Daje sobie uciąć ..... paznokieć

Moim zdaniem wszyscy coś pomijamy.
Jest jeszcze wiele rzeczy, które się kręcą a na pewno nikt ich nie wymieniał.
Problem w tym, że to występuje w wielu w bardzo wielu silnikach i wersjach skrzyń oraz o dziwo przy bardzo różnym wieku pojazdu.
Ty masz to samo w 14-latku, mat1324 w 7-latku.
To trochę szokuje że generalnie taki samochód się tak zachowuje, tu coś buja, tam się trzęsie i jeszcze wymiana połowy samochodu nic nie daje.
Albo pomijamy coś ewidentnego albo jest to jakaś kosmiczna wada konstrukcyjna. Ale z drugiej strony co to może być? przecież nie jedzie on bokiem

Ja jednak stawiam również na przeniesienie napędu, pytania/stwierdzenia?
- jakie jego elementy mamy takie same we wszystkich modelach (ablo podobnie działające)?
- czego jeszcze nikt nie wymieniał?
- kwestia oleju w skrzyni sugeruje coś w jej okolicy
- co jest połączone zarówno z kołami (amorki) jak i ze skrzynią (wymiana oleju pomogła)
.....Przedni dyfer?
Normalnie bym tego nie sugerował, szczególnie u siebie w 8-latku, ale stan luzów na tylnym dyfrze sugeruje że teraz w Audi chyba robią dyferencjały z plastiku.
Dodatkowo mam lekki luz (góra dół) na prawej (chyba) flanszy w przednim dyfrze. Niby bez tragedii, ale może takie coś też powodować drgania przenoszące się na przeguby i w końcu na koła, a luzy na poduszkach amorka (szczególnie zużytego) będą to potęgować.
Wymiana przegubów u większości osób częściowo pomogła bo całość się usztywniła, ale przyczyna pozostała.
Wymiana amorków też pomoże bo już praktycznie wszystko będzie usztywnione, ale przyczyna pozostanie

Sorry za jak zwykle epopeję

Ma to jakiś sens?
Jak wymienialiście te przeguby to ktoś tam się przyciekawiał co się dzieje w dyfrze?
Edit (po przeczytaniu dalszej części poprzedniego posta):
Teraz to juz stawiam na dyfer na bank - skrzynia odpada bo niektórzy mają manual
jak usunę luzy na tylnym dyfrze to się być może wezmę za przedni.