[ A6 C6 ] temperatura c6
Wlasnie wyczyscilem obydwa cylinderki.
Na jednym byl ten rozowy osad i slady tarcia.
Wygladalo to tak jakby krzywo chodzil i sie przycinal w pewnym momencie.
Pojezdze kilka dnie i dam znac.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-11-05, 23:27 ]
Musze przyznac,ze kolega mial racje.
Moze nie jest tak w nowce ale problem generalnie zniknal.
Jezdze juz tydzien na "automacie",reguluje sobie obydwoma galkami na przemian i wszystko jest w porzadku.Wczesniej to nie bylo mozliwe.
Z jednej kratki lecialo zimne a z drugiej ukrop.I tak w na przemian w zaleznosci od humoru.
To dziala.Jest OK.
I prawda jest,ze najwiecej czasu zajelo szukanie srobek
Dzieki i pozdrawiam
Na jednym byl ten rozowy osad i slady tarcia.
Wygladalo to tak jakby krzywo chodzil i sie przycinal w pewnym momencie.
Pojezdze kilka dnie i dam znac.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-11-05, 23:27 ]
Musze przyznac,ze kolega mial racje.
Moze nie jest tak w nowce ale problem generalnie zniknal.
Jezdze juz tydzien na "automacie",reguluje sobie obydwoma galkami na przemian i wszystko jest w porzadku.Wczesniej to nie bylo mozliwe.
Z jednej kratki lecialo zimne a z drugiej ukrop.I tak w na przemian w zaleznosci od humoru.
To dziala.Jest OK.
I prawda jest,ze najwiecej czasu zajelo szukanie srobek

Dzieki i pozdrawiam
Iwanowycz
Witam,
ja również miałem problem z grzejącą lewą stroną i po przeczytaniu porad na forum wyczyściłem tajemnicze cylinderki. Tak jak u Kolegów - lewy cylinderek był czyściutki, na prawym lekki osad i jakby ślad tarcia. Czyszczenie paznokciem (!) załatwiło sprawę. Czyściłem przy zimnym układzie chłodzenia, nie wyciekła ani kropla płynu (no dooobrze, może dwie wyciekły
). ÂŚrubek pilnowałem, toteż cała robota zajęła 10-15 minut. Jeżdżę już miesiąc po czyszczeniu, problem znikł. Dzięki za poradę, pozdrawiam !
ja również miałem problem z grzejącą lewą stroną i po przeczytaniu porad na forum wyczyściłem tajemnicze cylinderki. Tak jak u Kolegów - lewy cylinderek był czyściutki, na prawym lekki osad i jakby ślad tarcia. Czyszczenie paznokciem (!) załatwiło sprawę. Czyściłem przy zimnym układzie chłodzenia, nie wyciekła ani kropla płynu (no dooobrze, może dwie wyciekły

Marol
Słuchajcie, powraca mi taki błąd:
Address 08: Auto HVAC
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Czy to może mieć związek z zacinającymi się zaworami omawianymi w tym temacie?
Jakiś czas temu miałem problem z nierównym grzaniem ale ustąpił (przynajmniej nie odczuwalny).
Co wy na to??
Address 08: Auto HVAC
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Czy to może mieć związek z zacinającymi się zaworami omawianymi w tym temacie?
Jakiś czas temu miałem problem z nierównym grzaniem ale ustąpił (przynajmniej nie odczuwalny).
Co wy na to??
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
Podlaczam sie do pytania.Romek28 pisze:Hej. Panowie powiedzcie gdzie takie cylinderki są w A6 C5 z 98 roku?
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź.
[ Dodano: 2009-07-28, 19:54 ]
Hej. Panowie powiedzcie gdzie takie cylinderki są w A6 C5 z 98 roku?
Mam ten sam problem. Lewa strona słabo chłodzi.
Dzięki wielkie z góry za odpowiedź...
Czy ktos zna moze rozwiazanie tego problemu ale w C5 ?
