Chodzi o totalną niedokładność wykonania cechu.
Może to przez rozleniwienie ludzi naprawiających auta?
Starsze auta, np Żuk - którego posiadam, przeszedł generalny remont łącznie z malowaniem.
Dysponuje silnikiem Diesla, ale tam cechy były idealne.
To takie porównanie. Nie wykluczam faktu, że koło pasowe zostało wymienione z innego niemieckiego auta. Być może stąd te różnice w ustawieniu.
Jeśli jestem jednym na milion, trudno. Trzeba żyć dalej.
Jak to jest z wymianą łańcucha? U mnie był zdrowiuteńki i dobrze napięty. Dodam, że koloru złotego bez objawów zużycia. Rozrząd był wymieniany 4 lata temu.
Chciałem wspawać łącznik elastyczny z dwoma łączeniami, na śruby. Jest takowy gotowiec na rynku?
[a6 c5 1.8t] Walki rozrządu - znaki?
[INNY] !.8 T wymiana łańcuszka bez rozpinania przodu
Witam
Czytałem ten temat
18-t-wymiana-napinacza-i-lancucha-faz-r ... t60998.htm
Czy ktoś w domowych warunkach praktykował z tym luzowaniem panewek wałka wydechowego
W poradzie jest pokazany silnik bez kombi valve czy nie bedzie on przeszkadzał przy wyjęciu napinacza
Bo ja takowy zawór mam
I czy używanie klucza dynamometrycznego
Pozdrawiam
Czytałem ten temat
18-t-wymiana-napinacza-i-lancucha-faz-r ... t60998.htm
Czy ktoś w domowych warunkach praktykował z tym luzowaniem panewek wałka wydechowego

W poradzie jest pokazany silnik bez kombi valve czy nie bedzie on przeszkadzał przy wyjęciu napinacza

I czy używanie klucza dynamometrycznego

Pozdrawiam
Witam! W kwestii pytania wypowiem się tak... czy warto się męczyć? Nie lepiej ci będzie go ściągnąć? Pozaznaczaj sobie dokładanie jego położenie i weź w cholerę go zwal z głowicy. Co do kwestii później skręcenia tego to klucz dynamometryczny obowiązkowo w silniku wszystko skręcamy z odpowiednia siłą a na pewno już takie części.
Rozrząd 1.8t AEB jaki?
Witam.
Musze wymienić rozrząd w mojej A6 1.8t AEB.
Jakie graty mam kupić?
To znaczy wiem, że pasek 153 zęby i pompa nie jest na rozrządzie.
Znalazłem dwa zestawy: INA 530 006910 i Conti. CT919K2 lecz pisze, że są od numeru podwozia 4B - x - 140 001 a mój jest 4B - x - 136 czyli nie pasuje.
Zestaw CT919k4 - by podszedł? no ale 200zł droższy. Bo z tym tłumikiem drgań.
Chciałbym przerobić na ten z mechanicznym napinaczem.
Proszę o radę. I najlepiej numer zestawu.
Pozdrawiam.
Musze wymienić rozrząd w mojej A6 1.8t AEB.
Jakie graty mam kupić?
To znaczy wiem, że pasek 153 zęby i pompa nie jest na rozrządzie.
Znalazłem dwa zestawy: INA 530 006910 i Conti. CT919K2 lecz pisze, że są od numeru podwozia 4B - x - 140 001 a mój jest 4B - x - 136 czyli nie pasuje.
Zestaw CT919k4 - by podszedł? no ale 200zł droższy. Bo z tym tłumikiem drgań.
Chciałbym przerobić na ten z mechanicznym napinaczem.
Proszę o radę. I najlepiej numer zestawu.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Dlaczego chcesz przerabiać? Nie jestem pewien ale wszystko pasuje P&P. Nie wiem jak teraz ale ja jak zmieniałem dwa lata temu rozrząd to różnica w cenie między mechanikiem a pneumatycznym napinaczem było różnicy w cenie 80zł a za całość Ina i pasek conti zapłaciłem ok 400zł razem z paskiem i napinaczem do sprężarki klimy.
W sumie to mi nie przeszkadza, tylko mechanik mi mówił, że dużo taniej jak mi robił passata AWT.
W Audi chcę sam zrobić i dlatego się zastanawiam. Już się doszukałem, że wszystkie numery części co pisałem to są te same tylko zawierają mniej lub więcej komponentów.
Skoro pasuje P&P to wezmę cały zestaw INA 530 035910 z tłumikiem drgań.
Samochód na tym rozrządzie ma 130 tyś. również INA była założona.
No chyba, że da się jakoś ten tłumik drgań sprawdzić to wtedy zestaw INA 530 006910
Różnica w cenie to 200zł między tymi dwoma zestawami.
W Audi chcę sam zrobić i dlatego się zastanawiam. Już się doszukałem, że wszystkie numery części co pisałem to są te same tylko zawierają mniej lub więcej komponentów.
Skoro pasuje P&P to wezmę cały zestaw INA 530 035910 z tłumikiem drgań.
Samochód na tym rozrządzie ma 130 tyś. również INA była założona.
No chyba, że da się jakoś ten tłumik drgań sprawdzić to wtedy zestaw INA 530 006910
Różnica w cenie to 200zł między tymi dwoma zestawami.