Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 14 lis 2016, 20:29

Febi juz sie zepsuł ja u siebie kupilem lemfordera a dwa górne wzialem z ciekawosci MEYLE HD polecał mi kolega ktory zajmuje sie czesciami ile wytrzymaja zobaczymy
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 14 lis 2016, 23:05

Sorry, to ile wy jeździcie, że "zobaczymy ile wytrzymają" ? Przecież poprawnie złożone zawieszenie z dobrej jakości części, to jest jakieś 80-120 tysięcy całkowitego spokoju :shock:

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 15 lis 2016, 19:50

mrporpoise pisze:Sorry, to ile wy jeździcie, że "zobaczymy ile wytrzymają" ? Przecież poprawnie złożone zawieszenie z dobrej jakości części, to jest jakieś 80-120 tysięcy całkowitego spokoju :shock:
Chyba na niemieckich autostradach....

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 15 lis 2016, 20:27

Piotrek_85
Nie zgodzę się-w mojej okolicy drogi lipa, do pracy łata na łacie, do matki jeszcze gorzej + polna droga. Mając górne wahacze lema, proste dolne lema i ,,banany" febi zrobiłem spokojnie 70tyś przy oponach 17 225/45 i zawieszeniu od gwintu po s-line -20mm aktualnie seria, więc można spokojnie zrobić 80-100tyś na zwykłym jakościowo zawieszeniu ;)

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 483
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Rocznik: 2008
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 15 lis 2016, 20:43

mrporpoise pisze:Sorry, to ile wy jeździcie, że "zobaczymy ile wytrzymają" ? Przecież poprawnie złożone zawieszenie z dobrej jakości części, to jest jakieś 80-120 tysięcy całkowitego spokoju :shock:
Potwierdzam, u mnie w C5 wymienione końcówki drążków pierwszy raz w ASO przy 170k, teraz mają nalatane juz 110k i żadnych luzów. Górne, dolne i łączniki wymienione przy 220k i mają juz nalatane 60k i dalej jak nowe. Koła to 235/45/17, wahacze, łączniki i końcówki LMO.

Pozdr

prz3mo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 cze 2016, 16:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: prz3mo » 15 lis 2016, 21:32

Na wiosnę czeka mnie wymiana kompletu wahaczy. Co plecacie Lemfordera za 1593 zł, Meyle Hd za 1300 zł czy Master Sport za 650 zł. Dodam że posiadam niezbędne narzędzia, zdolności manualne oraz dostęp do kanału.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 lis 2016, 21:40

Jeśli chcesz mieć spokój na trochę dłuższy czas, to tylko i wyłącznie Lemforder. Twoim kosztem będzie tylko zakup części, bo wymienisz sobie sam.

prz3mo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 cze 2016, 16:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: prz3mo » 15 lis 2016, 21:44

Lemfordery pociągą dwa razy większy przebieg od MS?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 lis 2016, 21:47

Lemforder to już chyba najwyższa półka. W końcu idzie na pierwszy montaż, a MS raczej nigdzie.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 15 lis 2016, 22:05

lemfordery tylko jesli chce sie kupic raz i miec spokoj. wiadomo ze to nie sa te same lemfordery co szly na pierwszy montaz i ktore wytrzymaja kolejne 300 tys ale samo to ze to marka ktore produkuje dla audi, a inne zamienniki to wyrzucanie kasy w bloto
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 15 lis 2016, 22:10

Meyle HD spokojnie można kupić. Są to bardzo dobre wahacze i przy poprawnym montażu mają potencjał nawet na więcej niż Lemy do przejechania. Pytanie ile jeździsz i czy ci się opłaca. Bo MS przejadą te 40 tysięcy.

prz3mo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 cze 2016, 16:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: prz3mo » 15 lis 2016, 22:19

Auto kupione w czerwcu a zamierzam pojeździć około 4 - 5 lat więc robione pod siebie. Rocznie około 20-30 tys. km. W sumie przy MS też polecany jest zakup drążków kierowniczych Lemfordera więc trochę już koszty rosną.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 16 lis 2016, 10:53

kuzyn w a6 c5 w 2.5 tdi bau ma założone MS od ok 70 tys i jest cisza więc nie wiem skąd takie negatywne opinie o MS

Piotrek_85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom/okolice

Post autor: Piotrek_85 » 16 lis 2016, 18:22

No w sumie może i macie rację <mysli> moje Meyle HD mają już ponad 70 tys. jak tak sobie podliczylem. Być może do 100 tys dobiją.

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 16 lis 2016, 22:03

Bo ludzie po taniościu kupują i po taniości montują u mechaników z podnośnikiem, którym nie chce się wymieniać zawieszenia według procedury, bo przecież frajer przyjedzie za rok wymienić znowu, bo to oczywiste, że tanie zawieszenie = częste wymiany... ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja