Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 3.0 TDI kontrolka świec żarowych

Silniki wysokoprężne
januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 05 mar 2017, 15:18

dokladnie, jakie bledy sa w pamieci?
jaki masz dpf? originalny?
gdzie zakladales w ASO Audi?

pablo44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kielce/Holandia

Post autor: pablo44 » 05 mar 2017, 15:28

Nie wiem jakie były, sa błędy. Jutro zaprowadzeznowy do warsztatu to zczytaja je to cos więcej będę wiedział. A dpf kupiłem zamiennik bo oryginał to prawie 1700 Euro + montaż to byłoby grubo powyżej 2000 euro. Montowany nie w aso tylko w warsztacie poleconym przez znajomego holendra, podobno dobry warsztat cieszący się renomą ale teraz to już sam nie wiem. <zalamka>

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 05 mar 2017, 18:31

no tak original to masakra, mi mo to z zamiennikami to roznie bywa.
moze byloby lepiej stary wyciagnac, wypalic go professionalnie i znowu zalozyc.
http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis
w holandii napewno tez takie warsztaty sa.

pablo44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kielce/Holandia

Post autor: pablo44 » 05 mar 2017, 20:55

Wyciągneli go i próbowali wypalić ale stwierdzili, że jest tak zapchany że nie da rady. Być może profesjonalny zakład który zajmuje się takimi regeneracjami byłby w stanie tego dokonać ale im się nie udało. Chociaz też proponował mi całkowite usunięcie dpf-a i wyprogramowanie go ale się nie zgodziłem. Wiadomo droga przez Niemcy to byłoby ryzyko, w razie konroli masakryczna kara i auto na lawete i parking.

creatorv7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 12 sie 2016, 09:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: creatorv7 » 06 mar 2017, 07:21

U mnie miałem podobnie. Najpierw zapalił się DPF, pojechałem na szybkiego ruchu i przegoniłem auto. Problem zniknął, do następnego dnia :) Pojechałem na komputer wypalić vcds. 4g popiołu wypalone. Kilka dni było dobrze i znowu to samo. Tylko że tym razem zaczęła migać kontrolka świec, odcięło turbo i toczyłem się zamiast przyśpieszać. Pojechałem do Intercarsu po czujnik różnicy ciśnień (Bosha) i wymieniłem (sam, proste jak jeba@!), od tamtej pory zapomniałem że mam dpf. Z tego co pytałem w intercarsie, te czujniki sprowadzają kontenerami, psują się na potęgę. Dodatkowo polecono mi sprawdzić wiązkę i kostkę od w/w czujnika.


Swoją drogą DPF nie wypala się przy 3 tyś obrotów. Aktywne wypalanie dpf zachodzi przy obrotach rzędu 2,5 tyś. Jak dasz więcej to ECU przerywa wypalanie. VCDS też nie polecam wypalać, cała kanaliza robi się czerwona, a potem biała. Zabójstwo.

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 06 mar 2017, 18:25

czy miales blad czujnika roznicy cisnien?

moj wypalal co okolo 300km bo duzo krotkich jazd po miescie.
od jednego tankowania leje monzol5c i narazie 550km i jeszcze nie regenerowal.

pablo44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 28 cze 2015, 18:13
Imię: Paweł
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kielce/Holandia

Post autor: pablo44 » 06 mar 2017, 19:44

Nie wiem czy miałem błąd tego czujnika. Dzisiaj ponownie zaprowadziłem do mechanika samochód i prosiłem go, że by mi wysłał jakie błędy zczyta z auta. Tłumaczyłem mu o tym czujniku ale on twierdził, że go sprawdzał i pracował poprawnie. Ech ci holendzry <uoee> w Polsce pewnie by mechanicy szybciej ogarnęli ten problem.
Jutro jak się nie odezwie to podjade do tego warsztatu i zobaczymy co wymyślili. A tak btw co myślicie o tym wyłączeniu egr-a. Bo wszystko się od tego zaczęło dopóki ten zawór pracowałm poprawnie to nigdy nie miałem problemu z dpf-em a po jego wyprogramowaniu same kłopoty z tym filtrem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja