Mnie udało się sprawdzić przepływomierz. Miałem przez 3 dni nowy i autko chodziło tak samo. Mam zamiar teraz sprawdzić czy przepustnica nie jest brudna.
Ciekawą rzeczy u mnie jest to, że jak jest gorąco i auto szybko przełączy się na LPG to auto reaguje tak samo jak na benzynie - po dodaniu gazu auto się trzęsie i chce zgasnąć lub gaśnie. Na LPG! nie tylko na Pb.
Mam zamiar jeszcze zmierzyć kompresje gdyż ostatnio dużo też oleju mi chłapie.
			
			
									
									[ALL V6] Ciezko pali jak ma mało benzyny..
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
hm ale ja jak zaleje benzolu do pełna pod korek to pali i jedzie od kopa no troche smierdzi . a to ze na lpg troche kicha to i u mnie ale to przez to ze zalewa go beznyna i zanim przepali troche mija . nic innego sprawdzilem . ty masz to samo i to widze. przepustnice czyscilem u siebie aczkolwiek moze byc niesprawna bo nie ma ładnych wolnych obrotow tylko telepieni m troszkę
			
			
									
									Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
						- witekbmw
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 sie 2012, 13:17
- Imię: Witek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie
Witam wszystkich, ja w swoim audi c5 2,4 quatrro pb i gaz mam to samo. Jak silnik jest zimny i jest trochę mniej niż pół baku paliwa to nie odpala, dopiero po któryms razie zapali w miarę normalnie a tak przerywa, obroty ok 200~500, a jak odpali to nie wchodzi na obroty, gaśnie, również gaśnie po okłlo 30-60 sek po odpaleniu. Wymienione przewody, swiece, pompa paliwa, jakiś zawór od ssania. Nic nie pomogło. 3 mechaników i ja rozkładamy ręce. Dodam ze w baku jest duże podciśnienie bo słychac mocne syczenie. Ktoś rozwiazał problem?
Podsumowując na LPG czy zimny czy ciepły odpala, silnik pracuje bardzo dobrze.
Jak silnik zimny i jest pół baku zalane odpala normalnie na benzynie,
jak jest mniej niż pół baku, a zimny silnik przerywa i nie odpala jak powinien.
			
			
									
									
						Podsumowując na LPG czy zimny czy ciepły odpala, silnik pracuje bardzo dobrze.
Jak silnik zimny i jest pół baku zalane odpala normalnie na benzynie,
jak jest mniej niż pół baku, a zimny silnik przerywa i nie odpala jak powinien.
- 
				
				krisker
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Przecież cały wątek jest na ten temat. Zaślep na próbę przewód zaworu EVAP (na obudowie filtra) po stronie silnika. 
Poza tym sprawdź korekty długoterminowe i sprawdź, czy gaz nie przedostaje się podciśnieniem z reduktora (ew. później do sprawdzenia szczelność wtryskiwaczy LPG).
No i standardowo do sprawdzenia czujnik temp. płynu, ale to raczej mało prawdopodobne.
			
			
									
									Poza tym sprawdź korekty długoterminowe i sprawdź, czy gaz nie przedostaje się podciśnieniem z reduktora (ew. później do sprawdzenia szczelność wtryskiwaczy LPG).
No i standardowo do sprawdzenia czujnik temp. płynu, ale to raczej mało prawdopodobne.
Pozdrawiam,
Krisker
						Krisker
- 
				
				LBL34TC
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 lis 2013, 11:22
- Imię: Witek
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Miałem podobny problem z innym samochodem okazalo sie ze regulator ciśnienia na listwie wtryskowej przepuszczał benzyne . Niestety zdjagnozowanie tego zajeło ładnych pare lat . Znajomy gazownik przez przypadek odkrył usterke.
			
			
									
									2szt polonez (jednego ukradli  )renault 19 1.4, Audi 80  B3, Volvo v40 T4, c6 bdw
)renault 19 1.4, Audi 80  B3, Volvo v40 T4, c6 bdw
						 )renault 19 1.4, Audi 80  B3, Volvo v40 T4, c6 bdw
)renault 19 1.4, Audi 80  B3, Volvo v40 T4, c6 bdwKtoś rozwiązał ten problem ? mam to samo , wymieniłem już filtr paliwa , korek , elektrozawór odpowietrzania i dalej nić , objawy identyczne mało w baku to ciężko pali , jak przestane kręcić rozrusznikiem i zapalam drugi raz to od strzała pali .
			
			
									
									Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99
						Regulamin, Punkt 99
 
							












 
 
