Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ASN 3.0 220 KM] Problemy po wymianie uszczelki pod glowica

Silniki benzynowe
gibon_81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 29 sie 2012, 19:49
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon_81 » 22 mar 2015, 11:51

Miałem, Robiło się bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia, głowice były sprawdzone i okazały się szczelne uszczelki też wyglądały ok. Poza tym u mnie było widać gołym okiem pęknięcie tuleji. Olej był ok i nie mieszał się z płynem. Płyn poprostu kapał ze zbiorniczka wyrównawczego.

NBA

Post autor: NBA » 28 wrz 2016, 14:07

Witam

Prośba do posiadaczy ASN-ów. Mam A6 właśnie z tym silnikiem. Objawy podobne do tutaj opisanych - auto rano czasami nie chce kręcić (objaw jakby padł aku). Po 2-3 próbach odpala. Wtedy dymi na biało, chwilę jak mała lokomotywka, potem jest ok (w spalinach lekko czuć jakby płyn?). Silnik na LPG i benzynie chodzi tak samo - równo, ładnie przyśpiesza, nie czuć spadku mocy. Tydzień auto odpala od strzłu - zimne, ciepłe, potem nagle objaw jak wyżej.

Auto po wymianie płynów, oleju, pakiecie startowym itd. W zbiorniczku nie bąbli (podejrzewałem uszczelkę pod głowicą)

Pewnego dnia zauważyłem mała kałużę płynu chłodniczego pod spodem .gdzieś jakby z okolic grodzi. Potem już tego nie było (cały tydzień).

Macie jakieś pomysły? Mój mechanik się poddał. "Nie chce robić kosztów - powiedział".

kierowiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
Imię: Krzyszyof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kierowiec » 28 wrz 2016, 15:03

Witam. U mnie też nie było bąbli bo płyn dostawał się bezpośrednio do cylindra i był spalany. Po remoncie głowic z płynem spokój ale ta awaria powoduje wzrost temperatury spalin i lecą katy po tej stronie po której padła uszczelka. Proponuję próbę ciśnieniową. To niewielkie koszty.Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!

NBA

Post autor: NBA » 28 wrz 2016, 21:31

kierowiec pisze:Witam. U mnie też nie było bąbli bo płyn dostawał się bezpośrednio do cylindra i był spalany. Po remoncie głowic z płynem spokój ale ta awaria powoduje wzrost temperatury spalin i lecą katy po tej stronie po której padła uszczelka. Proponuję próbę ciśnieniową. To niewielkie koszty.Pozdrawiam.
Dzięki za pomoc. Ile Cie wyniosła naprawa? U mnie jest jeszcze problem z mechanikiem. Chodzi nad nim jak pies nad jeżem. Raczej nie chce rozebrać...

kierowiec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
Imię: Krzyszyof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kierowiec » 29 wrz 2016, 09:21

Hej. Zapytaj go czy ma blokady bo bez nich nawet nie ma co zaczynać. Co do kosztów to jakieś 1tys pln bez katów bo głowice robiłem sobie sam. Spróbujcie podać ciśnienie do cylindrów i będzie więcej wiadomo. Chociaż nie zawsze. U mnie ten wżer był bardzo mały. Może zmień mechanika na pewnego żeby nie kumulować kosztów. Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 04 paź 2018, 09:21

Cześć. Mam pytanie. Dużo roboty jest ze zdjęciem głowic od czego zacząć ? mi akurat rozrząd przeskoczył i muszę planować głowice uszczeli itp. Może ktoś to przerabiał i zna kosztorys?

uszczelki 870zł na obie strony planowanie chyba 200zł i do tego zawory i gniazda ?

Pozdrawia m.

fosfinkel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:08
Lokalizacja: K-P

Post autor: fosfinkel » 15 paź 2018, 21:52

widzę że awaryjność ASN na coraz większym poziomie, jak dobrze że pozbyłem się tego gówna ze swojego samochodu.

rebok23 - 870 zł za uszczelki to chyba z księżyca ciągną albo ktoś chce ostro na Tobie przyciąć. Jedna uszczelka powinna kosztować coś ok 90 zł, max 160 zł. W Toruniu planowanie 2 głowić do V6 - 100 zł z rachunkiem.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 26 paź 2018, 21:26

To cena z zaworami. Juz zrobilem auto. Tanio nie bylo ale troche poznalem ten silnik. I sam nie wiem czy na skode nie przejde. Skoda octavia 3. 2.0 250km

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga