[ASN 3.0 220 KM] Problemy po wymianie uszczelki pod glowica
Witam
Prośba do posiadaczy ASN-ów. Mam A6 właśnie z tym silnikiem. Objawy podobne do tutaj opisanych - auto rano czasami nie chce kręcić (objaw jakby padł aku). Po 2-3 próbach odpala. Wtedy dymi na biało, chwilę jak mała lokomotywka, potem jest ok (w spalinach lekko czuć jakby płyn?). Silnik na LPG i benzynie chodzi tak samo - równo, ładnie przyśpiesza, nie czuć spadku mocy. Tydzień auto odpala od strzłu - zimne, ciepłe, potem nagle objaw jak wyżej.
Auto po wymianie płynów, oleju, pakiecie startowym itd. W zbiorniczku nie bąbli (podejrzewałem uszczelkę pod głowicą)
Pewnego dnia zauważyłem mała kałużę płynu chłodniczego pod spodem .gdzieś jakby z okolic grodzi. Potem już tego nie było (cały tydzień).
Macie jakieś pomysły? Mój mechanik się poddał. "Nie chce robić kosztów - powiedział".
Prośba do posiadaczy ASN-ów. Mam A6 właśnie z tym silnikiem. Objawy podobne do tutaj opisanych - auto rano czasami nie chce kręcić (objaw jakby padł aku). Po 2-3 próbach odpala. Wtedy dymi na biało, chwilę jak mała lokomotywka, potem jest ok (w spalinach lekko czuć jakby płyn?). Silnik na LPG i benzynie chodzi tak samo - równo, ładnie przyśpiesza, nie czuć spadku mocy. Tydzień auto odpala od strzłu - zimne, ciepłe, potem nagle objaw jak wyżej.
Auto po wymianie płynów, oleju, pakiecie startowym itd. W zbiorniczku nie bąbli (podejrzewałem uszczelkę pod głowicą)
Pewnego dnia zauważyłem mała kałużę płynu chłodniczego pod spodem .gdzieś jakby z okolic grodzi. Potem już tego nie było (cały tydzień).
Macie jakieś pomysły? Mój mechanik się poddał. "Nie chce robić kosztów - powiedział".
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
- Imię: Krzyszyof
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam. U mnie też nie było bąbli bo płyn dostawał się bezpośrednio do cylindra i był spalany. Po remoncie głowic z płynem spokój ale ta awaria powoduje wzrost temperatury spalin i lecą katy po tej stronie po której padła uszczelka. Proponuję próbę ciśnieniową. To niewielkie koszty.Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!
Dzięki za pomoc. Ile Cie wyniosła naprawa? U mnie jest jeszcze problem z mechanikiem. Chodzi nad nim jak pies nad jeżem. Raczej nie chce rozebrać...kierowiec pisze:Witam. U mnie też nie było bąbli bo płyn dostawał się bezpośrednio do cylindra i był spalany. Po remoncie głowic z płynem spokój ale ta awaria powoduje wzrost temperatury spalin i lecą katy po tej stronie po której padła uszczelka. Proponuję próbę ciśnieniową. To niewielkie koszty.Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 15 lut 2013, 13:36
- Imię: Krzyszyof
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
Hej. Zapytaj go czy ma blokady bo bez nich nawet nie ma co zaczynać. Co do kosztów to jakieś 1tys pln bez katów bo głowice robiłem sobie sam. Spróbujcie podać ciśnienie do cylindrów i będzie więcej wiadomo. Chociaż nie zawsze. U mnie ten wżer był bardzo mały. Może zmień mechanika na pewnego żeby nie kumulować kosztów. Pozdrawiam.
Fan AUDI!!!!
widzę że awaryjność ASN na coraz większym poziomie, jak dobrze że pozbyłem się tego gówna ze swojego samochodu.
rebok23 - 870 zł za uszczelki to chyba z księżyca ciągną albo ktoś chce ostro na Tobie przyciąć. Jedna uszczelka powinna kosztować coś ok 90 zł, max 160 zł. W Toruniu planowanie 2 głowić do V6 - 100 zł z rachunkiem.
rebok23 - 870 zł za uszczelki to chyba z księżyca ciągną albo ktoś chce ostro na Tobie przyciąć. Jedna uszczelka powinna kosztować coś ok 90 zł, max 160 zł. W Toruniu planowanie 2 głowić do V6 - 100 zł z rachunkiem.