Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C4 AEL Prośba o analizę logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
kuba2311
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2018, 18:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

A6 C4 AEL Prośba o analizę logów

Post autor: kuba2311 » 23 lip 2018, 00:17

Witam.
Wykonałem wczoraj logi w swoim Audi. Proszę o ocene.
Chciałem sobie zobaczyć bo wydaję mi się, że auto jest słabe i przede wszystkim po przekroczeniu 3 tys obrotów strasznie dymi.

Grupa 000
000 statyczne
000 basic
000 dynamiczne

Grupa 001
001 statyczne
001 basic
001 dynamiczne

Grupa 003

003 statyczne
003 basic
003 dynamiczne

Grupa 007

007

Grupa 008

008 dynamiczne

Grupa 010

010 dynamiczne

Grupa 011

011 statyczne

011 dynamiczne

Gruoa 013

013

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 955
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 lip 2018, 08:09

kuba2311, nie znam się za bardzo na tdi, więc być może ktoś mądrzejszy się jeszcze wypowie ale kąt wtrysku to masz raczej do bani, powinno być chyba w granicy 45-60
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 23 lip 2018, 13:35

Ciężko się czyta te logi w takiej postaci, ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna.

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 955
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 lip 2018, 18:50

wojciech007 pisze: ale widać, że na pewno turbina nie pompuje tak jak powinna.
no faktycznie
wojciech007 pisze:Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!

TomA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 20 lut 2018, 15:26
Lokalizacja: RLU / RZ

Post autor: TomA6C6 » 23 lip 2018, 23:29

Nie słyszysz podczas jazdy żadnego syczenia/świstu? Możesz poszukać nieszczelności w dolocie.

kuba2311
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2018, 18:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: kuba2311 » 23 lip 2018, 23:57

Witam. Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Proszę jeszcze o pomoc jeśli ktoś wie od czego mogę zacząć.
Jeśli trzeba to mogę te logi dać w innej formie.

TomA6C6, nie zauważyłem nic takiego. Miesiąc temu odkręcałem kolektor do czyszczenia i po tym zaślepiłem EGR. Te wszystkie węże też zdjąłem, tak samo umyłem. Nie zauważyłem nigdzie dziur. Chociaż chyba wolałbym mieć rurę od dolotu do wymiany. Przynajmniej byłoby po problemie..

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 24 lip 2018, 18:14

PieterB pisze:
wojciech007 pisze:Ciężko się czyta te logi w takiej postaci,
a czemu? jak zjedziesz niżej to są normalne w formie tabelki - jak w większości przynajmniej
Faktycznie. Wczoraj na innym komputerze mi się nie wyświetlało, ale to może przez blokady serwerów. A zatem jest OK

Co do problemu autora tematu. Czy problem pojawił się samoistnie czy coś było robione przy aucie?
Zapoznaj się również z diagnostyką silników TDI. Instrukcja jest bardzo zrozumiale napisana i wiele po niej możesz wywnioskować.

kuba2311
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2018, 18:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: kuba2311 » 26 lip 2018, 14:49

wojciech007, posiadam to audi około dwóch miesięcy. Wiedziałem od początku, że coś jest nie tak. Fajnie jeździ ale to nie to.
Dzisiaj jeszcze raz patrzyłem na podłączenie N75. Wydaję się być ok.
W ogóle to zauważyłem, że nie cyka ten zaworek. Prąd do niego dochodzi, jak dmuchałem w te bolce na wężyki to powietrze przechodzi.
Zaraz się biorę za tłumaczenie z tej niemieckiej strony odnośnie logów, żeby wiedzieć co jest co i jaki jest zakres.

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 636
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 26 lip 2018, 15:32

Nic nie musisz tłumaczyć. Tutaj masz wszystko wyjaśnione:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
A zaworek N75 możesz sprawdzić poprzez Vaga.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga