wytwarzało mi się baaardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia że nawet "podejrzana" była uszczelka pod głowicą i często zdarzało się że po zgaszeniu samochodu wyrzucało przez (nie wiem jak to fachowo się nazywa) ale ten otwór który producent przewidział żeby nim sobie upuszczał nadmiar płynu czy ciśnienia
kupiłem zbiorniczek wyrównawczy + korek firmy TOPRAN zamontowałem ciśnienie jest już dobre (cudowne naprawienie UPG

Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to ze zaworek bezpieczeństwa w korku czasami się "wiesza" i wtedy po zgaszeniu silnika rośnie ciśnienie i upuszcza tym właśnie otworem
Teraz pytanie do was - czy korek do diesla , benzyny , R4 czy V6 jest taki sam

Bo kiedy kupowałem ten zbiorniczek/korek który teraz mam był opisany jak do każdego A6 ale wiadomo jak to z firmą topran
ew może macie jakieś inne pomysły co jeszcze można sprawdzić bo mi pomału pomysły się kończą