Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Regulacja turbiny po czyszczeniu.

Silniki wysokoprężne
krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

[ AKE 2.5 180 KM] Regulacja turbiny po czyszczeniu.

Post autor: krzysztof_goo » 02 sie 2018, 21:51

Witam. Proszę kolegów o zerknięcie na log 011. Turbina po czyszczeniu i częściowej regeneracji. W miejscach pracy łopatek były wyrażne ubytki- przeszlifowane, wyczyszczone i złożone. Chodzi leciutko, bez zacinania się, jak było to wcześniej. Teraz muszę ją wyregulować i tu prożba o wskazówki na podstawie logów. Wdzięczny będę za podpowiedzi.

http://vaglogi.pl/log-011_G694j0.html

[ Dodano: 2018-08-02, 09:54 ]
uuuuuuuuuuuuuuuu nikt nic nie wie ??????

[ Dodano: 2018-08-02, 21:51 ]
Cisza w eterze... nikt nic nie wie??????????????? <stres>

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 02 sie 2018, 22:41

A po co ja regulować?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 11:27

http://log.malonetuning.com/chart/23639 ... AAAA%3D%3D

Założyłem też temat tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewt ... 9#17322119

może więcej info... nie wiem jak powinna prawidłowo pompować. wydaje mi się że przeładowyje i odcina. Ale to tylko zdanie laika jeśli chodzi o logi. Nie widziałem poprawnych. A i dzięki za zainteresowanie. Potrzebuję choć kilku wskazówek. Jęśli mogę poprosić...

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 sie 2018, 11:39

Ja tej sztangi bym raczej nie ruszał. Jeśli jest fabrycznie ustawiona. Wina może leżeć np w N75 który nią steruje
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 14:10

Włąśnie jadę po N75 ori, jak wymienie wrzucę log. dzięki.

[ Dodano: 2018-08-03, 14:10 ]
Sztanga byłą wcześniej kręcona przed czyszczeniem, zderzak również. Z doświadczenie swojego i znajomych którzy regenerowali turbo wiem że potem dziesiątki poprawek a turbina i tak w żadnym ze znanych mi przypadków nie chodziła jak powinna.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 sie 2018, 14:16

Przecież do czyszczenia nie trzeba nią kręcić. Ściągasz zabezpieczenie i nie ruszasz
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 17:46

Tak jeśli ktoś wcześniej nie namieszał. Była złożona bez kołka centrującego. Po złożeniu poprawnie z kołkiem była kaszanka, więc próbuję zrobić jak trzeba. Czyli zderzak i sztanga do regulacji :shock:

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 sie 2018, 17:56

Spróbuj podkręcić żeby ją bardziej podciągnąć
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 17:59

Tzn sztangę czy zderzak, bo ja się pogubiłem w tych wykresach i już niewiem co kręcić...

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 sie 2018, 18:55

Sztangę żeby podciągnęlo wyżej
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 20:28

Dzisiejsze logi i nie kręcę bez podpowiedzi
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... oMN8OUAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... YmHsKmAAAA
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... wqYAAAA%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D

[ Dodano: 2018-08-03, 19:48 ]
jęśli coś pominąłem to zrobię ........no prawie wszystko <zalamka>

[ Dodano: 2018-08-03, 20:28 ]
Mam takie pomusły - może coś nie tak z czujnikiem ciśnienia w interkulerze, może odkręcić zderzak turbiny żeby zwiększyć maksymalne ciśnienie, :[ a może do Wisły :[

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 03 sie 2018, 22:15

Po pierwszym logu który dałeś widać że do około 2 tys obrotów jest nie doładowanie. Tak jest w rzeczywistości? Nie ma mocy od dołu?
Ja bym szukał winy gdzie indziej, ponieważ jeśli było by nie doładowanie to było by cały czas VW całym zakresie obrotów a widać że od 2 tys wstaję. Chyba że się mylę to niech ktoś mnie poprawi
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 22:46

Tródno powiedzieć, po wypoconych regulacjach jakoś zaczął jeździć ale duł faktycznie niezbyt zadowalający. Nie wiem co dalej robić.........

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 04 sie 2018, 08:58

Próbowałeś bez przepływki jechać? Na odłączonej?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 04 sie 2018, 23:05

Podmieniałem z dawcy nową o tych samych numerach. bez istotnych zmian.

[ Dodano: 2018-08-04, 23:05 ]
Dzisiaj próbowałem jeszcze raz ustawić od zera, czyli sztanga na zderzaku przy 0,58 na vakum pompce i regulacja w zakresie +- 2 obroty po 1/4 na test. Oczywiście zaznaczyłem najbardziej optymalne ustawienie które znalazło się w punkcie zero plus 1/4 obrotu. Cały czas na wykresie ciśnienie wzrasta do ok 2450 mba/ odcina do ok 1800 mba i z powrotem zrównuje się z ECU. Czuć wyraźnie tem moment. Pozostało do eliminacji albo grucha, albo sensor ciśnienia dolotu. :shi
Pomoże któś? :[ :[ :[

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga