Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Wymiana tylnich klocków + tarcz .... JAK ??

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Adam
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Kontakt:

Post autor: Lewian » 18 cze 2013, 14:34

abdul84 pisze:ja tłoczek wcisnąłem ściskiem stolarskim, tłoczek obracałem żeby lżej szło. Jestem laikiem mimo to robota szybka i łatwa - nie ma kiedy piwa wypić nawet

Wiele osób tak myśli a w rzeczywistości jest w błędzie. I to właśnie stąd biorą się narzekania na hamulce, że coś bije, coś piszczy itp itd.
Dlatego czasami lepiej jednak zapłacić te parę groszy w porządnym warsztacie niż potem szukać winnych.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

abdul84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: abdul84 » 18 cze 2013, 15:39

Wiele osób tak myśli a w rzeczywistości jest w błędzie. I to właśnie stąd biorą się narzekania na hamulce, że coś bije, coś piszczy itp itd.
Dlatego czasami lepiej jednak zapłacić te parę groszy w porządnym warsztacie niż potem szukać winnych.
Nic nie bije i nie piszczy, nie święci garki...

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG

Post autor: Toperz » 19 cze 2013, 09:03

sprawa jest banalnie prosta, wewnątrz tłoczka jest gwint służący do wysunięcia go podczas używania go przez hamulec ręczny. Zaciągasz gwint się przekręca i wysuwa tłoczek, zwalniasz przekręca się w drugą stronę i tłoczek się chowa. Ot cała filozofia :)
Fuck Fuel Economy

Józefoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Józefoo » 26 sty 2017, 19:48