KLIMATRONIC 4-STREFOWY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
KLIMATRONIC 4-STREFOWY
Witam serdecznie,
Jak w temacie: napotkał się ktoś z błędem 0033? Już oddawana zauważyłem ze z tylu „wije” słabo...
Jak ktoś spotkał się z tym problemem to proszę o podpowiedz.
Serdecznie dziękuje;)
Jak w temacie: napotkał się ktoś z błędem 0033? Już oddawana zauważyłem ze z tylu „wije” słabo...
Jak ktoś spotkał się z tym problemem to proszę o podpowiedz.
Serdecznie dziękuje;)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
Znaleziono błąd
0033 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów
B10D4 22 [009] - Amplituda sygnału zbyt duża
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 229
Przebieg: 172176 km
Data: 2018.06.25
Napięcie zacisku 30: 11,97V....
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Maggicc666, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
No tak, nie pomyślałem. Dziś coś pokombinuje:)
dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-06-26, 19:57 ]
Cały czas błąd:
Adres 28: Klimatyzacja -tył Plik etykiet: 4G0-919-158.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 919 158 J HW: 4G0 919 158 J
Komponent i/lub wersja: KLIMA FOND H07 0087
Kodowanie: 20
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ClimaContrUnitRearUDS 002019 (AU57)
ROD: EV_ClimaContrUnitRearUDS_002.rod
VCID: 36621E4489477CF103-8062
Znaleziono 1 błąd:
0033 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów
B10D4 22 [009] - Amplituda sygnału zbyt duża
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 229
Przebieg: 172176 km
Data: 2018.06.26
Czas: 19:39:26
Napięcie zacisku 30: 11.89 V
Temperatura zewnętrzna: 23.0 °C
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Wart.rzeczyw.: 12023
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Wartość wymagana: 12023
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Położenie krańcowe: otwarte: 11422
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Położenie krańcowe: zamknięte: 10000
Podczas testów wykonawczych, czuć że lewy wentylator wieje, natomiast prawy nic.
Masz instrukcję jak to zdemontować?
dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-06-26, 19:57 ]
Cały czas błąd:
Adres 28: Klimatyzacja -tył Plik etykiet: 4G0-919-158.clb
Oznaczenie elementu: 4G0 919 158 J HW: 4G0 919 158 J
Komponent i/lub wersja: KLIMA FOND H07 0087
Kodowanie: 20
Kod serwisu: WSC 02391 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ClimaContrUnitRearUDS 002019 (AU57)
ROD: EV_ClimaContrUnitRearUDS_002.rod
VCID: 36621E4489477CF103-8062
Znaleziono 1 błąd:
0033 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów
B10D4 22 [009] - Amplituda sygnału zbyt duża
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 229
Przebieg: 172176 km
Data: 2018.06.26
Czas: 19:39:26
Napięcie zacisku 30: 11.89 V
Temperatura zewnętrzna: 23.0 °C
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Wart.rzeczyw.: 12023
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Wartość wymagana: 12023
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Położenie krańcowe: otwarte: 11422
Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów-Położenie krańcowe: zamknięte: 10000
Podczas testów wykonawczych, czuć że lewy wentylator wieje, natomiast prawy nic.
Masz instrukcję jak to zdemontować?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jeśli nie wieje z prawego to znaczy, że silnik zaciął się w jednej pozycji (zamkniętej). Dlatego jest błąd o wysokiej amplitudzie, ponieważ klimatronik próbuje nim ruszyć, ale nie może i wyrzuca błąd. Możliwe, że wystarczy go albo klapkę trochę rozruszać
. Wygenerowałem chyba wszystkie potrzebne instrukcje. Według nich trzeba zdemontować całą konsolę środkową, ale wydaje mi się, że wystarczy rozebrać tylko tylną część wokół nawiewów.
https://www.dropbox.com/s/vqve5qbv1t6oq ... 6%20C7.rar
Oba silniczki są takie same, więc możesz nawet je zamienić miejscami. Wyglądają tak:
![Obrazek]()

https://www.dropbox.com/s/vqve5qbv1t6oq ... 6%20C7.rar
Oba silniczki są takie same, więc możesz nawet je zamienić miejscami. Wyglądają tak:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
Dzięki za instrukcje.
Aby dostać się do tylnych przesłon nawiewów wystarczy ściągnąć tylko tylne kratki i część tapicerki z panelem tylnej klimatyzacji. Okazało się, że jedna z klapek jest uszkodzona. Lekko ja podkleiłem i włożyłem aby sprawdzić czy działa. Oba silniczki działają TYLKO: zastanawiam się czy jest jakaś reguła ustawienia wpustu w silniczku do napędu przesłony tzn. czy trzeba zachować określone położenie. Po zamontowaniu i testach obie przesłony chodzą tylko jakoś dziwnie, trochę się otworzą, trochę zamkną a jak wyłączę klimatyzację OFF to jedna z klapek obraca się w górę i w dół. W jednym momencie tak się otworzyła, że znowu pękła przesłona jakby sinik dociskał ją do oporu.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Dodam tylko, że teraz mam dwa błedy:) L+P:)
[ Dodano: 2018-06-27, 22:01 ]
Dodam tylko, że mam wrażenia jakby oba silniczki po podłączeniu zaczynaja kręcić sie w przeciwnych kierunkach np. Podłączając pod jedna wiązkę dwa silniczki, każdy z nich zaczyna sie kręcić w przeciwnym do siebie kierunku. Oznacza to, ze nie można ich zamienić gdyż ustawiając przesłony w pozycji zamkniętej jedną otworzy a druga domknie i zniszczy...jutro to potwierdzę dla Świetego spokoju..... KLIMATRONIC tylnej kanapy ustawiam na off. W tym ustawieniu silniczki cały czas się kręcą w jedna i druga stronę.
Aby dostać się do tylnych przesłon nawiewów wystarczy ściągnąć tylko tylne kratki i część tapicerki z panelem tylnej klimatyzacji. Okazało się, że jedna z klapek jest uszkodzona. Lekko ja podkleiłem i włożyłem aby sprawdzić czy działa. Oba silniczki działają TYLKO: zastanawiam się czy jest jakaś reguła ustawienia wpustu w silniczku do napędu przesłony tzn. czy trzeba zachować określone położenie. Po zamontowaniu i testach obie przesłony chodzą tylko jakoś dziwnie, trochę się otworzą, trochę zamkną a jak wyłączę klimatyzację OFF to jedna z klapek obraca się w górę i w dół. W jednym momencie tak się otworzyła, że znowu pękła przesłona jakby sinik dociskał ją do oporu.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Dodam tylko, że teraz mam dwa błedy:) L+P:)
[ Dodano: 2018-06-27, 22:01 ]
Dodam tylko, że mam wrażenia jakby oba silniczki po podłączeniu zaczynaja kręcić sie w przeciwnych kierunkach np. Podłączając pod jedna wiązkę dwa silniczki, każdy z nich zaczyna sie kręcić w przeciwnym do siebie kierunku. Oznacza to, ze nie można ich zamienić gdyż ustawiając przesłony w pozycji zamkniętej jedną otworzy a druga domknie i zniszczy...jutro to potwierdzę dla Świetego spokoju..... KLIMATRONIC tylnej kanapy ustawiam na off. W tym ustawieniu silniczki cały czas się kręcą w jedna i druga stronę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
Mat1324,
mam prośbę, w fragmencie instrukcji wymontowania i zamontowania prowadnicy powietrza nawiewu tył jest uwaga:
...
- Jeśli wymieniana jest prowadnica powietrza, w przypadku układu klimatyzacji w wersji "Komfort" należy wymontować silniki nastawcze: silnik nastawczy - V315 -> ROZDZIAŁ, silnik nastawczy V316 -> ROZDZIAŁ."
Czy możesz podesłać mi treść tych rozdziałów?
pozdrawiam
mam prośbę, w fragmencie instrukcji wymontowania i zamontowania prowadnicy powietrza nawiewu tył jest uwaga:
...
- Jeśli wymieniana jest prowadnica powietrza, w przypadku układu klimatyzacji w wersji "Komfort" należy wymontować silniki nastawcze: silnik nastawczy - V315 -> ROZDZIAŁ, silnik nastawczy V316 -> ROZDZIAŁ."
Czy możesz podesłać mi treść tych rozdziałów?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podeślę tylko jeden, ponieważ drugi zawiera to samo, ale dla drugiego silniczka
.
https://www.dropbox.com/s/q1dl61xdq3onk ... -V315-.pdf
Robiłeś w ogóle nastawy podstawowe tych silniczków?

https://www.dropbox.com/s/q1dl61xdq3onk ... -V315-.pdf
Robiłeś w ogóle nastawy podstawowe tych silniczków?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie
Tak, właśnie przed chwilą robiłem. Klimatronic z tyłu zaczyna migać przez chwilę a później przechodzi w normalny tryb. Na VCDS po chwili wyskakuje mi komunikat "nieznane"....
Jest jakaś procedura nastawy podstawowej? tzn. trzeba coś włączyć, wcisnąć....
W tej chwili są 3 błedy, 2 dotyczą silniczków nastawy, 1 braku nastawy podstawowej...
Dodam, że obracałem ręcznie wypustem w silniczkach, czy mogło to spowodować ich uszkodzenie?
pozdrawiam
[ Dodano: 2018-06-29, 12:01 ]
Witam,
Ma ktoś inf jak przeprowadzić nastawy podstawowe tylnego klimatronica?
Jest jakaś procedura nastawy podstawowej? tzn. trzeba coś włączyć, wcisnąć....
W tej chwili są 3 błedy, 2 dotyczą silniczków nastawy, 1 braku nastawy podstawowej...
Dodam, że obracałem ręcznie wypustem w silniczkach, czy mogło to spowodować ich uszkodzenie?
pozdrawiam
[ Dodano: 2018-06-29, 12:01 ]
Witam,
Ma ktoś inf jak przeprowadzić nastawy podstawowe tylnego klimatronica?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 mar 2018, 20:25
- Lokalizacja: Lubuskie