Ujemne korekty oznaczają lejące wtryski i wtedy sterownik skraca czas wtrysku, a jak są zapieczone (dodatnie korekty), to sterownik wydłuża czas wtrysku, aby dawka się zgadzała. Lepsze są zapieczone wtryski, ponieważ dzięki takim środkom można jeszcze je trochę wyczyścić i będą chodził, ale jak leją, to już nie ma ratunku

.
Czasami handlarze widząc, że auto dymi na postoju (głównie lejące wtryski), kodują je na nowo. Oczywiście auto wtedy nie dymi i chodzi równo, ale korekty ograniczały dawkę paliwa nie bez potrzeby. Teraz podawają normalną dawkę plus gratis od siebie (ponowne kodowanie ich nie naprawi). Często powoduje to wypalenie tłoków

.
Jeśli planujesz sprzedać auto w ciągu kilku miesięcy, to możesz założyć używane.
Jeśli planujesz trochę dłużej pojeździć, to można założyć fabrycznie regenerowane lub fabrycznie nowe. Oczywiście fabrycznie nowe są pewne, a regenerowane są nadal tylko odświeżonymi używkami. Co prawda przez fabrykę, ale jednak. Różnica w cenie, to jeden nowy wtrysk, czyli 5 fabrycznie nowych, to 6 fabrycznie regenerowanych

.