dokladnie, jakie bledy sa w pamieci?
jaki masz dpf? originalny?
gdzie zakladales w ASO Audi?
A6 3.0 TDI kontrolka świec żarowych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
Nie wiem jakie były, sa błędy. Jutro zaprowadzeznowy do warsztatu to zczytaja je to cos więcej będę wiedział. A dpf kupiłem zamiennik bo oryginał to prawie 1700 Euro + montaż to byłoby grubo powyżej 2000 euro. Montowany nie w aso tylko w warsztacie poleconym przez znajomego holendra, podobno dobry warsztat cieszący się renomą ale teraz to już sam nie wiem. 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
no tak original to masakra, mi mo to z zamiennikami to roznie bywa.
moze byloby lepiej stary wyciagnac, wypalic go professionalnie i znowu zalozyc.
http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis
w holandii napewno tez takie warsztaty sa.
moze byloby lepiej stary wyciagnac, wypalic go professionalnie i znowu zalozyc.
http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis
w holandii napewno tez takie warsztaty sa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
Wyciągneli go i próbowali wypalić ale stwierdzili, że jest tak zapchany że nie da rady. Być może profesjonalny zakład który zajmuje się takimi regeneracjami byłby w stanie tego dokonać ale im się nie udało. Chociaz też proponował mi całkowite usunięcie dpf-a i wyprogramowanie go ale się nie zgodziłem. Wiadomo droga przez Niemcy to byłoby ryzyko, w razie konroli masakryczna kara i auto na lawete i parking.
U mnie miałem podobnie. Najpierw zapalił się DPF, pojechałem na szybkiego ruchu i przegoniłem auto. Problem zniknął, do następnego dnia
Pojechałem na komputer wypalić vcds. 4g popiołu wypalone. Kilka dni było dobrze i znowu to samo. Tylko że tym razem zaczęła migać kontrolka świec, odcięło turbo i toczyłem się zamiast przyśpieszać. Pojechałem do Intercarsu po czujnik różnicy ciśnień (Bosha) i wymieniłem (sam, proste jak jeba@!), od tamtej pory zapomniałem że mam dpf. Z tego co pytałem w intercarsie, te czujniki sprowadzają kontenerami, psują się na potęgę. Dodatkowo polecono mi sprawdzić wiązkę i kostkę od w/w czujnika.
Swoją drogą DPF nie wypala się przy 3 tyś obrotów. Aktywne wypalanie dpf zachodzi przy obrotach rzędu 2,5 tyś. Jak dasz więcej to ECU przerywa wypalanie. VCDS też nie polecam wypalać, cała kanaliza robi się czerwona, a potem biała. Zabójstwo.

Swoją drogą DPF nie wypala się przy 3 tyś obrotów. Aktywne wypalanie dpf zachodzi przy obrotach rzędu 2,5 tyś. Jak dasz więcej to ECU przerywa wypalanie. VCDS też nie polecam wypalać, cała kanaliza robi się czerwona, a potem biała. Zabójstwo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 225
- Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kielce/Holandia
Nie wiem czy miałem błąd tego czujnika. Dzisiaj ponownie zaprowadziłem do mechanika samochód i prosiłem go, że by mi wysłał jakie błędy zczyta z auta. Tłumaczyłem mu o tym czujniku ale on twierdził, że go sprawdzał i pracował poprawnie. Ech ci holendzry
w Polsce pewnie by mechanicy szybciej ogarnęli ten problem.
Jutro jak się nie odezwie to podjade do tego warsztatu i zobaczymy co wymyślili. A tak btw co myślicie o tym wyłączeniu egr-a. Bo wszystko się od tego zaczęło dopóki ten zawór pracowałm poprawnie to nigdy nie miałem problemu z dpf-em a po jego wyprogramowaniu same kłopoty z tym filtrem

Jutro jak się nie odezwie to podjade do tego warsztatu i zobaczymy co wymyślili. A tak btw co myślicie o tym wyłączeniu egr-a. Bo wszystko się od tego zaczęło dopóki ten zawór pracowałm poprawnie to nigdy nie miałem problemu z dpf-em a po jego wyprogramowaniu same kłopoty z tym filtrem