
Audi a6c6 3.0tdi quattro tiptronic problem z autem !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dobrzy mechanicy są nadal, ale się cenią
. Przeważnie jest to mały warsztat, w którym pracuje właściciel i jeden pewny pracownik. Obaj naprawiają auta, ponieważ to lubią, a kasę zarabiają przy okazji. Nie narzekają na brak pracy, ponieważ są dobrzy. Nie muszą mieć reklamy, gdyż ludzie sami przyjeżdżają. Jeśli komuś nie odpowiadają stawki, to niech jedzie do wymieniacza, a oni (mechanicy) będą naprawiać dalej.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
- Lokalizacja: Opatów
Dawid te obroty faluja delikatnie jak puszczam gaz i one opadają to skaczą tak o 100 do góry i opadają nie jest to jakieś wielkie falowanie . Egr odlaczylem bo mi tak poradził mechanik. Ż gościem co mi sprzedał to auto się nie dogadalem. Jutro będę wiedział coś więcej to dam znać, możliwe że to wina pompy paliwa ? Lub tego zaworu regulacji ciśnień bądź przeplywki??
Przemek sam mechanikuje i na moje oko szukacie wszedzie problemu tam gdzie go nie ma, sprawdz 2 rzeczy uwaznie. Czy jak jest zimny obroty mniej badz wcale nie faluja, druga rzeczy czy na ciepłym sie objawy nasilaja . Na kanal/winde sprawdzic olej w skrzyni i szykowac kase na konwerter
przerabiałem to u siebie po wymianie cisza spokoj płynna jazda itp.

Przeróbki - rzeźby to JA 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
- Lokalizacja: Opatów
Panowie mechanik zglupial mówi że takiego czegoś jeszcze nie widział, układ paliwowy przejzal mówi, że wszystko w porządku teraz nie ma już nawet błędu od regulacji cisnienia paliwa. Raz sprawdzał wtryski było dobrze , potem sprawdzał jeszcze raz to na drugim było 1.6 , dzisiaj sprawdziliśmy wszystkie wtryski są w porządku , jechalem autem teraz do domu to nie szarpalo nic 200km/h bez problemu przy 140km było czuć trzepanie troche przejechałem z 2km i nie było szarpania tylko delikatne falowanie obrotow. Mechanik powiedział, że nie ma pojęcia co to jest bo raz jest dobrze raz jest źle. Ż tego co ja zauważyłem to na ciepłym silniku jest częściej to szarpanie chociaż parę razy po przejechaniu kilometra już szarpalo. Mam logi tylko nie dałem rady zrobić grupy 104 i 102. Teraz najbardziej mnie zastanawia czym te objawy mogą być spowodowane , że to auto mi zgasło i nie chciało odpalić a jak mu dolalem paliwa to normalnie odpala i jeździ tylko czuć to szarpanie z niskich obrotów bo jak wcisne mocniej gaz to auto jedzie bez szarpania no i to falowanie obrotów delikatne zauważyłem jeszcze że chyba coś za dużo paliwa pali bo po mieście ponad 15l podczas delikatnej jazdy mi pokazywalo średnio bez stania w korkach.
https://m.fotosik.pl/zdjecie/00f5506ea4b3788b
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2956a0f2821e235c
https://m.fotosik.pl/zdjecie/1e24c3516985fdfa
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b1fc2bcf07384a5f
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b01dfffa895cb264
https://m.fotosik.pl/zdjecie/28ed4f1510fe93a7
[ Dodano: 2017-10-26, 15:43 ]
Teraz przed chwilą znowu sprawdzałem te wtryski to na 2gim pokazuje 1.2 a tamten mechanik co sprawdzał to mówi że nawet do 2 dochodziło no i na trzecim jest 0,12 ,co zauważyłem jeszcze to oznaczenia wtryskow na blokach są pomieszane bo na jednym są 2wtryski SB I JEDEN AB a na drugim bloku są 2ab i 1 SB nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
https://m.fotosik.pl/zdjecie/00f5506ea4b3788b
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2956a0f2821e235c
https://m.fotosik.pl/zdjecie/1e24c3516985fdfa
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b1fc2bcf07384a5f
https://m.fotosik.pl/zdjecie/b01dfffa895cb264
https://m.fotosik.pl/zdjecie/28ed4f1510fe93a7
[ Dodano: 2017-10-26, 15:43 ]
Teraz przed chwilą znowu sprawdzałem te wtryski to na 2gim pokazuje 1.2 a tamten mechanik co sprawdzał to mówi że nawet do 2 dochodziło no i na trzecim jest 0,12 ,co zauważyłem jeszcze to oznaczenia wtryskow na blokach są pomieszane bo na jednym są 2wtryski SB I JEDEN AB a na drugim bloku są 2ab i 1 SB nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
A możesz sprawdzić jakie masz wartości w blokach 72-77? Są to korekty czasu wtrysku.
[ Dodano: 2017-10-26, 15:57 ]
Nie ma wtrysków z końcówką SB
. Na czerwono zaznaczyłem numer wtryskiwacza według Audi, a na niebiesko jest oznaczenie Boscha.
[ Dodano: 2017-10-26, 16:07 ]
Podejrzany jest dla mnie filtr paliwa oraz wtryski
. Chociaż nadal nie mamy wartości z grup 102 i 104, aby wyeliminować DPF.
[ Dodano: 2017-10-26, 15:57 ]
Nie ma wtrysków z końcówką SB

[ Dodano: 2017-10-26, 16:07 ]
Podejrzany jest dla mnie filtr paliwa oraz wtryski

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
- Lokalizacja: Opatów
Chodziło mi o to SB i ab co jest na początku w trzecim rzedzie
. Mam te logi
https://m.fotosik.pl/zdjecie/cd743dd7d3401445
https://m.fotosik.pl/zdjecie/fcd98f263a8fa3c7
https://m.fotosik.pl/zdjecie/ff9d9b7d24da5399
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2b582f4ea252a5f4
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2304cf77e2f447eb
https://m.fotosik.pl/zdjecie/c71ba3e5c658f8f6
[ Dodano: 2017-10-26, 16:29 ]
Filtr paliwa jest dobry , a gdzie się robi te logi 102 i 104 ?

https://m.fotosik.pl/zdjecie/cd743dd7d3401445
https://m.fotosik.pl/zdjecie/fcd98f263a8fa3c7
https://m.fotosik.pl/zdjecie/ff9d9b7d24da5399
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2b582f4ea252a5f4
https://m.fotosik.pl/zdjecie/2304cf77e2f447eb
https://m.fotosik.pl/zdjecie/c71ba3e5c658f8f6
[ Dodano: 2017-10-26, 16:29 ]
Filtr paliwa jest dobry , a gdzie się robi te logi 102 i 104 ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
- Lokalizacja: Opatów