Nie chce Was pocieszać, ale walczę z tego typu drganiami już od roku

. Wymieniłem sporo rzeczy i nic nie pomogło (więcej tutaj
<< link >>). W przyszłym tygodniu jestem umówiony u gościa, który pracuje w ASO i ma własny 'warsztat'. Mówiłem mu co wymieniałem i stwierdził, że mogą być to uszkodzone przeguby zewnętrzne, które mają wytarte bieżnie przez kulki i jak kulka wpadnie w zagłębienie, to drga. Jest to tylko diagnoza, ale lepsze to niż nic

.
W skrócie wymieniłem:
- przeguby wewnętrzne (dwa razy: raz w ASO, drugi raz na SKF),
- wał napędowy (został zregenerowany na częściach GKN),
- łożyska przednie (FAG),
- poduszki silnika i skrzyni (oryginał ASO),
- opony letnie na nowe Goodyear,
- oleje w napędach (oryginał ASO).
Dodatkowo sprawdziłem bicie hamulców oraz samych piast i wyprostowałem wszystkie cztery felgi. Same opony były też sprawdzane na wyważarce Hunter z testem drogowym. Więcej szczegółów jest w wątku, który podlinkowałem. Najgorzej jest od 75 km/h i nawet po odpuszczeniu gazu nadal bije/drga. Wraz z prędkością bicie wzrasta, także na pewno winne jest coś co się obraca. Przy uszkodzonych przegubach wewnętrznych odczuwalne są szarpnięcia i bicie, ale tylko podczas przyspieszania.