[ BRE 2.0 140 KM] Imbus i pompa oleju - mity i kity.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
No jest ale tragedii nie ma wystarczy dzwig do silnika i wtedy raz dwa idzie. Ja nie wiem co ludzie tak sie boją tej pompy przecież jak to przerobisz masz spokoj z tym imbusem. Jedynie mnie bardziej martwi ten lancuszek i te slizgi bo tego nie ruszalem i nie wiem czy z tym tez się może cos stac... Ogolnie blb to swietny silnik jak jest wszystko sprawne jest dynamiczny i pali malo.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
A6 c6 2.0tdi blb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 234
- Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Bytów
No właśnie i jak cos sie z tym lancuszkiem zacznie dziac to wtedy będzie powazny problem bo to juz niestety trzeba zwalac przod rozrzad i tą cholerna srube na wale. U mnie slizgi byly niewytarte ale zeby ten lancuszek byl jakoś specjalnie napiety to bym nie powiedzial i tak sie zastanawiam do dzisiaj jak to właściwie powinno byc.
Jedno jest pewne w tych silnikach trzeba lac dobry olej i zmieniac co 10tys to napewmo przedluzy życie calej tej pompy.
Jedno jest pewne w tych silnikach trzeba lac dobry olej i zmieniac co 10tys to napewmo przedluzy życie calej tej pompy.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
A6 c6 2.0tdi blb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Ja mam u siebie wymieniony napęd na ten z 1.9tdi i na biegu jałowym mam masaż pleców itd. Sam tego nie wymieniałem tylko już w takim stanie kupiłem samochód, ale poprzedni właściciel twierdzi, że stało się to po wymianie pompy.yarowsc pisze:najbardziej sensowne rozwiązanie to swap na stary i sprawdzony tym napędu - mała pompa, napinasz, łańcuszek jak w BKE, BKD, BMM itd. kiedyś trochę tego narobiłem
Witam, po zakupie auta nabrałem wątpliwości co do jakości wybieraka( imbus) gdyż poprzedni właściciel tam nie zaglądał.
Przebieg 256 tyś rok 2010. Common rail 2.0 tdi 140 km. Słyszałem wielo opinii na ten temat. Zapadła decyzja oględzin wybieraka.
Po dojściu do michy i oględzinach imbusu- był w dobrej kondycji nie było luzu w gniezdzie. Profilaktycznie poprosiłem swojego szpeca o wymianę na nowy. Łączny koszt pracy wraz z oryginalnym wybierakiem 300 zł. Dla własnego spokoju warto jest sprawdzić stan wybieraka, koszt nie wielki a może zapobiec zatarcia silnika.
Przebieg 256 tyś rok 2010. Common rail 2.0 tdi 140 km. Słyszałem wielo opinii na ten temat. Zapadła decyzja oględzin wybieraka.
Po dojściu do michy i oględzinach imbusu- był w dobrej kondycji nie było luzu w gniezdzie. Profilaktycznie poprosiłem swojego szpeca o wymianę na nowy. Łączny koszt pracy wraz z oryginalnym wybierakiem 300 zł. Dla własnego spokoju warto jest sprawdzić stan wybieraka, koszt nie wielki a może zapobiec zatarcia silnika.