[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 kwie 2016, 22:29
- Lokalizacja: Trutnowo
Mam problem z nowo wymienionymi wahaczami :
Wymieniłem komplet nowych wahaczy , dałem się na mówić na febi , mechanikowi który zapewniał mnie że to to samo co lemforder , po wymianie przejechałem może około 2000 tyś km wszystko było ok, po czym auto nie jeździło około 1,5 roku ,w styczniu auto zaczęło być eksploatowane ponownie i wahacze nie dawały żadnych objawów teraz tzn w maju przy przejechanych od wymiany mozę 6000 tyś km zaczeły dawać o sobie znać przednie górne prawe sworznie ,może to głupio zabrzmi co napisze ale czy jest szansa że to winna tego że auto stało tyle czasu przyszła cieplejsza pogoda i może to tego przyczyna i wszystko się ułoży na sworzniach ? nie chce mi się w to wierzyć i mam dość
Zna ktoś jakiegoś sprawdzonego sprzedawce lemforderów .
Wymieniłem komplet nowych wahaczy , dałem się na mówić na febi , mechanikowi który zapewniał mnie że to to samo co lemforder , po wymianie przejechałem może około 2000 tyś km wszystko było ok, po czym auto nie jeździło około 1,5 roku ,w styczniu auto zaczęło być eksploatowane ponownie i wahacze nie dawały żadnych objawów teraz tzn w maju przy przejechanych od wymiany mozę 6000 tyś km zaczeły dawać o sobie znać przednie górne prawe sworznie ,może to głupio zabrzmi co napisze ale czy jest szansa że to winna tego że auto stało tyle czasu przyszła cieplejsza pogoda i może to tego przyczyna i wszystko się ułoży na sworzniach ? nie chce mi się w to wierzyć i mam dość
Zna ktoś jakiegoś sprawdzonego sprzedawce lemforderów .
Ostatnio zmieniony 04 maja 2018, 20:15 przez marco84, łącznie zmieniany 2 razy.
luzów nie ma , skrzypi na sworzniach i słychać stuki może mi ktoś odpowiedzieć dlaczego po przejechaniu dopiero kilkunastu kilometrów pojawiają się dzwięki?
Ostatnio zmieniony 04 maja 2018, 21:26 przez marco84, łącznie zmieniany 2 razy.
mrporpoise pisze:Jeśli zamontował je w poprawny sposób, zgodnie z procedurą to będą jeździły długo. Spokojnie
no spier....ił chyba że to wina wahaczy, przymierzam się do wystawienia odpowiedniej opinii w internecie o tym pseudo warsztacie z Warszawskiej Białołęki ,ponieważ wydałem ponad 2000 zł na komplet wahaczy z robocizną ,przejechałem 6000 tyś km i sworznie skrzypią, wahacze to nie jedyna rzecz i mankamenty tych fachmanów .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 483
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
No jeśli skrzypi na sworzniach to raczej wina wahaczy bo sworzni raczej nie da się źle zamontować
Jak już pisałem kilka stron wcześniej dla mnie tylko LMO, no może jeszcze Meyle HD a reszta to...
Mam założone w A6 C5 końcówki drążków w ASO w niemcowni oczywiście LMO i przebieg na nich ponad 120kkm i ani deko luzu. Mam jeszcze założone górne i łączniki ale to już sam zakładałem LMO z zaprzyjaźnionej hurtowni z A4 klubu ponad 80kkm i nic.
Tak, że raz a dobrze...
Jak już pisałem kilka stron wcześniej dla mnie tylko LMO, no może jeszcze Meyle HD a reszta to...
Mam założone w A6 C5 końcówki drążków w ASO w niemcowni oczywiście LMO i przebieg na nich ponad 120kkm i ani deko luzu. Mam jeszcze założone górne i łączniki ale to już sam zakładałem LMO z zaprzyjaźnionej hurtowni z A4 klubu ponad 80kkm i nic.
Tak, że raz a dobrze...
Vikus ,chciałem dodać że stuki też słychać
[ Dodano: 2018-05-06, 14:48 ]
nikt nie odpowie czy to winna ciepłej pogody i że auto długo stało ?,odpisałem też mat1324 że nie ma luzów i też cisza..., może ktoś odpowie na te pytania : czy opisanym przeze mnie przypadku da coś wstrzyknięcie oleju w gumę sworznia i czy takie zabiegi są bezpieczne? ile przejadę z tym problemem km? co może się ewentualnie stać? czy konieczna jest wymiana wahaczy?
[ Dodano: 2018-05-06, 14:48 ]
nikt nie odpowie czy to winna ciepłej pogody i że auto długo stało ?,odpisałem też mat1324 że nie ma luzów i też cisza..., może ktoś odpowie na te pytania : czy opisanym przeze mnie przypadku da coś wstrzyknięcie oleju w gumę sworznia i czy takie zabiegi są bezpieczne? ile przejadę z tym problemem km? co może się ewentualnie stać? czy konieczna jest wymiana wahaczy?
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Szarpaki nie wykryją luzu to jest tylko sprawdzenie profilaktyczne. Żeby wyczuć luz na sworzniach to najlepiej rozpiąć zawieszenie i ręką ruszać sworzniem. Całe zawieszenie jest mocno spięte i ciężko wyczuć. Ja też miałem niby wszystko ok a po rozebraniu okazało się że są delikatne luzy. A jeśli już skrzypią to zapewne smar wyschnięty co spowoduje pewnie zaraz stukanie.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 maja 2012, 16:57
- Lokalizacja: Kraśnik