Witam.
Wykonałem wczoraj logi w swoim Audi. Proszę o ocene.
Chciałem sobie zobaczyć bo wydaję mi się, że auto jest słabe i przede wszystkim po przekroczeniu 3 tys obrotów strasznie dymi.
Grupa 000
000 statyczne
000 basic
000 dynamiczne
Grupa 001
001 statyczne
001 basic
001 dynamiczne
Grupa 003
003 statyczne
003 basic
003 dynamiczne
Grupa 007
007
Grupa 008
008 dynamiczne
Grupa 010
010 dynamiczne
Grupa 011
011 statyczne
011 dynamiczne
Gruoa 013
013
A6 C4 AEL Prośba o analizę logów
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
kuba2311, nie znam się za bardzo na tdi, więc być może ktoś mądrzejszy się jeszcze wypowie ale kąt wtrysku to masz raczej do bani, powinno być chyba w granicy 45-60
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
no faktyczniewojciech007 pisze: ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna.
a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniejwojciech007 pisze:Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Witam. Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Proszę jeszcze o pomoc jeśli ktoś wie od czego mogę zacząć.
Jeśli trzeba to mogę te logi dać w innej formie.
TomA6C6, nie zauważyłem nic takiego. Miesiąc temu odkręcałem kolektor do czyszczenia i po tym zaślepiłem EGR. Te wszystkie węże też zdjąłem, tak samo umyłem. Nie zauważyłem nigdzie dziur. Chociaż chyba wolałbym mieć rurę od dolotu do wymiany. Przynajmniej byłoby po problemie..
Proszę jeszcze o pomoc jeśli ktoś wie od czego mogę zacząć.
Jeśli trzeba to mogę te logi dać w innej formie.
TomA6C6, nie zauważyłem nic takiego. Miesiąc temu odkręcałem kolektor do czyszczenia i po tym zaślepiłem EGR. Te wszystkie węże też zdjąłem, tak samo umyłem. Nie zauważyłem nigdzie dziur. Chociaż chyba wolałbym mieć rurę od dolotu do wymiany. Przynajmniej byłoby po problemie..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Faktycznie. Wczoraj na innym komputerze mi się nie wyświetlało, ale to może przez blokady serwerów. A zatem jest OKPieterB pisze:a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniejwojciech007 pisze:Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
Co do problemu autora tematu. Czy problem pojawił się samoistnie czy coś było robione przy aucie?
Zapoznaj się również z diagnostyką silników TDI. Instrukcja jest bardzo zrozumiale napisana i wiele po niej możesz wywnioskować.
wojciech007, posiadam to audi około dwóch miesięcy. Wiedziałem od początku, że coś jest nie tak. Fajnie jeździ ale to nie to.
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na podłączenie N75. Wydaję się być ok.
W ogóle to zauważyłem, że nie cyka ten zaworek. Prąd do niego dochodzi, jak dmuchałem w te bolce na wężyki to powietrze przechodzi.
Zaraz się biorę za tłumaczenie z tej niemieckiej strony odnośnie logów, żeby wiedzieć co jest co i jaki jest zakres.
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na podłączenie N75. Wydaję się być ok.
W ogóle to zauważyłem, że nie cyka ten zaworek. Prąd do niego dochodzi, jak dmuchałem w te bolce na wężyki to powietrze przechodzi.
Zaraz się biorę za tłumaczenie z tej niemieckiej strony odnośnie logów, żeby wiedzieć co jest co i jaki jest zakres.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Nic nie musisz tłumaczyć. Tutaj masz wszystko wyjaśnione:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
A zaworek N75 możesz sprawdzić poprzez Vaga.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
A zaworek N75 możesz sprawdzić poprzez Vaga.