Robię regenerację dyfra i wału z wątku:
-tip-q-mocne-uderzenia-stuki-nagle-naci ... htm#884208
Przy okazji wyszłą jedna poduszka tylnego dyfra.
Jako że całość troche potrwa to stwierdziłem, żeby mechanik również w międzyczasie wymienił w końcu wszystkie amorki łącznie z poduszkami/odbojami etc. (a nie tylko tył jak pierwotnie planowałem) oraz tuleję łączącą przedni amorek z wahaczem. Ewentualnie podczas wymieny przodu może tam jeszcze dojść jakaś inna tuleja jak będzie widać że warto wymienić.
@mat1324: Ja mam drgawki na wolnych obrotach - najbardziej ok. 900 ale przedział jest 800-1000.
Całość się przekłada na drgania kierownicy ale nie zauważyłem, żeby kręcenie miało znaczenie (teraz nie mam jak sprawdzić).
Jak jest silnik już bardzo gorący (i obroty już są stałe 750rpm) to jeszcze jak stoję na biegu i hamulcu - tiptronik, to jest takie wkurzające bujanio-drganie. Jak wrzucę N to jest dużo lepiej.
Zastanawiam się nad tymi poduszkami chociaż znając życie to może być kosmos cenowy.
Pisałeś że robiłeś, jak to wygląda i które poduszki masz na myśli?
Już czytałem, że takie drgania to mogą też być wtryski, ale niby są ok według pompiarza po odczytaniu parametrów na kompie. Tzn stwiedził, że nie leją a nie wiem czy może być z nimi jeszcze coś inaczej zepsute, że nie leją ale na przykład nie równo chodzą?? Takie gdybanie, bo się nie znam.... Daj znać jak u Ciebie te drgania wyglądały dokładniej (jeśli się da opisać
![:)) :))](https://a6klub.pl/images/smilies/wesoly.gif)