Drgania-wibracje na nadwoziu
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Drgania-wibracje na nadwoziu
Witam grono forumowiczów, problem jest podczas jazdy kiedy auto przekracza 130 km/h.
Auto wchodzi w drgania, wydaje mi się że jest to z prawego przedniego koła. Jest to wyczuwalne pod nogami pasażera jak i na kierownicy auta.
Wczoraj miałem dłuższą trasę na autostradzie i się okazało że jednak niekiedy po przekroczeniu 130 km/h auto nie wchodzi w drgania i jest wszystko super na 100%, jazda jest przyjemna i nic nie wyczuwam. Wiem że jest jakaś zależność występowania tych drgań, raz jest dobrze a raz nie. Proszę o sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam.
Auto wchodzi w drgania, wydaje mi się że jest to z prawego przedniego koła. Jest to wyczuwalne pod nogami pasażera jak i na kierownicy auta.
Wczoraj miałem dłuższą trasę na autostradzie i się okazało że jednak niekiedy po przekroczeniu 130 km/h auto nie wchodzi w drgania i jest wszystko super na 100%, jazda jest przyjemna i nic nie wyczuwam. Wiem że jest jakaś zależność występowania tych drgań, raz jest dobrze a raz nie. Proszę o sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam.
Hej, mam dokładnie te same objawy i od pół roku 5 mechaników próbowało. Tarcze proste, zawiecha wg. 3 mechaników okej, zostająmi do sprawdzenia napędy. Poduszke silnika jeden sprawdzał to powiedział że osłona poszarpana ale sama poduszka jak nowa. Coś Tobie pomogło?
[ Dodano: 2017-09-15, 10:53 ]
Ale ogólnie rzecz biorąc objawy mam takiej jak piszesz. od 130 wchodzi w rezonans a jak jest już 140 to wali po całości...
[ Dodano: 2017-09-15, 10:53 ]
Ale ogólnie rzecz biorąc objawy mam takiej jak piszesz. od 130 wchodzi w rezonans a jak jest już 140 to wali po całości...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Numer jakby pasował,
http://www.ebay.de/itm/Gelenksatz-passe ... SwTdJXRNME
A jak wygląda wymiana, jest do ogarnięcia w garażu?
http://www.ebay.de/itm/Gelenksatz-passe ... SwTdJXRNME
A jak wygląda wymiana, jest do ogarnięcia w garażu?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Nie wiem jak jest w C6 ale u mnie w C5 w przegubach wewnętrznych od strony flansz do których się przykręca miałem przegub zaślepiony blacha skoro zdecydujesz się możesz go rozwalić w celu dostania się do segera który trzyma środek przegubu. Jeśli zdecydujesz się na zostawienie go w całości możesz ściągnąć osłonę gumową skrzywić go i uderzyć energicznie w krawędź powinien zeskoczyć. Ale jeśli będziesz wymieniał lepiej się nie męczyć i rozwalić ta tylna blachę zasłaniająca
Lektorzy, nagrania: multifonika.net