[ BRE 2.0 140 KM] Imbus i pompa oleju - mity i kity.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 mar 2008, 21:23
- Lokalizacja: Silent Hill
[ BRE 2.0 140 KM] Imbus i pompa oleju - mity i kity.
Witam Panowie przez niektóre osoby na forum mało co zawału nie dostałem i Laluni nie sprzedałem jak przeczytałem o tym imbusiku i pompie oleju. Silniki BRE są w 100% poprawione, rozmawiałem z dilerem audi w Anglii jak i w Polsce i powiedzieli mi to samo BRE są poprawione i nie ma sie czym martwic.
To informacja dla szczęśliwych posiadaczy BRE i oby dalej tak hulały i się nie psuły.
To informacja dla szczęśliwych posiadaczy BRE i oby dalej tak hulały i się nie psuły.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, 17:31 przez CafeDelMar, łącznie zmieniany 1 raz.
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
CafeDelMar - ja Ci radzę - zmień dilera
A na poważnie, to MarcinM wszystko powiedział - BRE jest poprawiony jedynie częściowo i jeśli nic z nim nie zrobisz - możesz długo nie pojeździć...
Wracają do dilerów, a w zasadzie do ASO, taka historia sprzed 4 tygodni.
Nasz klient kupił sobie ładne A4 B7 2.0 TDI. Znając przypadłości tych silników pojechał do ASO Gajos w Sopocie, aby powiedzieli mu czy ma wałki z łańcuszkiem (jak w BLB) czy zębatki (jak w BRE). ASO zdecydowanie stwierdziło, że ma zębatki.
Dla pewności pojechał jeszcze do ASO Groblewski w Gdańsku, aby potwierdzić informację z Gajosa. Tu również zapewniano klienta, że ma zębatki i że musi jedynie kontrolować zabierak.
Jakież było zdziwienie klienta, gdy tydzień później ujrzał na FISie OIL PRESSURE i przyprowadził do nas auto na lawecie... z zerwanym łańcuszkiem napędu pompy oleju 8-)

A na poważnie, to MarcinM wszystko powiedział - BRE jest poprawiony jedynie częściowo i jeśli nic z nim nie zrobisz - możesz długo nie pojeździć...
Wracają do dilerów, a w zasadzie do ASO, taka historia sprzed 4 tygodni.
Nasz klient kupił sobie ładne A4 B7 2.0 TDI. Znając przypadłości tych silników pojechał do ASO Gajos w Sopocie, aby powiedzieli mu czy ma wałki z łańcuszkiem (jak w BLB) czy zębatki (jak w BRE). ASO zdecydowanie stwierdziło, że ma zębatki.
Dla pewności pojechał jeszcze do ASO Groblewski w Gdańsku, aby potwierdzić informację z Gajosa. Tu również zapewniano klienta, że ma zębatki i że musi jedynie kontrolować zabierak.
Jakież było zdziwienie klienta, gdy tydzień później ujrzał na FISie OIL PRESSURE i przyprowadził do nas auto na lawecie... z zerwanym łańcuszkiem napędu pompy oleju 8-)
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Dany - masz opis TU
Chodzi o "Wyrobienie się zabieraka"
Zabierak = imbusik
Jak z sześciokąta z czasem zrobi się wałek, to pompa oleju traci napęd i masz komunikat "Brak ciśnienia oleju". Taka mina siedzi w każdym silniku 2.0 TDI w Audi A4 B7/A6 C6/Passat B6 od końca 2004r.
Chodzi o "Wyrobienie się zabieraka"
Zabierak = imbusik
Jak z sześciokąta z czasem zrobi się wałek, to pompa oleju traci napęd i masz komunikat "Brak ciśnienia oleju". Taka mina siedzi w każdym silniku 2.0 TDI w Audi A4 B7/A6 C6/Passat B6 od końca 2004r.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 02:05 przez azet, łącznie zmieniany 1 raz.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 26 mar 2011, 16:21
- Lokalizacja: Warszawa