Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi a6c6 3.0tdi quattro tiptronic problem z autem !

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 paź 2017, 21:02

Dobrzy mechanicy są nadal, ale się cenią <okok> . Przeważnie jest to mały warsztat, w którym pracuje właściciel i jeden pewny pracownik. Obaj naprawiają auta, ponieważ to lubią, a kasę zarabiają przy okazji. Nie narzekają na brak pracy, ponieważ są dobrzy. Nie muszą mieć reklamy, gdyż ludzie sami przyjeżdżają. Jeśli komuś nie odpowiadają stawki, to niech jedzie do wymieniacza, a oni (mechanicy) będą naprawiać dalej.

PrzemekTOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
Lokalizacja: Opatów

Post autor: PrzemekTOP » 25 paź 2017, 00:28

Dawid te obroty faluja delikatnie jak puszczam gaz i one opadają to skaczą tak o 100 do góry i opadają nie jest to jakieś wielkie falowanie . Egr odlaczylem bo mi tak poradził mechanik. Ż gościem co mi sprzedał to auto się nie dogadalem. Jutro będę wiedział coś więcej to dam znać, możliwe że to wina pompy paliwa ? Lub tego zaworu regulacji ciśnień bądź przeplywki??

MISQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 220
Rejestracja: 15 maja 2016, 19:37
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: MISQ » 25 paź 2017, 07:30

Przemek sam mechanikuje i na moje oko szukacie wszedzie problemu tam gdzie go nie ma, sprawdz 2 rzeczy uwaznie. Czy jak jest zimny obroty mniej badz wcale nie faluja, druga rzeczy czy na ciepłym sie objawy nasilaja . Na kanal/winde sprawdzic olej w skrzyni i szykowac kase na konwerter ;) przerabiałem to u siebie po wymianie cisza spokoj płynna jazda itp.
Przeróbki - rzeźby to JA ;)

PrzemekTOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
Lokalizacja: Opatów

Post autor: PrzemekTOP » 26 paź 2017, 15:43

Panowie mechanik zglupial mówi że takiego czegoś jeszcze nie widział, układ paliwowy przejzal mówi, że wszystko w porządku teraz nie ma już nawet błędu od regulacji cisnienia paliwa. Raz sprawdzał wtryski było dobrze , potem sprawdzał jeszcze raz to na drugim było 1.6 , dzisiaj sprawdziliśmy wszystkie wtryski są w porządku , jechalem autem teraz do domu to nie szarpalo nic 200km/h bez problemu przy 140km było czuć trzepanie troche przejechałem z 2km i nie było szarpania tylko delikatne falowanie obrotow. Mechanik powiedział, że nie ma pojęcia co to jest bo raz jest dobrze raz jest źle. Ż tego co ja zauważyłem to na ciepłym silniku jest częściej to szarpanie chociaż parę razy po przejechaniu kilometra już szarpalo. Mam logi tylko nie dałem rady zrobić grupy 104 i 102. Teraz najbardziej mnie zastanawia czym te objawy mogą być spowodowane , że to auto mi zgasło i nie chciało odpalić a jak mu dolalem paliwa to normalnie odpala i jeździ tylko czuć to szarpanie z niskich obrotów bo jak wcisne mocniej gaz to auto jedzie bez szarpania no i to falowanie obrotów delikatne zauważyłem jeszcze że chyba coś za dużo paliwa pali bo po mieście ponad 15l podczas delikatnej jazdy mi pokazywalo średnio bez stania w korkach.

https://m.fotosik.pl/zdjecie/00f5506ea4b3788b

https://m.fotosik.pl/zdjecie/2956a0f2821e235c

https://m.fotosik.pl/zdjecie/1e24c3516985fdfa

https://m.fotosik.pl/zdjecie/b1fc2bcf07384a5f

https://m.fotosik.pl/zdjecie/b01dfffa895cb264

https://m.fotosik.pl/zdjecie/28ed4f1510fe93a7

[ Dodano: 2017-10-26, 15:43 ]
Teraz przed chwilą znowu sprawdzałem te wtryski to na 2gim pokazuje 1.2 a tamten mechanik co sprawdzał to mówi że nawet do 2 dochodziło no i na trzecim jest 0,12 ,co zauważyłem jeszcze to oznaczenia wtryskow na blokach są pomieszane bo na jednym są 2wtryski SB I JEDEN AB a na drugim bloku są 2ab i 1 SB nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 paź 2017, 16:07

A możesz sprawdzić jakie masz wartości w blokach 72-77? Są to korekty czasu wtrysku.

[ Dodano: 2017-10-26, 15:57 ]
Nie ma wtrysków z końcówką SB ;p. Na czerwono zaznaczyłem numer wtryskiwacza według Audi, a na niebiesko jest oznaczenie Boscha.

Obrazek

[ Dodano: 2017-10-26, 16:07 ]
Podejrzany jest dla mnie filtr paliwa oraz wtryski <mysli> . Chociaż nadal nie mamy wartości z grup 102 i 104, aby wyeliminować DPF.

PrzemekTOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
Lokalizacja: Opatów

Post autor: PrzemekTOP » 26 paź 2017, 16:29


mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 26 paź 2017, 17:30

Korekty są poprawne, ale nie jakieś super. Grupa 102 odpowiada za czujniki temperatury spalin i czujnik różnicy ciśnienia, a grupa 104 przedstawia stan DPFa. Na jakiej podstawie twierdzisz, że filtr paliwa jest dobry?

PrzemekTOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 02 paź 2017, 01:51
Lokalizacja: Opatów

Post autor: PrzemekTOP » 07 lis 2017, 10:52

Mechanik sprawdzał i nic nie mówił o filtrze mówił tylko że paliwo dobrze doplywa do filtra i ze filtr byl wymieniany niedawno .

[ Dodano: 2017-11-07, 10:52 ]
Panowie czy jest to możliwe, że mam wszystkie wtryski do wymiany? Auto ma moc i zapierdala , a co jedyne to ma to poszarpywanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja