Post
autor: Flex 78 » 20 lip 2017, 16:25
Cześć,
Ja zamontowałem sobie przełącznik na plusie który załącza przekażniki od dwóch bloków grzewczych elektrycznej nagrzewnicy. Problem w naszych furkach pojawił się ponoć po akcji sewisowej OOOO dotyczącej softu silnika. Ale do rzeczy, przekaźniki znajdują się pod licznikem (po lewej stronie kolumny kierowniczej. Musisz zrobić tak:
- odkręcasz dolną połkę pod kierą
- wyciągasz same przekaźniki (2 obok siebie, nie pamiętam numerów, łatwo je znaleźć)
- jak masz wyjęte przekaźniki to musisz wyciągnąć te podstawki na przekaźniki, bodajże na górze i dole są takie klipsy, które musisz odgiąć i pchnąć podstawkę w stronę silnika, wtedy wyskoczy, z drugą robisz tak samo, przekaźniki musisz mieć wyciągnięte bo podstawka inaczej nie wyjdzie
- jak wyciągniesz podstawki to zauważysz że podstawki są połączone ze sobą jednym kabelkiem zielono liliowym albo czerwono niebieskim - jest to plus załączający cewkę przekaźnika
- musisz teraz przeciąć ten jeden kalbelek, tylko nie ten, który łączy dwie podstawki przekażnika tylko ten który dochodzi z zewnątrz do jednej z podstawek
- pomiędzy przecięcie kabla wkładasz zwykły przełącznik ZAŁ/WYŁ i po robocie.
Cieszysz się chłodnym powietrzem rano latem bez włączania klimy.
Tutaj podziękowania dla kolegi Bart_d, który podpowiedział jak to zrobić
pozdro