[ AKE 2.5 180 KM] Regulacja turbiny po czyszczeniu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
[ AKE 2.5 180 KM] Regulacja turbiny po czyszczeniu.
Witam. Proszę kolegów o zerknięcie na log 011. Turbina po czyszczeniu i częściowej regeneracji. W miejscach pracy łopatek były wyrażne ubytki- przeszlifowane, wyczyszczone i złożone. Chodzi leciutko, bez zacinania się, jak było to wcześniej. Teraz muszę ją wyregulować i tu prożba o wskazówki na podstawie logów. Wdzięczny będę za podpowiedzi.
http://vaglogi.pl/log-011_G694j0.html
[ Dodano: 2018-08-02, 09:54 ]
uuuuuuuuuuuuuuuu nikt nic nie wie ????
[ Dodano: 2018-08-02, 21:51 ]
Cisza w eterze... nikt nic nie wie???????????????
http://vaglogi.pl/log-011_G694j0.html
[ Dodano: 2018-08-02, 09:54 ]
uuuuuuuuuuuuuuuu nikt nic nie wie ????
[ Dodano: 2018-08-02, 21:51 ]
Cisza w eterze... nikt nic nie wie???????????????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
http://log.malonetuning.com/chart/23639 ... AAAA%3D%3D
Założyłem też temat tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 9#17322119
może więcej info... nie wiem jak powinna prawidłowo pompować. wydaje mi się że przeładowyje i odcina. Ale to tylko zdanie laika jeśli chodzi o logi. Nie widziałem poprawnych. A i dzięki za zainteresowanie. Potrzebuję choć kilku wskazówek. Jęśli mogę poprosić...
Założyłem też temat tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 9#17322119
może więcej info... nie wiem jak powinna prawidłowo pompować. wydaje mi się że przeładowyje i odcina. Ale to tylko zdanie laika jeśli chodzi o logi. Nie widziałem poprawnych. A i dzięki za zainteresowanie. Potrzebuję choć kilku wskazówek. Jęśli mogę poprosić...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
Włąśnie jadę po N75 ori, jak wymienie wrzucę log. dzięki.
[ Dodano: 2018-08-03, 14:10 ]
Sztanga byłą wcześniej kręcona przed czyszczeniem, zderzak również. Z doświadczenie swojego i znajomych którzy regenerowali turbo wiem że potem dziesiątki poprawek a turbina i tak w żadnym ze znanych mi przypadków nie chodziła jak powinna.
[ Dodano: 2018-08-03, 14:10 ]
Sztanga byłą wcześniej kręcona przed czyszczeniem, zderzak również. Z doświadczenie swojego i znajomych którzy regenerowali turbo wiem że potem dziesiątki poprawek a turbina i tak w żadnym ze znanych mi przypadków nie chodziła jak powinna.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
Dzisiejsze logi i nie kręcę bez podpowiedzi
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... oMN8OUAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... YmHsKmAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... wqYAAAA%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
[ Dodano: 2018-08-03, 19:48 ]
jęśli coś pominąłem to zrobię ........no prawie wszystko
[ Dodano: 2018-08-03, 20:28 ]
Mam takie pomusły - może coś nie tak z czujnikiem ciśnienia w interkulerze, może odkręcić zderzak turbiny żeby zwiększyć maksymalne ciśnienie, a może do Wisły
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... oMN8OUAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... YmHsKmAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... wqYAAAA%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
[ Dodano: 2018-08-03, 19:48 ]
jęśli coś pominąłem to zrobię ........no prawie wszystko
[ Dodano: 2018-08-03, 20:28 ]
Mam takie pomusły - może coś nie tak z czujnikiem ciśnienia w interkulerze, może odkręcić zderzak turbiny żeby zwiększyć maksymalne ciśnienie, a może do Wisły
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Po pierwszym logu który dałeś widać że do około 2 tys obrotów jest nie doładowanie. Tak jest w rzeczywistości? Nie ma mocy od dołu?
Ja bym szukał winy gdzie indziej, ponieważ jeśli było by nie doładowanie to było by cały czas VW całym zakresie obrotów a widać że od 2 tys wstaję. Chyba że się mylę to niech ktoś mnie poprawi
Ja bym szukał winy gdzie indziej, ponieważ jeśli było by nie doładowanie to było by cały czas VW całym zakresie obrotów a widać że od 2 tys wstaję. Chyba że się mylę to niech ktoś mnie poprawi
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
Podmieniałem z dawcy nową o tych samych numerach. bez istotnych zmian.
[ Dodano: 2018-08-04, 23:05 ]
Dzisiaj próbowałem jeszcze raz ustawić od zera, czyli sztanga na zderzaku przy 0,58 na vakum pompce i regulacja w zakresie +- 2 obroty po 1/4 na test. Oczywiście zaznaczyłem najbardziej optymalne ustawienie które znalazło się w punkcie zero plus 1/4 obrotu. Cały czas na wykresie ciśnienie wzrasta do ok 2450 mba/ odcina do ok 1800 mba i z powrotem zrównuje się z ECU. Czuć wyraźnie tem moment. Pozostało do eliminacji albo grucha, albo sensor ciśnienia dolotu. :shi
Pomoże któś?
[ Dodano: 2018-08-04, 23:05 ]
Dzisiaj próbowałem jeszcze raz ustawić od zera, czyli sztanga na zderzaku przy 0,58 na vakum pompce i regulacja w zakresie +- 2 obroty po 1/4 na test. Oczywiście zaznaczyłem najbardziej optymalne ustawienie które znalazło się w punkcie zero plus 1/4 obrotu. Cały czas na wykresie ciśnienie wzrasta do ok 2450 mba/ odcina do ok 1800 mba i z powrotem zrównuje się z ECU. Czuć wyraźnie tem moment. Pozostało do eliminacji albo grucha, albo sensor ciśnienia dolotu. :shi
Pomoże któś?