Rozumiem, że nadal nie ma drgań w czasie jazdy, tak?
Drgania-wibracje na nadwoziu
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Jestem po trasie 1000 km. i powiem tak, temat drgań uważam za zamknięty. Po wyważeniu kompletu kół definitywnie przestałem odczuwać jakiekolwiek drgania na karoserii. Niema znaczenia czy to była prędkośc 130 km/h czy 180 km/h jazda wręcz perfekcyjna. W garażu czeka zakupiony komplet gum stabilizatora wraz z łącznikami stabilizatora na tylną oś, zakupiłem je ostatnio więc jutro wymieniam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Czyli najbardziej pomogły amortyzatory
. Jeśli wymiana u mnie to potwierdzi, to można stwierdzić, że jeśli nic nie pomaga, to właśnie je należy wymienić
. Dzisiaj jak jechałem po takiej łatanej drodze, to zauważyłem, że auto wychwytuje wszystkie nierówności. Przedtem tego nie było, ponieważ było to tlumione. Tylne łączniki stabilizatorów też wymienię przy okazji
.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Dokładnie tak, najbardziej po wymianie kompletu amortyzatorow wraz z ich mocowaniem odczuwalna była poprawa. Dowazenie kół wraz z ich zamianą przód tył dopełniły to wszystko na plus.
Po tym wszystkim pozostaje problem tego typu że nie ma już co wymieniać w aucie. Wszystko prawie nowe, chyba zabiorę się za czyszczenie egr ale to na wiosnę.
Po tym wszystkim pozostaje problem tego typu że nie ma już co wymieniać w aucie. Wszystko prawie nowe, chyba zabiorę się za czyszczenie egr ale to na wiosnę.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Jak nie masz co robić to mogę Ci mój dać. Zawsze coś się znajdzie do zrobieniatobi71 pisze:Dokładnie tak, najbardziej po wymianie kompletu amortyzatorow wraz z ich mocowaniem odczuwalna była poprawa. Dowazenie kół wraz z ich zamianą przód tył dopełniły to wszystko na plus.
Po tym wszystkim pozostaje problem tego typu że nie ma już co wymieniać w aucie. Wszystko prawie nowe, chyba zabiorę się za czyszczenie egr ale to na wiosnę.
A tak serio to mam podobny problem: przy 140 auto zaczyna drgać. Po około 300m jazdy prosto w miarę przestaje. Drgania są znaczenie bardziej wyczuwalne w zakrętach. Drgania czuć znacznie bardziej przy przyspieszaniu. Przy hamowaniu jest lepiej. Problemu nie było do momentu zrobienia trasy ok. 500km z nie wyważonymi kołami. Mam lekkie bicie na oponach i jedna felga jest lekko krzywa (ok. 1-2mm). Koła zostały wyważone na 0 a drgania zostały. Przeguby do wymiany?
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Postaraj się zamienić felgę z oponą na której jest bicie przód-tył. W moim przypadku tak było że tył był idealny na maszynie do wyważania a przednia felga miała bicie na oponie. Diagnosta doważył i zamienił, zła poszła na tył a ta idealna na przód. Ostatecznie lekkie mrowienie na karoseri które pozostało po tym zabiegu zostało zniwelowane. Teraz jest bajka.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Właśnie poszło na tył i to na prawą stronę (czysty przypadek
. Drgania pozostały. Planuję jeszcze jedną rzecz zrobić: przełożyć najgorszą felge na zapas a z zapasu założyć normalnie (nie sprawdzałem ale wydaje mi się że mam takie same koło zapasowe co pozostałe 4). Obawiam się jednak, że to mało da, ponieważ opony mają bicie. Niestety żałośnie m opony sunfull made in china. Boje się na nich jeździć ale muszą przetrwać jeden sezon a potem idą w kosz. Mati, podasz mi proszę numery przegubów wewnętrznych i zewnętrznych dla mojego auta (oryginał plus zamienniki jakie bus polecił lub sam używasz)?
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przegub wewnętrzny: 4E0 498 103 » SKF VKJA 8509
Przegub zewnętrzny: 4E0 498 099 A » LĂBRO 305969
Ogólnie Lobro to już bardzo wysoka półka, ale jest problem z osłoną, ponieważ ta w zestawie jest plastikowa, a nie gumowa. Niestety, ale plastikowa łatwiej pęka
. Jeśli oryginalna po zdemontowaniu nie jest uszkodzona, to można ją zamontować ponownie, ponieważ i tak dłużej wytrzyma. Moja została wymyta i porozciągana, ponieważ lepiej żeby pękła przy montażu niż po kilku tysięcach kilometrów. Natomiast SKF daje tyle smaru, że wykorzystana zostanie tylko połowa
. Lepszych zamienników nie ma
.
Przegub zewnętrzny: 4E0 498 099 A » LĂBRO 305969
Ogólnie Lobro to już bardzo wysoka półka, ale jest problem z osłoną, ponieważ ta w zestawie jest plastikowa, a nie gumowa. Niestety, ale plastikowa łatwiej pęka










