Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Sorry tam miało być chłodnice dodatkowo a nie -a, chodzi oczywiscie o wiekszy IC wodny.
W temacie kompresora chodzilo mi o odseparowany obieg płynu chłodzącego wraz ze swoim zbiorniczkiem wyrównawczym.
Sorry ze tak ogolnikami pojechałem ale na szybko czasem z telefonu klepie.
W temacie kompresora chodzilo mi o odseparowany obieg płynu chłodzącego wraz ze swoim zbiorniczkiem wyrównawczym.
Sorry ze tak ogolnikami pojechałem ale na szybko czasem z telefonu klepie.
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nie, nie ruszali intercoolera. To już większa robota - a ja nie mogłem zostawić auta na 2 lub 3 dniQuash pisze: chodzi oczywiscie o wiekszy IC wodny.

Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...Quash pisze: W temacie kompresora chodzilo mi o odseparowany obieg płynu chłodzącego wraz ze swoim zbiorniczkiem wyrównawczym.
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnicedamos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...

Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jak dostał płyn chłodzący ze wspólnego obiegu, o temperaturze +100C to na jałowych obrotach i postoju -Quash pisze:No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło.
bardziej grzał niż chłodził

Tego się obawiałem. Szukałem nawet w manualach instrukcji wymiany płynu chłodzącego w obiegu intercoolera wodnego, ale niczego takiego nie znalazłem. Kiepsko to wymyślili...Quash pisze:orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora

Dzięki za info!

- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Z tego co kiedys czytalem to stwierdzili ze po prostu wiecej czynnika wpakuja do ukladu i dizeki temu i tak wszystko powinno sie pospinac, ale wiesz jak jest :D , tak czy siak z tego co chlopaki z CS mowili roznica z nowym IC i osobnym obiegiem jest kolosalna, nie tyle co w kreskach na hamowni ale w codziennym uzytkowaniu. Przynajmniej wiesz juz jaki nastepny mod zrobisz
.


460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
:D Zobaczymy...Quash pisze:Przynajmniej wiesz juz jaki nastepny mod zrobisz .
Teraz po głowie chodzą mi inne mody:
- HUD
- inne kamery cofania patrzące też na boki
- domykanie (po BMW nie mogę się przyzwyczaić do auta bez soft-close, dzieci też

- fotele konturowe z wentylacją i i dociąganiem boków:
ale ludzie mi odradzają mówiąc, że nie sprzedam tak zmodowanego auta.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2017, 10:43 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Też się przejmujesz, samochód masz dla siebie a nie dla ludzi. Ja tam robię każdy samochód jaki mam pod siebie i nigdy nie miałem problemu ze sprzedażą, wręcz odwrotnie ludzie doceniają że samochód był zadbany. Tylko to trzeba robić z głową i nie bawić się w jakąś skrajną glebe samochodu itp.
Co do modów to fotele polecam mam u siebie i rewelacja, co prawda komforty BMW stoją jeszcze półkę wyżej ale i tak jest naprawdę dobrze, HUD też bardzo fajna sprawa, na początku sądziłem że to zbędny gadżet dziś już bardzo się do niego przyzwyczaiłem, problem tylko że żeby go dołożyć to dość spora rzeźba. Natomiast kamery patrzące na boki to akurat według mnie totalnie zbędny bajer.
Co do modów to fotele polecam mam u siebie i rewelacja, co prawda komforty BMW stoją jeszcze półkę wyżej ale i tak jest naprawdę dobrze, HUD też bardzo fajna sprawa, na początku sądziłem że to zbędny gadżet dziś już bardzo się do niego przyzwyczaiłem, problem tylko że żeby go dołożyć to dość spora rzeźba. Natomiast kamery patrzące na boki to akurat według mnie totalnie zbędny bajer.
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Przed A6 miałem BMW5 w komfortach...Quash pisze:Co do modów to fotele polecam mam u siebie i rewelacja, co prawda komforty BMW stoją jeszcze półkę wyżej ale i tak jest naprawdę dobrze

Inna deska, inna szyba...Quash pisze: HUD [...] żeby go dołożyć to dość spora rzeźba.
Tu się nie zgodzę. Po zaparkowaniu prostopadłym każdy wyjazd tyłem jest prostszy, bo widzisz, czy coś jedzie z boku. W dodatku u mnie wyjazd z garażu podziemnego jest wprost na drogę a widok w obie strony zasłonięty przez zaparkowane auta. Kamery patrzące na boki tu akurat bardzo by się przydały.Quash pisze: Natomiast kamery patrzące na boki to akurat według mnie totalnie zbędny bajer.
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Zależy od firmy ja mam stage 2 compsportu i u nich to kółko, program i chłodnica. Co do stage 3 od APR to raczej słabe opinie się słyszy. Podobno kompresor nie wyrabia już z oddawaniem ciepłą i pada.7ups pisze:Stage 3 to juz wymiana chlodnicy czyszczenie kanałów przepływka jak dobrze pamietam program i mniejsze koło na silniku mozna smiało poczytac na APR
Przy stage 2 to kółko i program
460KM/550NM Compsport Stage 2
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Temat z tego co mi wiadomo umarł niestety w momencie jak się okazało że Audi rezygnuje z silników doładowanych kompresorem.7ups pisze:Wiadomo co za dużo to nie zdrowo
Gdzieś czytałem że robią w jakiejs firmie nowy kompresor pod to ale napewno nie bylo to APR i zabijcie mnie nie pamietam nazwy firmy
[ Dodano: 2019-03-27, 00:53 ]
Dawno nic nie pisałem w temacie, muszę się zebrać na napisanie małego update


460KM/550NM Compsport Stage 2