Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AKE 2.5 180 KM] Regulacja turbiny po czyszczeniu.

Silniki wysokoprężne
mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 11 sie 2018, 09:21

kolego zrób sobie tak nagrzej silnik do temperatury pracy, potem przygotuj laptopa z kablem i poluzuj na sam początek ogranicznik turbiny "zderzak tak jak go nazwałeś" odpalasz silnik wchodzisz vagiem w BS 011 i ustawiasz tak aby podczas maksymalnego zaciągnięcia sztangi, czyli gdy oprze się o ogranicznik wartość w vagu będzie na 1060, jak będzie 1070 też się nic nie stanie ale to już jest raczej max żebyś nie przekraczał, kontrujesz ogranicznik, sprawdzasz czy się nic nie zmieniło i tu bym już nie ruszał nic, następnie bierzemy się za ustawienie sztangi i ustawiamy to odwrotnie jak wcześniej czyli gdzy sztanga będzie jak najdalej od ogranicznika wartość oczywiście w 011 BS powinna wskazywać w przedziale od 958.8 do powiedzmy 970.0, gdy to ustawisz robisz próbę i dynamiczny log 011, wtedy znaczymy co się dzieje.

[ Dodano: 2018-08-11, 09:21 ]
aha i dodam jeszcze jedno, zwróć uwagę że ta turbina jest dosyć ospała i nawet jak jest super sprawna to budzi się tak na dobre przy 2 tys obr lub delikatnie wcześniej, a twoja jak sam wspomniałeś jest dłubana i nie wiadomo w jakim jest stanie, no ale najpierw ustaw tak jak napisałem książkowo powinno być 958.8 w trybie off i 1060.8 w trybie on
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl