[ A6 C6 ] temperatura c6
[ A6 C6 ] temperatura c6
Witam mam problem w C6 z temperaturą po ustawieni np. 20 stopni przez jaiś czas jest ok
Po przejechani kilku kilometrów zaczyna grzać bardzo gorącym powietrzem od strony kierowcy a od pasażera letnim.
Próbowałem w trakcie zmniejszyć ustawienie po stronie kierowcy na max zimne ale dmucha dalej gorącym dopiero po nastawieniu na max gorące i powrocie na zimne zaczyna dmuchać zimnym a po stronie pasażera każde nastawienie wydaje się być w pożądku
Co moż być przyczyną ??
dzieki z góry
Po przejechani kilku kilometrów zaczyna grzać bardzo gorącym powietrzem od strony kierowcy a od pasażera letnim.
Próbowałem w trakcie zmniejszyć ustawienie po stronie kierowcy na max zimne ale dmucha dalej gorącym dopiero po nastawieniu na max gorące i powrocie na zimne zaczyna dmuchać zimnym a po stronie pasażera każde nastawienie wydaje się być w pożądku
Co moż być przyczyną ??
dzieki z góry
Ostatnio zmieniony 07 sty 2009, 22:12 przez seter74, łącznie zmieniany 2 razy.
dolaczam sie do tematu ... zna ktos przyczyne tego zjawiska ... to juz 4 osoba ktora spotkalem majaca ten problem ... u mnie tez wystepuje ... nie umiem jednak okreslic jednoznacznie co to powoduje np. jakie ustawienia , raz jest ok , a raz jak sie uprze to grzeje i grzeje, zawsze tylko lewa strona kierowcy ... pozdro
- Drakula7410
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 maja 2009, 13:14
- Lokalizacja: Leicester
Problemem jest zacinajacy sie zawor znajduje sie przy podszybiu od strony komory silnika nazywa sie dokladnie modul zaworu nr.czesci ale do angielskiej wersi 4f2 959 617 a rozmawialem w servisie w anglii powiedzieli ze jest bardzo duzo reklamacji na ta czesc i moze audi uzna to za wade fabryczna cena 180£
ja problem rozwiazalem , wystarczy zdjac oslone z podszybia , odkrecic wspomniany wyzej zaworek , "patrzac od maski" jest z lewej strony, przeczyscic, bedzie tam taki lekki nalot, osad, ( blokuje on sprawne zamykanie , otwieranie przeplywu cieplej wody ) ja psiknalem w niego dodatkowo WD ... poskladac i problem minie przynajmniej u mnie pomoglo ... 20 min. roboty ... i juz pol roku jezdze i problem sie nie powtarza ...
- Zygi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 368
- Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
- Imię: Zbigniew
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
- Kontakt:
dziś zabrałem się do przeczyszczenia owych cylinderków (zdjęcie poniżej) odkręciłem pierwszy od prawej i był idealnie czysty aż błyszczał:), natomiast drugi miał lekki różowy osad ale bardzo malutko, przeczyściłem obydwa w środku jak i cylinderki. Dam znać za kilka dni czy coś się zmieniło.
Podczas ściągania osłony wyleciało około 50 ml płynu, poza tym namęczyłem się ze śrubkami które mi pospadały!!!!! i najwięcej czasu zajęło mi ich szukanie!!
pozdrawiam
Podczas ściągania osłony wyleciało około 50 ml płynu, poza tym namęczyłem się ze śrubkami które mi pospadały!!!!! i najwięcej czasu zajęło mi ich szukanie!!
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Drakula7410
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 06 maja 2009, 13:14
- Lokalizacja: Leicester
Hej. Panowie powiedzcie gdzie takie cylinderki są w A6 C5 z 98 roku?
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź.
[ Dodano: 2009-07-28, 19:54 ]
Hej. Panowie powiedzcie gdzie takie cylinderki są w A6 C5 z 98 roku?
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź...
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź.
[ Dodano: 2009-07-28, 19:54 ]
Hej. Panowie powiedzcie gdzie takie cylinderki są w A6 C5 z 98 roku?
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź...
Romek28
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga