&P to wezmę cały zestaw INA 530 035910 z tłumikiem drgań.

Samochód na tym rozrządzie ma 130 tyś. również INA była założona.
No chyba, że da się jakoś ten tłumik drgań sprawdzić to wtedy zestaw INA 530 006910

Różnica w cenie to 200zł między tymi dwoma zestawami.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 02 lis 2018, 23:47

kup z tłumikiem i niech to chodzi 130 tys :shock: troche duzo :)
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga