[1.8T 150KM] Wymiana filtra i pompy paliwa
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ja wczoraj chciałem wymieniac filtr paliwka ale cholera sprzedali mi jakis inny niz mam i musze sie wstrzymac z wymiana do poniedziąłku, jezeli wogole beda mieli taki jak 3ba. powiedz mi czy jak sie odkreci te śruby od filtra to paliwko nie zacznie uciekać?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
siemka, poleci tylko chwile z przewodu, najwięcej z filtra, niczym nie musisz się przejmować, tylko nie uszkodź plastikowej osłonki filtra po założeniu filtra przekręc parę razy zapłon nie uruchomiając silnika, aby w układzie uzupełniło się paliwo i ciśnienie, u mnie po wymianie auto jakby mocniejsze
[ Dodano: 2008-10-19, 15:55 ]
ps zaczepiste masz alu

[ Dodano: 2008-10-19, 15:55 ]
ps zaczepiste masz alu


[a6 c5 1.8t] - pompa paliwa - ciśnienie
Koledzy mam pytanie, poniewaqż od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta.
Auto odpala prawidłowo i po chwili zaczyna nierówno chodzić , jakby nie na wszystkie cylindy brakuje mu mocy, a po dodaniu gazu gaśnie. Skontrolowałem cisnienie przy dojściu do listwy wtryskowej i mam 2,2 bara.
Moje pytanie jakie powinno być tam ciśnienie bo słyszałem że pompka pompuje do 4 bar ?
Auto odpala prawidłowo i po chwili zaczyna nierówno chodzić , jakby nie na wszystkie cylindy brakuje mu mocy, a po dodaniu gazu gaśnie. Skontrolowałem cisnienie przy dojściu do listwy wtryskowej i mam 2,2 bara.
Moje pytanie jakie powinno być tam ciśnienie bo słyszałem że pompka pompuje do 4 bar ?
cisnienie pompy sprawdzisz tylko zegarem podlaczajac na wyjsciu wezy pompy w silniku
[ Dodano: 2009-07-17, 09:22 ]
z tego co orientowalem sie w serwisie audi i podlaczalismy dwa auta pod zegar a6 1,8t dawalo powyzej 3000obr okolo 3,5 bar a pompa daje 4bar 95l/h
[ Dodano: 2009-07-17, 09:22 ]
BartG60BartG60 pisze:pompuje 4 bary ale jak przeleci przez regulator to na listwie
3 bary powinno dawac.
PZDR///
z tego co orientowalem sie w serwisie audi i podlaczalismy dwa auta pod zegar a6 1,8t dawalo powyzej 3000obr okolo 3,5 bar a pompa daje 4bar 95l/h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 14 maja 2016, 23:10
- Lokalizacja: keflavik