Post
autor: tobi71 » 28 gru 2017, 10:54
Witam, jestem po trasie Niemcy - Polska, jakieś 1000 km. Powiem tak po wymianie tych elementów które wymieniłem doszły amortyzatory przód oraz tył. Dodatkowo górne mocowanie amortyzatora i odboje wraz z osłonami. Pierwsze co dało się odczuć to brak wibracji, wibracje uciekły o wiele wyżej czyli są dokładnie przy prędkości 170 km/h. Do tej wartości jazda jest bardzo ale bardzo elegancka. Przy 170 km/h pojawia się delikatne drganie i to jest wszystko w temacie. Jazda z większymi prędkościami była już tylko przyjemnością a szczególnie przy 230 km/h. Jechałem w pierwszy dzień świąt, autostrada praktycznie pusta.
Wczoraj byłem w warsztacie na wyważeniu kompletu kół, wszystkie cztery. Diagnosta zauważył że koła z przedniej ośi zdecydowanie były niedoważone, brakowało 20g. Dodatkowo powiedział że te z przodu mają lekkie falowanie na nalanej gumie i wymienił je z tylną osią które były idealne. Powiedział też że na nowy komplet felg wraz z oponami należy je wyważyć po przejechaniu 2000 kilometrów, po tym czasie opona ułoży się do felgi. Jestem pewien że ten krok z wyważeniem felg przyczyni się do zniwelowania drgań w jakimś procencie.
Inne spostrzeżenia napiszę jak dojadę do domu z powrotem. Następny tydzień, piątek.
W następnym tygodniu zakładam nowe tuleje gumowe stabilizatora wraz z łącznikami stabilizatora na tył.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm