Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[1.8T 150KM] Wymiana filtra i pompy paliwa

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 paź 2008, 12:24

ja wczoraj chciałem wymieniac filtr paliwka ale cholera sprzedali mi jakis inny niz mam i musze sie wstrzymac z wymiana do poniedziąłku, jezeli wogole beda mieli taki jak 3ba. powiedz mi czy jak sie odkreci te śruby od filtra to paliwko nie zacznie uciekać?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 19 paź 2008, 15:54

siemka, poleci tylko chwile z przewodu, najwięcej z filtra, niczym nie musisz się przejmować, tylko nie uszkodź plastikowej osłonki filtra po założeniu filtra przekręc parę razy zapłon nie uruchomiając silnika, aby w układzie uzupełniło się paliwo i ciśnienie, u mnie po wymianie auto jakby mocniejsze <ok>

[ Dodano: 2008-10-19, 15:55 ]
ps zaczepiste masz alu <ok>

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 paź 2008, 19:02

ok bede rzeźbił jak tylko dostane ten filtr... P.S. felgi bedą do sprzedania :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 23 paź 2008, 15:46

<ok> filtr ten nie dawał mi spokoju, kanał, lampa i w końcu się wyjaśniło, filtr mam dobrze założony, haczyk w tym, iż przewody biegną trochę inaczej w modelu quattro, gdzie są dwa zbiorniki, strzałka wskazuje w kierunku tyłu pojazdu, co mogło sugerować kierunek paliwa,jednakże przewód zawija i kieruje się w kierunku motoru :lol: wymieniajcie sami, szkoda 50 zeta dla mechaników w ASO czy w innych warsztatach

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 23 paź 2008, 16:26

zgadza sie.... mi tez sie udało i niewarto jechac z tym do aso :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

gregx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 26 sie 2008, 07:15
Lokalizacja: Gdynia

[a6 c5 1.8t] - pompa paliwa - ciśnienie

Post autor: gregx1 » 29 cze 2009, 20:13

Koledzy mam pytanie, poniewaqż od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta.
Auto odpala prawidłowo i po chwili zaczyna nierówno chodzić , jakby nie na wszystkie cylindy brakuje mu mocy, a po dodaniu gazu gaśnie. Skontrolowałem cisnienie przy dojściu do listwy wtryskowej i mam 2,2 bara.

Moje pytanie jakie powinno być tam ciśnienie bo słyszałem że pompka pompuje do 4 bar ?

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 16 lip 2009, 20:43

powinno byc okolo 4 bar

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 16 lip 2009, 22:08

pompuje 4 bary ale jak przeleci przez regulator to na listwie
3 bary powinno dawac.

PZDR///

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 17 lip 2009, 07:52

BartG60 pisze:pompuje 4 bary ale jak przeleci przez regulator to na listwie
3 bary powinno dawac.

PZDR///
witam a ja was zapytam jak moge sprawdzic to ciśnienie pompki, bo tez mi sie wydaje ze slabo pompuje, mam problemy z rozruchem jak postoi z godzine albo rano.

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 17 lip 2009, 09:20

cisnienie pompy sprawdzisz tylko zegarem podlaczajac na wyjsciu wezy pompy w silniku

[ Dodano: 2009-07-17, 09:22 ]
BartG60 pisze:pompuje 4 bary ale jak przeleci przez regulator to na listwie
3 bary powinno dawac.

PZDR///
BartG60
z tego co orientowalem sie w serwisie audi i podlaczalismy dwa auta pod zegar a6 1,8t dawalo powyzej 3000obr okolo 3,5 bar a pompa daje 4bar 95l/h

bartek23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2010, 13:56
Lokalizacja: anglia

Post autor: bartek23 » 13 lut 2010, 14:41

witam mam problem z wymina pompy paliwa w audi a6 2.4 benzyna c5

pompcy

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 21 lut 2010, 10:01

witam
pompe masz z tyłu w bagażniku
wyjmujesz dywanik na koncu bagaznika zobaczysz mały okragly dekielek odkrecasz trzy srubki odłaczasz przewody i kostke pozniej odkrecasz taki plastikowy kołnierz okolo 15 cm srednicy (nie lubie tego robic) i wyciagasz pompe <ok>

chuckborys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 14 maja 2016, 23:10
Lokalizacja: keflavik

Post autor: chuckborys » 08 cze 2017, 13:41

witam
może mi ktoś powiedzieć jaka pompa szła do mojego audi? w innym temacie kolega bendzji wspominał po logach, że dostaje za mało paliwa, i własnie po 3 dni postoju, nie moge odpalić auta, kręci i nic. pewnie pompa bo jej nie słychać. w etce nie ma numerów oem i nie wiem co zamówić. HELP! <zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja