Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 Diesel Miasto

Silniki wysokoprężne
Sambor11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 27 lip 2015, 23:25
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: Sambor11 » 05 lut 2018, 00:21

[quote="leszekmw"]no akurat z tym ogrzewaniem to nie tak , najpierw grzeje kabine a potem dogrzewa silnik żeby się szybciej zagrzał ..na to mi wychodzi z moich obserwacji .. z wyłączonym dogrzewaniom bardzo długo sie grzeje silnik .
co do spalania to podobno faktycznie ultra palą sporo mniej..trudno , przeżyję..[/quote]

Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Do póki nie otworzysz nagrzewnicy na kabinę całe ciepło jest zatrzymywane w silniku przez co szybciej złapie temperaturę robocza ( 90 stopni) . Zrób mały ekseksperyment. Nie włączaj ogrzewania tylko jadąc poczekaj aż temperatura wody dojdzie gdzieś do około 70-80 stopni i włącz ogrzewanie. Zobaczysz, ze wskazówka temperatury spadnie.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 05 lut 2018, 11:10

Sambor11 pisze:Tutaj się z Tobą nie zgodzę. Do póki nie otworzysz nagrzewnicy na kabinę całe ciepło jest zatrzymywane w silniku
Kolega pisze voś o DOgrzewaniu silnika. Może ma na myśli Webasto, które podobno (nigdy nie miałem - nie wiem) też może dogrzewać silnik?

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 05 lut 2018, 11:29

Sambor11 pewnie masz racje , takich eksperymentów nie robiłem ..i raczej nie zamierzam , ufam Ci... ;)
wolę mieć ciepło w kabinie..
to co zaobserwowałem - włączam webasto na włączonym silniku i grzej w środku momentalnie i wydajnie , po uruchomieniu silnika poziom ogrzewania od razu siada..pewnie część moc idzie na grzanie silnika..

zauważyłem też ze ogrzewanie dupy mi sie samo wyłącza o jedna kreskę po jakimś czasie grzania..coś gdzieś przestawiłem ?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 05 lut 2018, 11:39

leszekmw pisze:to co zaobserwowałem - włączam webasto
leszekmw pisze:to co zaobserwowałem - włączam webasto
Kolega Sambor chyba rozważa przypadek bez webasto.
zauważyłem też ze ogrzewanie dupy mi sie samo wyłącza o jedna kreskę po jakimś czasie grzania..coś gdzieś przestawiłem ?
Tak ma być. Takie zachowanie jest opisane w instrukcji użytkownika.
Obrazek

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 05 lut 2018, 11:50

<okok>
a wydawało mi się ze dokładnie czytałem instrukcję.

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Re: A6 C7 Diesel Miasto

Post autor: TuneFORCE » 13 kwie 2018, 07:15

Howard66 pisze:Witam wszystkich. Wiadomo że diesli w ofertach używanej audi A6 C7 jest mnóstwo a bezyniaków bardzo mało. Moje pytanie brzmi czy jest sens kupować diesla do miasta ? Mowa tutaj o 2.0 177 .Czy są może osoby które głównie użytkują ten silnik w mieście? Co do filtra to wiem że można go usunąć, natomiast czy są inne negatywy takiej opcji.
W C7 jest 2.0TFSI 252KM i to jest silnik do miasta, a nie diesel ;)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/TuneFORCE-1093 ... ne/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 13 kwie 2018, 09:34

Ciekawe ile to żłopie?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 13 kwie 2018, 13:14

amisz pisze:Ciekawe ile to żłopie?
Spali wszystko, co wlejesz do baku ;)
Zgaduję, ze od 8L/100 do 16L/100 - zależnie od korków i ciężaru stopy na gazie.
Kiedy nie ma korków - w 3.0TFSi w mieście mogę zejść do 10L/100 (jak się nagrzeje)

Misiek_kb89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: Misiek_kb89 » 13 kwie 2018, 19:59

damos pisze: Zgaduję, ze od 8L/100 do 16L/100 - zależnie od korków i ciężaru stopy na gazie.
A 2.0 TDI 10L/100 cały czas niedogrzany. Ale ja już wiem, że diesel z dpf nie jest dobry do miasta na krótkie odcinki.

wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 13 kwie 2018, 20:56

2.0 TFSI 252km myślę,że spali 15ltr w mieście,2.0tdi 190km 10ltr po mieście,przyśpieszenie benzyny lepsze,ale moment obrotowy jest ważniejszy i tutaj 370Nm w benzynie i 400Nm w dieslu,do tego diesel katalogowo tańszy o ponad 20 tyś zł,dlatego mimo iż robię 10tys km rocznie głównie po mieście wybrałem diesla.

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 21 kwie 2018, 06:15

Nowe 2.0TFSI 252KM pali w mieście niewiele więcej jak diesel. Szybciej się nagrzewa, nie śmierdzi ropą i nie ma DPF ;)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/TuneFORCE-1093 ... ne/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl

wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 21 kwie 2018, 06:56

TuneFORCE pisze:Nowe 2.0TFSI 252KM pali w mieście niewiele więcej jak diesel. Szybciej się nagrzewa, nie śmierdzi ropą i nie ma DPF ;)
Niestety nie zgodzę się z pierwszą częścią.Silniki TSI,TFSI to dla mnie marketingowa ściema,ten downsizing to ogólnie gó..o. Nie wiem jak silnik 3.0tfsi bo z nim nie miałem styczności,ale wszystkie pozostałe palą dużo więcej niż podaje producent,a jak tylko potraktujesz je "gazem" to spalanie wzrasta momentalnie,a do tego są problemy m.in. ze zwiększonym zużyciem oleju.Mimo iż mało jeżdżę i w większości po mieście to i tak wybrałem diesla 2.0 190KM (obecnie mam skodę TSI).Zresztą diesel nie był wcale droższy od wersji benzynowej,która spali dużo więcej.
Rzeczywiście diesel wolniej się nagrzewa,nie śmierdzi jednak ropą a najnowsze benzyniaki mają już odpowiednik DPF i nazywa się to chyba GPF. p.s.Jedyne co na duży plus dla silników TSI/TFSI to to,że są ciche,ale nowe diesle też już tak nie klekoczą jak kiedyś.

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 22 kwie 2018, 22:10

Sambor11 pisze:
leszekmw pisze:no to ja nie wiem dlaczego mi tyle pali..też w manualu.
mogę jeszcze wyłączyć w kompie włączanie webasta automatycznie..
wóz kupiłem na początku listopada , wtedy było jeszcze dość ciepło i też tyle palił chyba..
wydaje mi się że mógłby palić trochę mniej..z drugiej strony moja waży ponad 1700kg .. może to przez to..
Tylko jak kolega wyżej napisał ma audi ultra, czyli 190 KM bez dpf a z Add blue a Ty zwykły z dlf 177 KM. Inne przełożenie biegów i ultra jest bardziej elastycznym silnikiem niż Twój. Poza tym jak włączy się ogrzewanie kabinowe to silnik będzie się nagrzewał dłużej gdyż większa moc grzewcza skierowana jest na kabinę.

To 2.0 tdi ultra 190 ps nie maja dpf-a ?
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 22 kwie 2018, 22:26

Mają DPFa :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga