Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALL V6] Ciezko pali jak ma mało benzyny..

Silniki benzynowe
michas114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 sie 2009, 21:12
Lokalizacja: Staszów

[ALL V6] Ciezko pali jak ma mało benzyny..

Post autor: michas114 » 24 sie 2009, 19:40

Mam taki problem-Moja audica jesli ma malo benzyny(mniej niz połowe baku) ciezko rano odpala jesli ma wiecej paliwa pali od tyka co to moze byc...
Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 18:40 przez michas114, łącznie zmieniany 1 raz.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 24 sie 2009, 19:48

Witam gdzieś był temat odnośnie zapowietrzania sie baku czy cos podobnego i jak sie nie zakręca do końca korka to pomagała poszukaj nie wiem czy na tym forum czy na innym ale juz cos podobnego było. Pozdrawiam

michas114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 sie 2009, 21:12
Lokalizacja: Staszów

Post autor: michas114 » 24 sie 2009, 19:53

Juz gdzies wyczytałem sprawe z tym korkiem i tak zrobiłem ale nic nie pomaga-ale jak dmuchne w bak przed wlaczeniem zapłonu to odrazu zapala dziwna sprawa..

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 24 sie 2009, 20:03

A próbowałeś przed opaleniem odkręcić korek na jakieś kilka minut i zobaczyć jaka będzie reakcja??

horacjuszz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:06
Lokalizacja: Katowice

Post autor: horacjuszz » 24 sie 2009, 20:13

kumpel tak miał wymienił korek i problem znikł zobacz może pomoże

michas114
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 18 sie 2009, 21:12
Lokalizacja: Staszów

Post autor: michas114 » 25 sie 2009, 06:50

Dzieki spróbuje cos z tym korkiem, a powinno po odkreceniu mocno syknac bo u mnie tak nie jest..

horacjuszz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:06
Lokalizacja: Katowice

Post autor: horacjuszz » 26 sie 2009, 20:57

nie koniecznie z reguły syka u mnie na przykład nie syka ale czuje się pod ciśnienie w baku z tym że ja rzadko bak odkręcam ;)

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

[a6 c5 2.4] jak malo paliwa w baku ciezko odpalic

Post autor: dobi1988 » 27 wrz 2009, 19:08

Witam mam taki problem ze swoją audi a6 gdy mam w baku mniej niz 15 litry paliwa ciezko mi odpala auto ... Czego to moze byc przyczyna??

motofan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 wrz 2009, 11:49
Lokalizacja: Legnica

Post autor: motofan » 28 wrz 2009, 09:30

np. brak odpowietrzenia zbiornika, odkręć korek wlewu, jak zapali bez problemu masz odpowiedź, jeżeli nic to nie da, może być coś z pompką, a i jeszcze jedno w ośce czy w Q.

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 28 wrz 2009, 11:29

motofan pisze:np. brak odpowietrzenia zbiornika, odkręć korek wlewu, jak zapali bez problemu masz odpowiedź, jeżeli nic to nie da, może być coś z pompką, a i jeszcze jedno w ośce czy w Q.
odkrecenie korka nic nie daje probowalem;/ jest to quattro...
byc moze ze to pompka paliwa bo podczas jazdy piszczy tak jak by sie zacierala...
ale jak jest duzo paliwa nie slychac jej i pali elegancko

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 28 wrz 2009, 15:27

Witam w kolejnym wątku na temat odpalania V6 :mrgreen: Jakoś nie wydaje mi się, że to pompa paliwa, bo kulałaby bardziej na wysokich obrotach (wydajność), albo wcale nie chodziła. Ja obstawiam regulator ciśnienia paliwa. Koszt nieduży, więc jak już mi wachy trochę zejdzie, to sprawdzę to <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 28 wrz 2009, 20:56

krisker pisze:Witam w kolejnym wątku na temat odpalania V6 :mrgreen: Jakoś nie wydaje mi się, że to pompa paliwa, bo kulałaby bardziej na wysokich obrotach (wydajność), albo wcale nie chodziła. Ja obstawiam regulator ciśnienia paliwa. Koszt nieduży, więc jak już mi wachy trochę zejdzie, to sprawdzę to <ok>
ok jak sprawdzisz to daj znac :)

[ Dodano: 2009-10-12, 19:25 ]
krisker pisze:Witam w kolejnym wątku na temat odpalania V6 :mrgreen: Jakoś nie wydaje mi się, że to pompa paliwa, bo kulałaby bardziej na wysokich obrotach (wydajność), albo wcale nie chodziła. Ja obstawiam regulator ciśnienia paliwa. Koszt nieduży, więc jak już mi wachy trochę zejdzie, to sprawdzę to <ok>
i jak koleszko sprawdziles ten regulator cisnienia??

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 28 lip 2010, 21:37

Może to iskra i pobór prądu przez alternator rano . albo wogole jakis uklad wspierający cewkę podczas rozruchu . Mam strasznei słabą iskrę a nową cewkę . Co to może być???????
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 01 sie 2010, 13:01

fishmanr11 pisze:Może to iskra i pobór prądu przez alternator rano . albo wogole jakis uklad wspierający cewkę podczas rozruchu . Mam strasznei słabą iskrę a nową cewkę . Co to może być???????
sprawdzałem akumlator przy starcie i trzyma cały czas powyżej 12V. U mnie jest już problem z zapalaniem nawet jak autko postoi 2h. Muszę trochę pokręcić zanim załapie. Tak jak by w ogóle paliwa nie dostawał.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 18 sie 2010, 18:08

Panowie czy ma ktoś jakieś propozycje ? jestem na 100 % teraz przekonany ze to układ paliwowy . zapowietrzać się musi . zaworek zwrotny nie załatwia sprawy. zrobiłem cały układ zwiazany z elektyką i elektroniką i dalej to samo . Nie ma co grzebać w elektryce zapewniam was . pieniądze w błoto . gdzieśjest nieszczelnośc . przepompowanie pompką z rana nic nie daje bo uklad zapowietrzony odpowietrzy sie dopiero kiedy wtryski wypuszczą powietrze. przepompowanie tylko przyspiesza troche odpowietrzenie. czy ktoś ma może pomysł gdzie może być przyczyna schodzenia paliwa???
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja