[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Po tym co tu wcześniej opisałem bałbym się oddać furmankę do nawet takiego Boscha na przykład.Tak jak napisałeś, tylko kasę potrafią naliczać.....
Ciekawy jestem korekt tych wtrysków po 2000km i w ogóle jak się będą sprawowały bo chyba nikt nie pisał o tak regenerowanych jednostkach.
Czas pokaże.
I'll be back <peace> <peace>
Ciekawy jestem korekt tych wtrysków po 2000km i w ogóle jak się będą sprawowały bo chyba nikt nie pisał o tak regenerowanych jednostkach.
Czas pokaże.
I'll be back <peace> <peace>
Witam
Ostatnio przerabiam temat wtrysków. Dla pewności wysłałem wszystkie do sprawdzenia i czyszczenia terminczno-chemicznego do Diesel Service Bosch Pawlik. Wynik 5 wtrysków w normie, jeden mial lekkie przekrocznia, ale odrazu zdecydowałem na wymiane na nowy. Auto dalej potrafi sie co jakis czas przyciąć. Dodam, że jestem tu od dziś. Jakies sugestie ?
Pozdrawiam.
Ostatnio przerabiam temat wtrysków. Dla pewności wysłałem wszystkie do sprawdzenia i czyszczenia terminczno-chemicznego do Diesel Service Bosch Pawlik. Wynik 5 wtrysków w normie, jeden mial lekkie przekrocznia, ale odrazu zdecydowałem na wymiane na nowy. Auto dalej potrafi sie co jakis czas przyciąć. Dodam, że jestem tu od dziś. Jakies sugestie ?
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wtryski są oryginalne? Możliwe, że ktoś je kiedyś już wymieniał i nie zakodował nowych. Teraz po ich wyjęciu powinny wrócić na te same miejsce. Kodowanie nowych wtrysków ma na celu poinformowanie sterownika na ile wtrysk odbiega od normy i jak ma nim sterować. Gdy tego nie zrobimy, to nowe wtryski pracują na starych korektach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
- Imię: Nie pamiętam
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
A jakie miałeś wartości na VCDS i jakie po sprawdzeniu w Boschu.Chodzi mi o rozbieżności , jakie pokazuje komputer a w jakim stanie faktycznie są wtyryski?balon1990 pisze:Witam
Ostatnio przerabiam temat wtrysków. Dla pewności wysłałem wszystkie do sprawdzenia i czyszczenia terminczno-chemicznego do Diesel Service Bosch Pawlik. Wynik 5 wtrysków w normie, jeden mial lekkie przekrocznia, ale odrazu zdecydowałem na wymiane na nowy. Auto dalej potrafi sie co jakis czas przyciąć. Dodam, że jestem tu od dziś. Jakies sugestie ?
Pozdrawiam.
mat1324 pisze:Wtryski są oryginalne? Możliwe, że ktoś je kiedyś już wymieniał i nie zakodował nowych. Teraz po ich wyjęciu powinny wrócić na te same miejsce. Kodowanie nowych wtrysków ma na celu poinformowanie sterownika na ile wtrysk odbiega od normy i jak ma nim sterować. Gdy tego nie zrobimy, to nowe wtryski pracują na starych korektach.
Wtryski wcześniej nieruszane, znam dokładnie historię auta. Przy wyjmowaniu byly znaczone, wróciły na to samo miejsce(mechanik ogarnięty) prócz tego jednego, ale kod spisałem wczesniej i ogarnął mi to znajomy kompem.
[ Dodano: 2017-11-02, 22:15 ]
NastyMosquito pisze:A jakie miałeś wartości na VCDS i jakie po sprawdzeniu w Boschu.Chodzi mi o rozbieżności , jakie pokazuje komputer a w jakim stanie faktycznie są wtyryski?balon1990 pisze:Witam
Ostatnio przerabiam temat wtrysków. Dla pewności wysłałem wszystkie do sprawdzenia i czyszczenia terminczno-chemicznego do Diesel Service Bosch Pawlik. Wynik 5 wtrysków w normie, jeden mial lekkie przekrocznia, ale odrazu zdecydowałem na wymiane na nowy. Auto dalej potrafi sie co jakis czas przyciąć. Dodam, że jestem tu od dziś. Jakies sugestie ?
Pozdrawiam.
Wiesz co nie zagłębiałem się dokładnie w liczby, byłem po prostu w serwisie Audi i powiedzieli mi, ze 6 wtrysk pracuje mocno poza zakresem. Z Boscha mam kwity na te 5 wtrysków z pomiarami,ale za bardzo nie wiem na co patrzec. Na kazdym kwicie sa potwierdzenia, ze wtryskiwacz jest sprawny.
Witam
rok temu wymieniłem wtryski na regenerowane kupione na allegro od wtryskinowak .
przejechałem ok 15000 km ,auto znowu zaczęło przycinać i kopcić na wolnych obrotach.Oczywiście gwarancja minęła i 3000 zł psu w dupę.Nie polecam zregenerowanych.
Czy może mi ktoś polecić dobrego sprzedawcę nowych wtrysków.
rok temu wymieniłem wtryski na regenerowane kupione na allegro od wtryskinowak .
przejechałem ok 15000 km ,auto znowu zaczęło przycinać i kopcić na wolnych obrotach.Oczywiście gwarancja minęła i 3000 zł psu w dupę.Nie polecam zregenerowanych.
Czy może mi ktoś polecić dobrego sprzedawcę nowych wtrysków.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Ze wszystkich aukcji na allegro te wyglądają najpewniej http://allegro.pl/wtryskiwacze-wtryski- ... 14728.html lub http://allegro.pl/wtryski-audi-3-0-tdi- ... 54339.html
.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Pacjent 3.0 TDI CDYA - 2010 - przebieg 290 tkm, od nowości u mnie.
W tej chwili jest ok. 8000 km po wymianie oleju i zauważyłem, że poziom na bagnecie jest ponad 1cm powyżej max.
Korekty wtrysków :
013
-0,71 -0,14 0,19
014
0.09 0,52 -0.09
072
-4,0 0,0 3,0
073
-12,0 2,0 7,0
074
19,0 3,0 12,0
075
11,0 11,0 8,0
076
15,0 13,0 15,0
0,77
-14,0 -7,0 -10,0
Dpf na wyłączonym silniku
102
11,8 0,0 0 0
104
0,35 11,0 9,0 40km
Dpf po rozgrzaniu :
102
153,4 147,5 13 0
104
0,35 11,5 9,0 40km
Dodatkowo jakieś 4000km temu miałem błąd (odczyt z VCDS, na zegarach nic nie pokazał) :
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
P242F - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Zauważyłem także że jeden wtrysk jest dużo głośniejszy od pozostałych - słychać go wyraźne nawet przy zamkniętej masce- głośne cykanie. Stojąc przy otwartej masce pierwszy (najbliżej zderzaka) po prawej stronie.
Czy problemu z wysokim stanem oleju to wina wtrysku czy zużytego dpf'a ?
Z góry dzięki za pomoc
W tej chwili jest ok. 8000 km po wymianie oleju i zauważyłem, że poziom na bagnecie jest ponad 1cm powyżej max.
Korekty wtrysków :
013
-0,71 -0,14 0,19
014
0.09 0,52 -0.09
072
-4,0 0,0 3,0
073
-12,0 2,0 7,0
074
19,0 3,0 12,0
075
11,0 11,0 8,0
076
15,0 13,0 15,0
0,77
-14,0 -7,0 -10,0
Dpf na wyłączonym silniku
102
11,8 0,0 0 0
104
0,35 11,0 9,0 40km
Dpf po rozgrzaniu :
102
153,4 147,5 13 0
104
0,35 11,5 9,0 40km
Dodatkowo jakieś 4000km temu miałem błąd (odczyt z VCDS, na zegarach nic nie pokazał) :
009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged
P242F - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Zauważyłem także że jeden wtrysk jest dużo głośniejszy od pozostałych - słychać go wyraźne nawet przy zamkniętej masce- głośne cykanie. Stojąc przy otwartej masce pierwszy (najbliżej zderzaka) po prawej stronie.
Czy problemu z wysokim stanem oleju to wina wtrysku czy zużytego dpf'a ?
Z góry dzięki za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Witam, pacjent to C6 3.0 tdi silnik BMK, przebieg 355tysi
wtryski mam założone 277AH które były założone nowe przy 200tysiach
pojechałem na hamownię w celu weryfikacji mocy bo coś mi nie pasowało.
Jest dość mocny program i wypluło 207km i 480Nm, po wgraniu serii softu czyli 225km wyszło 175km i 400Nm, mechanik stwierdził że to wina wtrysków, trzeba wyjąć i sprawdzić na maszynie dawki paliwa.
Auto chodzi dobrze, nie dymi, nie trzęsie, odpala idealnie. Gdzie szukać przyczyny?
wtryski mam założone 277AH które były założone nowe przy 200tysiach
pojechałem na hamownię w celu weryfikacji mocy bo coś mi nie pasowało.
Jest dość mocny program i wypluło 207km i 480Nm, po wgraniu serii softu czyli 225km wyszło 175km i 400Nm, mechanik stwierdził że to wina wtrysków, trzeba wyjąć i sprawdzić na maszynie dawki paliwa.
Auto chodzi dobrze, nie dymi, nie trzęsie, odpala idealnie. Gdzie szukać przyczyny?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Tutaj masz opisane jak sprawdzić/zakodować wtryski < link > . Musisz zobaczyć czy kody w tych kanałach są takie same jak na odpowiadających im wtryskach.
Układ wtrysków:
przednia szyba
3...6
2...5
1...4
zderzak
Korekty sprawdzisz w blokach pomiarowych silnika. Z racji tego, że są to wartości, które zmieniają się co kilkaset kilometrów, więc można je odczytać nawet na zapłonie. Kody z wtrysków też można sprawdzić tylko na zapłonie
.
Układ wtrysków:
przednia szyba
3...6
2...5
1...4
zderzak
Korekty sprawdzisz w blokach pomiarowych silnika. Z racji tego, że są to wartości, które zmieniają się co kilkaset kilometrów, więc można je odczytać nawet na zapłonie. Kody z wtrysków też można sprawdzić tylko na zapłonie
