[A6 C5] Montaż kierownicy multifunkcyjnej - opis
Chodziło mi włąśnie o tą 5 pin ale już znalazłem,
doszła dzisiaj kiera i nie mam w niej kostki która wchodzi do taśmy od strony poduszki tej która zasila moduł w kierownicy. Do modułu jest wpięta kostka zasilająca dwu pionowa i z drugiej strony mam dwa gołe piny bez kostki, masz może nr??
doszła dzisiaj kiera i nie mam w niej kostki która wchodzi do taśmy od strony poduszki tej która zasila moduł w kierownicy. Do modułu jest wpięta kostka zasilająca dwu pionowa i z drugiej strony mam dwa gołe piny bez kostki, masz może nr??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
czyli pewnie w serwisie cały kabelek jako część występuje, trzeba w etce pogrzebać, ale mega dzięki za intencję i fatyge.
pozdro.
[ Dodano: 2017-12-03, 09:29 ]
Kierownica wczoraj zamontowana, wszystko śmiga ja trzeba,
kierownica przedliftowa, moduł CAN i w RNSD DX miałem CAN i REM ale wybrałem po CAN i zasówa 😁
pozdro.
[ Dodano: 2017-12-03, 09:29 ]
Kierownica wczoraj zamontowana, wszystko śmiga ja trzeba,
kierownica przedliftowa, moduł CAN i w RNSD DX miałem CAN i REM ale wybrałem po CAN i zasówa 😁
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
dobrze że udało się ogarnąć , gdzie dorwałeś tą wtykę? czy piny wpiąłeś po po prostu? zapomniałem napisać że chyba pasuje wtyka z kabelka z komputera który był kiedyś uzywany do łączenia napęd CD z płytą główną /kartą dźwiękową
no i dobrze że wybrałeś po CAN bo w kążdej chwili możesz wrzucić np. RNSE czy kierę polift i bedzie chodzić
no i dobrze że wybrałeś po CAN bo w kążdej chwili możesz wrzucić np. RNSE czy kierę polift i bedzie chodzić

dokładnie wykorzystałem identyczną kostkę płaską, akurat w pracy miałem takie i się udało 😁 do puki nie zrobią w naszym kraju porządku z handlem na allegro i innych portalach gdzie na żywca sprzedają kradzione rzeczy bez naklejek z nr itd to strach wkładać RNS-E bo 1600zl piechotą nie chodzi, sekunda i sprzętu nie masz w aucie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 100
- Rejestracja: 02 mar 2017, 11:23
- Lokalizacja: Wojkowice
- Kontakt:
Tak, jest ESP. A czy ma ktoś numer podstawki przekaźnika?
[ Dodano: 2018-02-14, 14:26 ]
Muszę sprawdzić jaką taśmę mam teraz, możliwe że jest taka jak powinna być ? Mam sterowanie tipem w kierownicy ale nie mam multifunkcji :D
[ Dodano: 2018-02-14, 14:46 ]
Już chyba widzę, to takie coś 4A0937529 ?
[ Dodano: 2018-02-14, 15:29 ]
Odkręciłem kierę, taśmę mam z końcówką AP, dwa rzędy pinów i już jest podpięta nowa kiera. Teraz tylko muszę ogarnąć przekaźnik i okablowanie
[ Dodano: 2018-02-14, 14:26 ]
Muszę sprawdzić jaką taśmę mam teraz, możliwe że jest taka jak powinna być ? Mam sterowanie tipem w kierownicy ale nie mam multifunkcji :D
[ Dodano: 2018-02-14, 14:46 ]
Już chyba widzę, to takie coś 4A0937529 ?
[ Dodano: 2018-02-14, 15:29 ]
Odkręciłem kierę, taśmę mam z końcówką AP, dwa rzędy pinów i już jest podpięta nowa kiera. Teraz tylko muszę ogarnąć przekaźnik i okablowanie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 lut 2018, 14:12
- Lokalizacja: SG
Witam,
niedawno zakupiłem audi A6 C5 z 1998r.
Chcę je doposażyć w kierownice multifunkcyjną.
Mam radio sterowane rem-c, auto bez esp.
Kupiłem kierownicę polift z multifunkcją, tiptronic z grzaniem.
Proszę o informację jakie moduły i jakie taśmy kierownicy mogę zastosować aby uzyskać pełną funkcjonalność kierownicy.
Starałem się zebrać wszystkie informacje z forum i zrobiłem tabelę jednak nie mam pewności co do jej poprawności. Proszę o ewentualne jej skorygowanie i uzupełnienie:
niedawno zakupiłem audi A6 C5 z 1998r.
Chcę je doposażyć w kierownice multifunkcyjną.
Mam radio sterowane rem-c, auto bez esp.
Kupiłem kierownicę polift z multifunkcją, tiptronic z grzaniem.
Proszę o informację jakie moduły i jakie taśmy kierownicy mogę zastosować aby uzyskać pełną funkcjonalność kierownicy.
Starałem się zebrać wszystkie informacje z forum i zrobiłem tabelę jednak nie mam pewności co do jej poprawności. Proszę o ewentualne jej skorygowanie i uzupełnienie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki za pomoc. Przekaźnik już zamówiłem a taśmę jeszcze szukam.
W mojej rozpisce wkradł się błąd więc wstawiam poprawioną wersję.
Dodałem rozpiskę taśm/zwijaków kierownicy.
Niestety nie mam pewności, że te dane są w 100% poprawne, ponieważ jest to zbiór wiedzy z kilku źródeł, które czasami są niestety sprzeczne.
Idealnym rozwiązaniem byłoby poprawienie i uzupełnienie tych tabel przez forumowiczów, którzy mają większą wiedzę w tym temacie.
Ograniczyło by to listę ewentualnych pytań na forum oraz pomogło kolejnym osobom, które chcą "ulepszyć" swoje ukochane pojazdy
W mojej rozpisce wkradł się błąd więc wstawiam poprawioną wersję.
Dodałem rozpiskę taśm/zwijaków kierownicy.
Niestety nie mam pewności, że te dane są w 100% poprawne, ponieważ jest to zbiór wiedzy z kilku źródeł, które czasami są niestety sprzeczne.
Idealnym rozwiązaniem byłoby poprawienie i uzupełnienie tych tabel przez forumowiczów, którzy mają większą wiedzę w tym temacie.
Ograniczyło by to listę ewentualnych pytań na forum oraz pomogło kolejnym osobom, które chcą "ulepszyć" swoje ukochane pojazdy

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 paź 2016, 16:22
- Imię: Damian
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Głuchołazy
Koledzy mam problem. Zabralem sie za wymiane kiery z multi i zonk. Czy przy podłączeniu poduszki powietrznej biegunowość ma znaczenie? Pytanie może i banalne ale w wiązce którą zakupiłem są zamienione kolorami dwa przewody które zasilają poduszkę. próbowałem dołączyć zdjęcie ale coś mi nie wychodzi także podaje link Jest to kostka z samochodu do taśmy . Z góry dzięki za pomoc