Geometria do oceny. Przeskakiwanie koł na pełnym skręcie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zbieżność przedniej osi jest ustawiana, gdy auto stoi na kołach. Potem podnosi się nadwozie do góry (chyba 10 cm) i ustawia się ponownie zbieżność poprzez wysuwanie góra-dół końcówki drążka kierowniczego ze zwrotnicy. Zarówno na stojącym i podniesionym aucie zbieżność musi mieścić się w normie. Takie ustawienie to właśnie krzywa zbieżności. Gdy krzywa jest źle ustawiona, to na nierównościach auto zaczyna uciekać w jedną stronę, bo zbieżność nie jest stała przy każdej wysokości nadwozia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Witam. A ja mam pytanie do kolegi mat1324🙂krzywa zbieznosci wyjasniona,ze ustawiamy na podniesionym przodzie ale jak jest przy pneumatyce...ustawiamy geometrie w trybie auto ale przy 120km/h zawieszenie obniza sie o 20mm i czy wtedy zbieznosc nie idzie w las?albo w trybie dynamic gdy odrazu jest o 10mm nizej?czeka mnie za tydzien geometria i zastanowilo mnie to czy w procedurach audi jest tylko o trybie auto napisane.
Niestety nie udało mi się jeszcze tego ustawić byłem jeszcze w trzech zakładach i niegdzie nie chcą się podjąć ruszenia sanek - żenada , mat1324 powiedz jaki tool servisowy służy do ustawienia sanek względem karoseri, czytałem że są tam jakieś otwory w które trzeba wsadzić "piny" żeby równo ustawić sanki i po tym kąty powinny się zgrywać, znasz możę numer tych pinów lub średnicę , mógł bym dorobić albo dokupić . Pozdrawiam