Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BRE 2.0 140 KM] Imbus i pompa oleju - mity i kity.

Silniki wysokoprężne
ZAGATO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
Imię: Nie ma imienia
Rocznik: 2021
Moje auto: Nie znam profilu
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ZAGATO » 29 paź 2018, 18:48

No jest ale tragedii nie ma wystarczy dzwig do silnika i wtedy raz dwa idzie. Ja nie wiem co ludzie tak sie boją tej pompy przecież jak to przerobisz masz spokoj z tym imbusem. Jedynie mnie bardziej martwi ten lancuszek i te slizgi bo tego nie ruszalem i nie wiem czy z tym tez się może cos stac... Ogolnie blb to swietny silnik jak jest wszystko sprawne jest dynamiczny i pali malo.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb

marek38
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:25
Lokalizacja: LęBORK

Post autor: marek38 » 29 paź 2018, 20:45

Z tego co słyszałem i czytałem jak łańcuszek będzie wyciągnięty to będzie go słychać(szum z pod miski olejowej).Jedni mówią o pękającym ślizgu(napinaczu tego łańcuszka).Jak to pęknie to łańcuch szoruje o metalowy bolec

ZAGATO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
Imię: Nie ma imienia
Rocznik: 2021
Moje auto: Nie znam profilu
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ZAGATO » 29 paź 2018, 21:16

No właśnie i jak cos sie z tym lancuszkiem zacznie dziac to wtedy będzie powazny problem bo to juz niestety trzeba zwalac przod rozrzad i tą cholerna srube na wale. U mnie slizgi byly niewytarte ale zeby ten lancuszek byl jakoś specjalnie napiety to bym nie powiedzial i tak sie zastanawiam do dzisiaj jak to właściwie powinno byc.
Jedno jest pewne w tych silnikach trzeba lac dobry olej i zmieniac co 10tys to napewmo przedluzy życie calej tej pompy.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1356
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 29 paź 2018, 21:56

najbardziej sensowne rozwiązanie to swap na stary i sprawdzony tym napędu - mała pompa, napinasz, łańcuszek jak w BKE, BKD, BMM itd. kiedyś trochę tego narobiłem

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 30 paź 2018, 18:18

yarowsc pisze:najbardziej sensowne rozwiązanie to swap na stary i sprawdzony tym napędu - mała pompa, napinasz, łańcuszek jak w BKE, BKD, BMM itd. kiedyś trochę tego narobiłem
Ja mam u siebie wymieniony napęd na ten z 1.9tdi i na biegu jałowym mam masaż pleców itd. Sam tego nie wymieniałem tylko już w takim stanie kupiłem samochód, ale poprzedni właściciel twierdzi, że stało się to po wymianie pompy.

Bax359
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 gru 2018, 12:45
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bax359 » 15 gru 2018, 13:15

Witam, po zakupie auta nabrałem wątpliwości co do jakości wybieraka( imbus) gdyż poprzedni właściciel tam nie zaglądał.
Przebieg 256 tyś rok 2010. Common rail 2.0 tdi 140 km. Słyszałem wielo opinii na ten temat. Zapadła decyzja oględzin wybieraka.
Po dojściu do michy i oględzinach imbusu- był w dobrej kondycji nie było luzu w gniezdzie. Profilaktycznie poprosiłem swojego szpeca o wymianę na nowy. Łączny koszt pracy wraz z oryginalnym wybierakiem 300 zł. Dla własnego spokoju warto jest sprawdzić stan wybieraka, koszt nie wielki a może zapobiec zatarcia silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja