Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ALL V6] Ciezko pali jak ma mało benzyny..

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 18 sie 2010, 18:34

Mnie udało się sprawdzić przepływomierz. Miałem przez 3 dni nowy i autko chodziło tak samo. Mam zamiar teraz sprawdzić czy przepustnica nie jest brudna.
Ciekawą rzeczy u mnie jest to, że jak jest gorąco i auto szybko przełączy się na LPG to auto reaguje tak samo jak na benzynie - po dodaniu gazu auto się trzęsie i chce zgasnąć lub gaśnie. Na LPG! nie tylko na Pb.
Mam zamiar jeszcze zmierzyć kompresje gdyż ostatnio dużo też oleju mi chłapie.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 18 sie 2010, 20:16

hm ale ja jak zaleje benzolu do pełna pod korek to pali i jedzie od kopa no troche smierdzi . a to ze na lpg troche kicha to i u mnie ale to przez to ze zalewa go beznyna i zanim przepali troche mija . nic innego sprawdzilem . ty masz to samo i to widze. przepustnice czyscilem u siebie aczkolwiek moze byc niesprawna bo nie ma ładnych wolnych obrotow tylko telepieni m troszkę
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 18 sie 2010, 21:22

U mnie też trochę telepie. Nie mam innych pomysłów jak tylko sprawdzanie po kolei tego co Wy sprawdzaliście. Może w końcu trafie co to.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
witekbmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 26 sie 2012, 13:17
Imię: Witek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kowalewo Pomorskie

Post autor: witekbmw » 13 lut 2014, 23:16

Witam wszystkich, ja w swoim audi c5 2,4 quatrro pb i gaz mam to samo. Jak silnik jest zimny i jest trochę mniej niż pół baku paliwa to nie odpala, dopiero po któryms razie zapali w miarę normalnie a tak przerywa, obroty ok 200~500, a jak odpali to nie wchodzi na obroty, gaśnie, również gaśnie po okłlo 30-60 sek po odpaleniu. Wymienione przewody, swiece, pompa paliwa, jakiś zawór od ssania. Nic nie pomogło. 3 mechaników i ja rozkładamy ręce. Dodam ze w baku jest duże podciśnienie bo słychac mocne syczenie. Ktoś rozwiazał problem?

Podsumowując na LPG czy zimny czy ciepły odpala, silnik pracuje bardzo dobrze.
Jak silnik zimny i jest pół baku zalane odpala normalnie na benzynie,
jak jest mniej niż pół baku, a zimny silnik przerywa i nie odpala jak powinien.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 14 lut 2014, 08:29

Przecież cały wątek jest na ten temat. Zaślep na próbę przewód zaworu EVAP (na obudowie filtra) po stronie silnika.

Poza tym sprawdź korekty długoterminowe i sprawdź, czy gaz nie przedostaje się podciśnieniem z reduktora (ew. później do sprawdzenia szczelność wtryskiwaczy LPG).

No i standardowo do sprawdzenia czujnik temp. płynu, ale to raczej mało prawdopodobne.
Pozdrawiam,
Krisker

LBL34TC
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 30 lis 2013, 11:22
Imię: Witek
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: LBL34TC » 14 lut 2014, 09:41

Miałem podobny problem z innym samochodem okazalo sie ze regulator ciśnienia na listwie wtryskowej przepuszczał benzyne . Niestety zdjagnozowanie tego zajeło ładnych pare lat . Znajomy gazownik przez przypadek odkrył usterke.
2szt polonez (jednego ukradli :()renault 19 1.4, Audi 80 B3, Volvo v40 T4, c6 bdw

strubell
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 22 sty 2010, 14:56
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: strubell » 14 lut 2014, 10:48

Witam
Ja miałem podobnie jak mi padł czujnik temperatury
Wymiana uleczyła niunie

ZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 27 kwie 2013, 23:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: ZET » 02 paź 2017, 21:40

Ktoś rozwiązał ten problem ? mam to samo , wymieniłem już filtr paliwa , korek , elektrozawór odpowietrzania i dalej nić , objawy identyczne mało w baku to ciężko pali , jak przestane kręcić rozrusznikiem i zapalam drugi raz to od strzała pali .
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl