Jestem po jazdach testowych po remoncie.
Tak jak pisałem już w czwartek późno, skończyłem składać ten mechanizm różnicowy.
W piątek byłem na wyważeniu kół w warsztacie w którym kiedyś pracowałem.
Jedna opona niestety trochę klepie, ale po ważeniu i jeździe testowej nie wyczuwam żadnych nawet minimalnych drgań.
Wiem zaraz powiecie: auto stało na podnośniku.
Umówiłem się więc z majstrem, który zajmuje się naprawą skrzyń automatycznych.
Wieczorem jazda testowa majstra; miasto + obwodnica prędkości od 20-120 km/h
Po jeździe gość stwierdza że wszystko jest OK.
Swoją drogą rozmawiałem z nim o konwerterze i stwierdził że nawet gdyby był padnięty, to samochód nie będzie drgał po rozpędzeniu i przerzuceniu na N.
Później powrót do domu i ...... w końcu czuję że jadę Audi
Bez zbytniego optymizmu jednak pojechałem jeszcze dzisiaj na przejażdżkę do Krynicy.
Prędkości od około średnio 40-140 km/h
Stwierdzam że, przynajmniej w moim przypadku na tą chwilę naprawy jakie wykonałem w ostatnim czasie wyeliminowały w 100% drganie, wibrowanie samochodu.
Oczywiście w dalszym ciągu będę obserwował zachowanie samochodu, czy przypadkiem drgania nie powrócą.
Jeśli o samo kasowanie luzu na kielichach to bardzo chętnie wszystko opiszę, mam też kilka zdjęć i jeden filmik prezentujący właśnie ten luz.
Pytanie; jak mam wrzucić filmik, oraz zdjęcia?
Nie mam konta na fotosik, oraz nie bardzo chcę zakładać
Ewentualnie komuś prześlę do wklejenia, a ja opiszę co i jak zrobiłem.